2. S tebou ? Nikdy !

10.6K 323 21
                                    

Pohled Louise :
,,Ta-ta-takže mamka je-je mrtvá ?!"
,,Je mi to moc líto,ale tušili jsme, že to přijde,pane Tomlinsone. I ona to věděla. Něco vám tady nechala,než umřela. Přála si,abych vám to předal, že určitě přijedete." Doktor mi podává bílou obálku a já si s pomocí Liama sedám vedle Daniell. Přes zarudlé oči od pláče skoro nevidím. Nicméně otevírám bílou obálku,ve které je několik papíru. Jako první beru dopis.
Ahoj zlato
Jestli tohle čteš,už tady nejspíš nejsem. Moc tě miluju.Tebe i Daniell. Jste moje zlatíčka. Prosím,zlato, postarej se o ní. Je to moje poslední přání.
S láskou máma x .

Hned jak jsem ten dopis dočetl začal jsem brečet,jako malá holka. O tom že se teď budu starat o Dan vím. Nejsem zase tak příšerný syn, abych mámě alespoň nezavolal. Na všem jsem se s ní domluvil a tím pádem jsem vyřídil i potřebné papíry.
Dále byly v obálce nějaké moje a Danieliny fotky a pár dokumentů o tom že jsem teď její opatrovník. Nic víc.

Teď bylo načase oznámit to Daniell. Kluci stáli samozřejmě celou dobu za mnou. Snažil jsem se začít nějak neutrálně a obejmout ji,jenže ona mě od sebe odstrčila. ,,Nesahej na mě !" Přitáhla si nohy blíž k tělu a snažila se dál nebrečet. ,,Daniell ? Říkala ti to máma ? Že se mám o tebe starat ?" Znechuceně se na mě podívala a kývla hlavou. ,,Fajn,tak pojedeme domů. Ty se zbalíš a ještě dneska odletíme." Daniell zalapala po dechu a málem skončila na zemi. ,,C-cože !? Ano máma řekla že se o mě máš postarat, ale to neznamená že s TEBOU budu bydlet v Londýně !" Nechápu co si myslí ? Že jí tady nechám samotnou v Doncasteru ? Tak to ani náhodou.Mám toho plný zuby a poslední,co potřebuju je moje protivná sestra,která je na zabití. ,,Fajn,tak teď mě poslouchej Daniell. Ty se mnou odlítáš do Londýna a já se tě na to ptát nebudu. To si jako myslíš, že bych tě tady nechal samotnou !? Sakra Daniell uvažuj ! Je ti šestnáct ! A já za tebe teď zodpovídám, takže se zvedej a jdeme !" Znechuceně se na mě podívá a sedí dál na židli s našpulenou pusinkou a zkříženýma rukama. ,,Ha ha ha jak roztomilé. Daniell pojď nebo to bude horší." ,,Já s TEBOU nikam nejdu !" Fajn, jak chce slečinka. Stoupl jsem si před ní a přehodil si jí přes rameno. ,,Dej mě dolů ty kreténe ! Co si jako myslíš,že děláš !? Slyšíš !? To bolí" Začala mě bouchla do zad, ale ty její malé ručičky byly nic. Nechápu,co jí bolí,vždyť jsem si jí jenom hodil přes rameno. Najednou se ze zadu ozval Zayn. ,,No já myslím,že jdeš s námi,kočičko. O té doby co jsem tě neviděl,tak se z tebe stala fakt sexy holka." Úplně jsem cítil,jak se na mě Daniell celá napnula. ,,Ještě jednou mi řekneš kočičko a já ti tu nagelovanou palici omlátím o zem,Maliku !" Zayn se nad její poznámkou  jenom samolibě uchechtl. ,,Ale... tak KOČIČKA vystrkuje drápky. To mám rád." ,,Na to zapomeň Zayne! Je to moje ségra !" Zayn si jenom odfrknul a pokračoval v cestě. Oh bože ! Jako bych nebyl už tak dost v háji,ještě se budu rozčilovat nad Zaynovýma hormonama.

Pohled Daniell :
Ó můj bože ! Jak já je nenávidím !!! Nevím jestli víc Louise nebo toho druhého hňupa. Měla jsem chuť po něm skočit, jenže to nejspíš vycítil Louis a chytil mě pevněji. Šíleně mě bolí moje modřiny, ale nechci,aby to věděl. Zayn se kolem mě jenom prohnal a plácl mě přes zadek. Tak a tady skončil ! Až mě Louis pustí tak toho idiota zakopu do země ! ,,Louisi pusť mě ! Já ho zabiju !" Viděla jsem, že se nad tím zamyslel. ,,Hmm... lákavá nabídka,ale Zayna mám přece jenom rád,takže smůla ségra."  Potom se zase ozvala další z nich. Podle hlasu a inteligence jeho projevu nejspíš Harry. ,,Ale no tak,Louisi,tebe neláká vidět Zayna jak mu to nandává holka ?" Všichni se začali smát až na mě a Zayna,který se na Harryho zamračil. Chápu,že se mi kluci snaží zvednout náladu,ale teď na to fakt nemám. Jsem psychicky uplně v hajzlu.

Danielle
Dorazili jsme ven před nemoci a tam stál velký černý Range rover. ,,Tam je ale jenom pět míst ty inteligente. " Řekla jsem směrem k mému bratrovi. ,,No jo já vím a pro tvou informaci se Zayn nabídl, že si tě vezme na klín." Všichni se začali smát a já jsem si s nafučeným výrazem sedala na Zayna, který byl štěstím bez sebe. ,,Proč musím být zrovna na NĚM !?" Ze předu se ozval Louis ,,Protože jsem to řekl. Chceš snad sedět na někom jiném ? Jenom ti předem říkám že Liam má holku a Niallovou životní láskou je jídlo. Já řídím a Harry má modřinu na jistých partiích, takže myslím že máš smůlu." Přešla jsem jeho debilní poznámku a zeptala se ho jak to hodlá udělat s tím stěhováním. ,,Ale to není tak jednoduché ! Já tu chodím do školy ty ignorante !" Louis se mi začal smát,čímž mě naštval ještě víc. ,,Ignorante ? Hmm... zajímavé označení pro tvého milovaného bratříčka,ale ok. A mimochodem škola je naše další zastávka." Najednou jsem se zasekla a v mojí hlavě se honilo několik myšlenek. Co když tam bude Brad a jeho parta ? Co když Louis příjde na to jak jsem si vydělávala když byla mamka v nemocnici !? Ne né né ! ,, Daniell ? Jsi v pořádku ?" ,,Jo jsem.Proč jako ?" ,,No já jenom, že jsi najednou zbledla o pár odstínů a jsi potichu což je divné."  ,, Nech si ty pitomé poznámky.Potřebuju si ještě někam zajít,tak kdybys mi mohl..." Ani jsem to nestihla dopovědět a on si zase mlel svoje. ,,Ne nikam nejdeš l. Jedině se mnou nebo s někým z kluků." Polkla jsem tak hlasitě že si toho musel všimnout. ,, P-PRO-PROSÍÍÍM já-já po-potřebuju podat výpověď. " V ten moment se na mě všichni otočili a Louis málem naboural. ,,Ty - ty máš p-práci ?" ,,Jo! Tobě jsme byly obě ukradené a já jsem si musela nějak sehnat peníze." Nejspíš ho to překvapilo protože se zhluboka nadechl. ,,Fajn tak já tam s tebou zajdu " ,,NÉ !!!!" Řekla jsem až moc nahlas. No spíš jsem to vykřikla. ,,Já si tam chci zajít sama !" ,,Ne ! Uklidni se ségra. Zajdu tam s tebou, ale teď jedem do školy." No vážně super . Je to čím dál lepší. Přece se mnou nepůjde do mojí ehm... práce? ! To by byl můj konec. No a teď ještě škola. Jestli tam bude Brad tak jsem v háji. A to ještě neviděli moje modřiny a krvavé šrámy po jeho kopancích.

*Ve škole
No tak už jsme dojeli na ono děsivé místo. Škola.
Vystoupila jsem z černého range roveru a za mnou i ostatní. Se sevřeným žaludkem jsem pokračovala do dveří velké budovy. Byl konec páté hodiny a na chodbě nikdo nebyl. Samozřejmě k mému štěstí se o skříňky před třídou opíral Brad a jeho parta. Moje nenápadnost zřejmě vyšla vniveč. Nějaký z jeho poskoků mě zjevně zaregistroval. ,, Ale ale ale... kdopak se to tu ukázal ? Dlouho jsme tě neviděli Daniell. Moc jsi nám chyběla."  Pronesl Brad jako kdybych mu patřila nebo jako bysme spolu dělali kdoví co. ,,O co tu jde ?" No super teď se do toho vložil ON můj bratr. Na co si jako hraje ? Dva roky se tu neukáže a teď mě bude vychovávat ? ,,Ale copak Daniell ? Ty ses bráškovi nepochlubila ? No možná by ho zajímalo kde pracuješ. Hmm...?" Myslela jsem že tam na místě omdlím. Co když mu to řekne !? Ano Brad to ví,protože tam jednou byl a viděl mě... a od té doby mě šikanuje. ,,Daniell, o čem to mluví ? Co mám vědět ?" ,,Nevím Louisi a pojď už prosím." Nezbývalo mi nic jiného, než dělat blbou. ,,Tak co Dan ? Myslíš ,že bude rád ? Hmm..?" ,,Dej mi pokoj Brade !" Urychleně jsem je všechny zatáhla do ředitelny ,aby jim Brad ještě něco nevyžvanil. Kdyby tu se mnou nebyli tak bych už ležela na zemi ve vlastní krvi. U ředitele to šlo všechno hladce. Na můj vkus až moc. Louis mi hned u východu ze školy šeptal že si to se mnou ještě vyřídí.

-----------------------------------------------------------
Další díl je na světě tak snad líbí.
Hvězdičkujte a komentujte prosím.😘😘 Btw vaše oblíbená písnička ? A Film ?  děkuju 😘😘

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat