Pohled Louise :
V té škole byl nějaký kluk, který se mi moc nezdál. Říkal něco o Dan a o její práci. Byl vysoký, tmavovlasý a vypadal jako typický školní frajer po kterém slintá půlka školy. Prostě typický děvkař. Když ho Daniell viděla celá ztuhla. Myslel jsem,že omdlí, když na ni ten kluk začal mluvit. Dokonce při mém oslovení nepoužila ani jednu urážku. Celou cestu na letiště jsem o tom musel přemýšlet.Na odbavení naštěstí nemusíme. Díky bohu za soukromé letadlo. Vždycky jsem nenáviděl to věčné stání ve frontě na odbavení a potom několik hodin čekat na letadlo.
Daniell si doma pobrala snad všechny blbosti světa. Měla asi tři kufry a tak milion tašek. Vážně by mě zajímalo proč si s sebou bere plyšáky. Radši jsem se neptal nahlas ,protože by se ještě mohla urazit. Moje myšlenky ale nejspíš nesdílel Zayn,který se na to samozřejmě musel zeptat. ,, Proč si s sebou bereš do Londýna plyšáky ? Jsi snad malý dětsko ?" A potom už jsem viděl jenom jak Dan zrudla vzteky a Zayna jak před ní utíká směr letadlo. Ona běžela samozřejmě za ním. Když jsme s klukama nastoupili za nima, našli jsme je v dost divné pozici. Kdybych nevěděl že ho Daniell nenávidí,tak bych si myslel,že jsme je od něčeho vyrušili. Zayn ležel pod ní a ona obkročmo na něm. No co by jako první napadlo vás kdyby jste tak někoho viděli ? Harryho to samozřejmě napadlo a neodpustil si jeho oblíbenou poznámku. ,,Pardón,že vás rušíme. Jesti,ale hodláte pokračovat,tak bych prosil ne tady. To letadlo je nové." Kdyby se pohledem vraždilo, tak Harry leží na zemi vedle Zayna. Tak vražedný pohled jsem dlouho neviděl. ,,Sklapni Harrolde !" Teď se zase urazil Harry,protože nesnáší když mu tak někdo říká. Aby se mezi sebou nepozabíjeli sedl jsem si vedle Daniell a nevím,jestli mi Zayn vidí do hlavy,ale rozhodl se i s Hazzoušem posadit naproti nám. Teď je to od sebe dělilo jenom půl metru. Nechápu proč má Zayn takovou potřebu ji provokovat. Jsem docela rád,že se ho rozhodla ignorovat a zapnula si hudbu do sluchátek. Tím ovšem ignorovala i mě. Jenže já s ní chci mluvit,takže má holčička smůlu.
Jenom co si je nandala do uší ,tak jsem jí je vytrhl. Odměnou mi bylo pár nadávek na můj účet a smích kluků. ,,Co děláš Louisi !? To od tebe nemůžu mít pokoj ani když jsme ve vzduchu !?" Nad její poznámkou jsem se taky musel uchechtnout. ,,Ne.Chci s tebou mluvit ." ,,Hmm...tak to máš smůlu,protože já s tebou ne !" Chtěla se zvednout a nejspíš si i přesednout, ale moje ruka ji donutila se znovu posadit. ,,Au !Fajn !!! Co chceš !?" ,,Ale no tak... nebuď nepříjemná.Chci vědět jak to ten kluk ve škole myslel a proč jsem tu výpověď nemohl jít dát s tebou ?" Najednou jako by se její osobnost přepnula a ona byla najednou milá jako sluníčko. Tak tomu říkám obrat o 180 stupňů. Na mě to ale nezabírá. ,,Daniell Jessico Tomlinson ! Na něco jsem se tě ptal ! Zase ta její ,,miloučká ,, povaha. Začala mi namotávat vlasy a pitomě se uculovat. ,,Louisi,už jsem ti říkala že je to jedno,tak to sem netahej ano ? A u vás doma ti udělám palačinky hmm..?" Tak jo protentokrát jí to vyšlo ale příště už mě nepřesvědčí ani její palačinky. Z druhé strany letadla se přiřítila blonďatá hlava ,,Hele a co já ? Já mám taky rád palačinky a ty její jsem ještě nejedl. Daniiii ... prosím uděláš mi je ?" a udělal u toho ten svůj psí pohled.Musel jsem nad tím protočit oči. Kdykoliv se mluví o jídle je u toho Niall. Zajímalo by mě, jak to dělá,že sežere půl tuny jídla a nikdy nepřibere. Daniell se snad poprvé upřímně zasmála. Ta blonďatá hlava bude co se týče jídla její miláček.
-----------------------------------------------------------
Ahoj lásky !😘 Snad líbilo.
Myslíte že Dan to Louisovi někdy řekne ?😋😊😉TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanfictionLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...