Můj tok myšlenek přerušil rozcuchaný brunet s černými skinny jeans a bílým uplým tričkem. Hmm...určitě zrovna vstal z postele a proto by nebylo moc dobré ho nasrat.
Už teď vypadal jako by mě chtěl zabít a to jsem ještě nic neřekla.Ten vražedný pohled říkal jen tři věci. 1. Právě jsem kvůli tebe musel vstát z postele. 2. Ještě jsem nesnídal a nejspíš mám krámy a 3. Daniell cos provedla !!!!!Pohled Louise
Dneska jsem myslel ,že si najmu tajné komando a vyvraždím půl zeměkoule ! Ne vážně ...proč mi doprdele někdo volá v půl deváté ráno ,kdy já mám ještě půlnoc ?! S plnou pusou nadávek jsem se milostivě převalil na druhý bok postele a zvedl mobil ,který mi přiváděl neskutečnou migrénu. Asi bych si měl změnit vyzvání z rapu na melodii z Titaniku . Je totiž naprosto ,,super,, ,když mi začne ráno pokojem hrát na plné pecky Talk dirty to me. Nebo bych možna neměl tolik pít. Příště tím mobilem hodím o zeď. S neskrývanou nasraností jsem hovor přijal s tím ,že pokud nejde o život ,tak tomu co je na druhé straně zachvilku půjde. ,,Eh...Tomlinson , ano?" ,,Dobrý den pane Tomlinsone ,mohl byste se vy nebo někdo jiný dostavit do školy ,kvůli vaší sestře ?" ,,Uh..proboha stalo se jí něco ?!" ,,Ne je v pořádku,jen výchovné opatření." Položil jsem mobil ,promnul si oči a napočítal do deseti. Následně jsem se dokopal zvednout se a vybrat si oblečení. Z hlasu té ženské co mi volala přímo kypěla škodolibost. Měl jsem naprosto dokonalý plán. Chtěl jsem vzbudit Zayna a dokopat ho do školy ,abych tam nemusel jít já. Nicméně...šel jsem do jeho pokoje a on byl úplně na šrot... Musel to tušit nebo nevím ,ale byl naprosto nepoužitelný k řízení. Nechápu jaký měl důvod k tomu se takhle ožrat ,když je teprve ráno. Zabavil jsem Zaynovi na půl prázdnou flašku bůh ví čeho a přesunul se k sobě do pokoje .Zaskřípal jsem zuby a pomalu vytahoval ze skříně černé skinny a bíle tričko. Snídani samozřejmně nestíhám... Popadnu svojí koženou bundu a ospalou chůzí kráčím k autu.Za volantem všechna ospalost vyprchala a zbyla jen nasranost a vztek. V dlaních jsem drtil volant a zarýval do něj prsty. Porušil jsem pár dopravních předpisů ,ale ,,konečně ,, jsem byl na místě. Vzpomínky se mi vrací jedna za druhou...
Na to ,abych se před vstupem upravil jsem až moc líný. Vypadám jako mrtvola. Rozcuchané vrabčí hnízdo, zarudlé oči ,pod kterými jsou pytle od nevyspání. Užchybí jenom třeba rozeplý poklopec a můžu se jít zařadit mezi bezdomovce. Být tady teď nějaký fotograf...asi si vydělá dost slušný prachy a můj přejetý obličej by byl zítra na přední stránce v každém časopisu.
Otráveně otvírám vchodové dveře a jdu rovnou do ředitelny. Je hodina ,takže nehrozí ,že by mě tady potkala nějaká hysterická fanynka.
Otvíral jsem dveře ředitelny a pohledem propíchl Daniell záda. Seděla ke mě zády a vedle ní byl nějaký kluk ,ale když zaregistrovala mou přítomnost ,otočila se směrem ke mě . V jejích očích byla naštvanost a lítost. Takový ten pohled malého štěňátka,které vás prosí o kousek něčeho. Přivřel jsem oči a díval se na ni přes malé škvírky. Mělo to vypadat jako že jsem naštvaný ,což jsem nemusel ani předstírat.
Napjatou situaci vyřešil ředitel ,kterého jsem poznal. Trávil jsem tady dost času a za tu dobu jsme se možná i skamarádili . ,,Ahoj Louisi. Posaď se prosím." Ukázal na nepohodlně vypadající židli a já si sednul. ,,Tak jo...co provedla ?" Laxně jsem si přehodil nohu přes nohu ,dal ruce za hlavu ,opřel se o opěradlo a zaujal polohu alá radši už mě zabij . Ředitel se pobaveně zašklebil a začal. ,,Řekl bych ,že je úplně stejná jako ty. Nicméně ... Tady s panem Austinem se zdrželi a přišli o dvacet minut později." Semknul jsem ústa do rovné linky přemýšlel jestli tohle myslí vážně. ,,A k vůli tomuhle jsem jako musel vstát z postele ?" ,,Já za to nemůžu , Louisi . Kolegyně Golasová si stěžovala ,že na ni je Daniell drzá." Hm...aha všechno jsem pochopil. Tahle učitelka je příjemná asi jako když projedete vidličkou přes školní tabuli a krásná jako Donald Trump ,kdyby byl transvestita . Ještě k tomu ji smrdí z huby na sto kilometrů a když mluví prská dál než hasičská hadice. Už jenom když o ní mluví ,mám osypky. Doslova mnou projel pocit znechucení. Eh...odporná to baba jedovatá... ,,Aha ...no a co přesně řekla ,jestli to můžu vědět ?" ,,To sám nevím ,ale podle toho jak byla naštvaná ,tak si to odvoď sám." Nasraně jsem se na Daniell podíval a potom se zaměřil na toho kluka. Něco jsem zamručel a potom se rozhodl ,že už ji vezmu domů. Na to ,abych tu pro ni jel za pár hodin znovu nemám prostě nervy. Nedělám to ani tak pro jako pro sebe. ,,Hm...dobře můžu už si jí odvést ?" ,,Klidně to záleží na tobě." S pokýváním hlavy jsem se zvedl a za sebou vlekl Daniell. Tohle ji bude mrzet... Nejenom že jsem se kvůli ní probudil ,ale musel jsem vstanout z postele. No to už je jako moc... Ještě k tomu jsem se ani nestihl nasnídat,takže jsem hladový,nevyspalý a nasraný na všechny okolo. Připomínám trošku ženskou v devátém měsíci. Ne ani tak postavou jako spíš chováním ,když nedostanu jídlo.Když jsem už byl na odchodu ,ten kluk co tam seděl s námi na Daniell něco zakřičel. ,,Tak čau kotě ." To mě donutilo zpozornět a otočit se ,jenže on už byl pryč. No nic tohle si s ní vyřídím později. Šla vedle mě a radši ani nedýchala,alespoň jsem měl ten pocit. Takhle ticho snad ještě v životě nebyla,nejspíš vycítila mojí skvělou náladu. ,,Nemusíš být tak potichu. Nemám krámy,nečekám dítě ani nic jiného." ,,Ale vypadáš naštvaně." ,,Jo za to může Zayn a ten tupec co ti říká ,,kotě,," ,,Je to tupec ,ale jmenuje se Luke a proč tě naštval Zayn a né já ?" ,,Protože se ožral jako hovado a na tebe se už nezlobím ,protože MOC dobře vím co je to za babu." ,,Hmm...vlastní zkušenost ?" ,,Tak nějak...možná ti to někdy řeknu." Začala se smát a já už s dobrou náladou šel domů. Zayn byl pořád v lihu ,ale jakmile se vzbudí dám mu to sežrat.
,,Daniell ?" ,,Jo ?" ,,Pojď sem." Byla ve svém pokoji a já úplně zapomněl na výchovný trest. ,,No co je ?" ,,Nic jenom jsem zapomněl na tvůj trest ." Bradička jí poklesne a překvapeně na mě kouká jako na zázrak .Což taky jsem (ehm..no trošičku narcis no). ,,Za co ? Sám jsi řekl že je to píč-" ,,jo říkal ,ale mám za tebe zodpovědnost a musím se chovat trochu jako rodič." ,,Ale...co tak najednou ? Máš snad ještě nějaký ,,geniální,,nápad jak mě potrestat kromě toho že mám na krku tu nejhorší chůvu na světě o kterou se spíš starám já ?" Škodolibě jsem se uculil a hrdě se před ní postavil jako rodič co má vždycky pravdu.Ona si snad myslí že nic horšího než Zayn není ? Hahaha ...moje malá naivní sestřička. Jistě že je...Říkám tomu Zayn krát pět. Přesněji... ,,Tvým trestem je : prát , žehlit, vysávat a uklidit nám všem pokoje. Jo a to v rámci trestu celý týden." Ha...Jsem prostě geniální...co je horšího ,než starat se o pět čuníků v podobě nás ? Tak tomuhle říkám trest. Asi napíšu knihu Jak se stát dokonalým rodičem pubertální holky. Už úplně vidím to věnování Díky Daniell ,že jsi mě inspirovala. Musel jsem se začít hrozně smát nad svýma debilníma myšlenkama. Chudák ...myslela si že to nemyslím vážně... ,,To nemyslíš vážně ??!!!" Čte mi myšlenky ? ,,Vždyť jste prasata ! To musíš uznat i ty ! Bráško...prosím to je fakt hrozné ! A upřímně ? Po vašich pokojích se válí i týden staré použité boxerky !" ,,Já vím...a proto tomu říkám trest a ne odměna ." Poplácal jsem ji po rameni a se smíchem odešel. Tohle bych po ní v životě nechtěl ,ale ...sázka je sázka. Vsadil jsem se s Harrym ,že mu Daniell přijde uklidit pokoj a když už jsem byl v tom tak jsem k tomu přihodil i pokoje ostatních. Původně jsem ji k tomu chtěl přemluvit jinak ,ale tohle mi hraje do karet a teď s ní nemusím jít na nákupy a utratit tisíce. Jo jsem prostě génius... o počkat...ďábelský génius. I když ...ty použité boxerky jí fakt nezávidím.
-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka😘
Tak jsem tady s dalším dílem. Dneska trošku o ničem no ,ale to napravím. Snad vás aspoň pobavil ,když už nic. Doufám že se vám pořád líbí😊😊
Hvězdička🌟🌠🌠🌟 a komentík♥ potěší 😍😘TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanfikceLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...