Pohled Daniell
Konečně jsme dojeli před velkou šedou budou. Bylo to nějaké studio,kde měli kluci mít ten rozhovor. Vystoupili jsme z auta a šli dovnitř. Zayn už nebyl naštvaný nebo to fakt dobře hrál. Pořád se na mě lepil a byl milý ? Tak počkat ! Já vím o co mu jde,ale to se spletl. Na ty jejich fanynky to možná zabírá,ale na mě ne. Ok,Zayne, jak chceš.Těsně před rozhovorem seděli v maskérně. Zayn už byl hotový a čekalo se na ty ostatní čtyři. To se mi hodí.Nikdo tu kromě mě a něj není. On sedí na gauči a dělá něco na mobilu. Tak jo,Dan nahoď poker face.
Přisedla jsem si k němu a snažila se být milá.Opravdu !Snažila. Začala jsem mu jezdit prstem po noze a trochu víc se k němu sklonila. ,,Zayne," Zavzdychala jsem mu do ucha a cítila jak se celý napnul. Všimla jsem si jak jsou mu ty džíny najednou těsné. Škodolibě jsem se pro sebe zasmála a dál pokračovala. ,,Chtěla jsem se ti omluvit za to co jsem ti provedla." Tak jo klukovi je třeba trochu polechtat ego,což u tohohle není těžké. Sedla jsem si mu na klín a začala se nenápadně vrtět. Aby byl můj malý zločin dokonalý,začla jsem pracovat na cucfleku. Přisála jsem se se mu na krk a lehce skousla jeho kůži. Po chvíli jsem se odtáhla a zkontrolovala svůj výtvor. Byl tam cucák velký jako Antarktida. No jo slušná práce to se musí nechat. Navíc si toho vůbec nevšiml. Oblbovala jsem ho sladkými řečičkami a nechala jsem ho sahat mi na zadek zatím,co jsem vyráběla tu modřinku lásky. Pro jistotu jsem se ještě více zavrtěla a jeho malý kamarád mě začal tlačit. Jak málo stačí k tomu,abych ho vzrušila... No teď už to jde celkem dost vidět a zajímalo by mě, jak tohle zamaskuje před několika milióny lidí,co se na ten rozhovor budou dívat v televizi. A k tomu všemu ten cucflek,který září tak, že by byl vidět z dálky pěti kilometrů. Jo jsem na sebe náležitě hrdá. Za dveřmi se ozval hlas jejich manažera Paula. ,,Zayne,na scénu !" Rychle jsem z něho slezla a vytáhla se na nohy. ,,Co s tím mám teď jako dělat !?" Řekl mým směrem a přitom ukázal na svůj klín. Pro sebe jsem se uchechtla a šla směrem,kde se mělo točit. Hmm, a to ještě neví o tom cucfleku. No myslím že už se to zamaskovat nestihne... Zajímá mě, jak vysvětlí to,že mu stojí a toho cucfleka. Zayn šel se zoufalým výrazem za mnou. Tohle nezakryje ani kdyby chtěl. Když ho uviděli kluci dostali záchvat smíchu. Niall se v křeči skoro válel po zemi a ostatní na tom nebyli o moc líp. Hrdě jsem se zazubila a sedla si ke štábu zatím co Zayn byl rudý až na zadku. Do začátku rozhovoru zbývalo pět minut a všichni kolem se snažili zakrýt Zaynovo ehmm...vzrušení ? Chytila jsem z toho záchvat smíchu. Nebyl už čas,aby to zakryli a dokonce si u toho nevšimli ani mého cucfleku. Možná mi ho bylo i trochu líto ,přece jenom je to celostátní živé vysílání... Moje lítost mě hned přešla, když se ho kluci zeptali,co se mu stalo a on ukázal na mě. Bylo tam několik reakcí. Niall se smál jako šílenec. Harry na mě obdivně mrknul. Liam nade mnou nevěřícně kroutil hlavou. Louis mě chtěl nejspíš zabít a Zayn pořád čím dál víc rudnul. Já jsem znovu vybuchla smíchy. Nemohli už nic dělat...bylo to živě. Moderátorka se jich ptala na různé otázky a bylo vidět že Zayn si jenom přál,aby byl konec. Vypadal hrozně vtipně,když se ho na něco ptala,protože jenom křečovitě kýval hlavou. Celou dobu jsem se dusila smíchy. Kdyby se vraždilo pohledem,tak ležím na zemi.
Konečně bylo po tom nekonečném rozhovoru a následovala after party. Teda pokud se jí vůbec dožiju. Hned po poslední otázce se Zayn vymrštil ze sedačky a rozběhl se na záchod. No jo co tam asi dělá... Další záchvat škodolibosti byl přerušen Louisem a jeho přísným pohledem. No jo a jsem v prdeli. ,,Danielle, co to mělo znamenat ? Proč má Zayn na krku ten cucflek ?! Já tě varuju !" ,,No co je ? Kdo říká,že jsem to byla já ?" ,,Danielle, nedělej ze mě idiota !" Jako by to ještě šlo.
,,Nedělám ! Nevím s kým se kde cucal a proč měl-" ,,Dost ! Radši to nechci vědět. Nevím co jste spolu dělali,když se nenávidíte a ani to vědět nechci !" No bezva . To mi ještě chybělo,aby si myslel,že mám něco se Zaynem. No počkat !!! Co kdybych s ním fakt něco měla ? Louise by kleplo ! To je super nápad jak ho naštvat. Hohoho...v hlavě se mi rodí naprosto ďábelský plán a ta after party mi k tomu jenom pomůže.Konečně se vrátil Zayn a může se vyrazit. Už mám do detailu naplánovaný každý krok. Ani nevím čí ta party je,ale budu se tvářit, jako že mě to zajímá. ,,Hej,Daniell ? " Bože, co zas chce? ,,No co je,Louisi ?" ,,Jsi nějak potichu. Co se stalo ? Nejsi nemocná ?"Začal mi otlapávat čelo a připitoměle se tvářil. ,,To tady jako člověk nemůže ani přemýšlet ?" ,, Může,ale ne pokud jsi ten člověk ty. A doma si ještě promluvíme." No super.Co chce zase řešit ? Mám pocit,že si hraje na mýho fotra,ale přitom je jen o pár let starší.
Už jsme na místě ! No haleluja ! Já myslela,že se toho nedožiju ! Ne,teď vážně... Zkuste si být půl hodiny v malém uzavřeném prostoru s pěti zpívajícími idioty. Jako nic proti,zpívají hezky,ale není normální když pět rádoby ,,dospělých,,lidí začne zpívat Barbie girl a tvrdit,že je to boží písnička. Ano nedělám si srandu. Celou cestu to bylo samé ,,I'm barbie girl in a barbie wo-o-orld. Live in plastic ...is fantastic !" A ještě k tomu to zpívali holčičími hlasy. Jestli se teda tomu hroznému vytí dalo říkat zpěv. Natočit je při tom a poslat do televize...no nevím co by si jejich fanoušci mysleli,každopádně já bych byla v balíku.
Z limuzíny jsem vyběhla, jako kdyby mi šlo o život. Jestli bych tam s nimi byla ještě minutu,tak asi spáchám sebevraždu. A to jsem si myslela,že Liam se chová jako dospělý. No omyl ! Je to stejné pubertální pako jako můj bratr a ostatní. Zbytek mých Barbie girls šlo se smíchem hned za mnou.Kdyby to jenom šlo,tak dělám,že je neznám. Všichni se svíjeli v křeči smíchu a mysleli si,jak nejsou vtipní. Ještě,že je to soukromá party a nejsou tu fotografové. To by mi tak ještě chybělo být na fotce s nimi !Fakt nevím,jestli mi to dělají naschvál nebo je to jejich přirozený vzhled. Nicméně párty jede na plné obrátky a už jenom stačí přejít na můj geniální plán.
-----------------------------------------------------------
TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
FanficLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...