Pohled Zayna
Nervózně sleduju svoje klepající se ruce.Sedím v poloprázdné kavárně úplně jako idiot. Asi si říkáte jak sedí idiot ? No...třeba celý v černých hadrech a se slunečními brýlemi v místnosti kde není slunce. Celkově připomínám tajného agenta S.H.I.E.L.D. ,ale nepotřebuju ,aby mě tady viděl nějaký fanoušek nebo ještě líp...novinář. Fakt nevím jak bych to potom vysvětloval Daniell nebo ostatním. A na koho tady tak ,,nenápadně" čekám ?
Na tu největší kurvu světa - Camille. Jakto ? Hm...kde začít ? Asi před měsícem jsem si nechal udělat zesty otcovství. Dneska to Camille přišlo a já se jenom modlím ,aby na tom kusu papíru stálo ,že ten test je negativní.
Bože...Prosím zachraň mě před tou děvkou a já ti slibuju ,že už ho strčím maximálně do Daniell.
Z mého velice inteligentního rozhovoru s mým podvědomím mě vyrušil příchod chodící plastické chirurgie. Zase jsem nahodil znechucenou grimasu. Úplně jako kdybych měl průjem a do toho pil ocet. Ani jsem se nenamáhal jí pomoct s kabátem. Proč taky ?
Bože...vždycky když TO vidím mám nutkavou touhu skočit z nejbližšího okna. Jako vážně ? Víc make-upu už na sebe naplácat nemohla ? No ono už to vlastně víc nejde.
Vsadím se ,že kdybych se jí dotknul ,zůstala by mi na prstu minimálně centimetrová vrstva těch sraček ,které na tom ksichtu má. Eh...fuj.Nevím jestli tady nacvičovala balet ,či co to bylo, ale konečně si sedla na ten svůj plastikou předělaný zadek. Měla na sobě tílko s obřím výstřihem a nechutně se v něm nahýbala přes stůl. Nevím proč...asi si myslí ,že mě dva vycpané silikony posadí na zadek a začnu slintat. Ta holka vážně není normální...jak si může vzít v únoru tílko ? Tady se ukazuje ta inteligence...
,,Tak ehm...Máš ty vysledky ?" Moje nervozita úplně vyplývá z mého hlasu. ,,Hmm...Přímo na věc ?" Blondýna naproti mě se spokojeně zazubila a podává mi bílou obálku. Přísahal bych ,že slyším jak mi bije srdce a cítím jak se potím. ,,Přijdeš mi nervózní ,zlatíčko. Nechceš se odreagovat ?" ZASE. Zase ten odporně pisklavý , přeslazený hlas z kterého bych zvracel. A né...nejsem absolutně vůbec nervózní. Běžně každý den otvírám obálku , z které se dozvím ,jestli s TÍMHLE čekám dítě...
Snad jsem to řekl dostatečně ironicky.
,,Ne nechci se odreagovat a laskavě ze mě sundej tu ruku." Probodl jsem ji pohledem ,ale ona se začala ještě víc usmívat.S roztřesenýma rukama jsem tu bílou obálku konečně otevřel a vytáhl z ní papír. V rychlosti jsem sjel pohledem úplně dolů ,kde byl výsledek a-
Myslel jsem ,že mám infarkt. Měl jsem chuť se rozběhnout hlavou proti zdi nebo si jít skočit bungee jumping bez lana.
Na tom papíře stálo ,že z 99,9 % jsem otec toho dítěte JÁ. Já...já...já
Znělo mi v hlavě jako ozvěna. Těkal jsem očima z papíru na ni a z Camille na papír. Nemohl jsem tomu uvěřit . Co když udělali někde chybu ? To přece...
Co teď bude ?! Daniell ode mě odejde a já budu zbytek života trávit tady s TÍMHLE !? Louis možná bude tak hodný a zabije mě ,aby mě ušetřil toho trápení. I když...takovou radost by mi nejspíš neudělal. Já jsem vážně idiot ,ale tohle je fakt moc i na karmu.
Co jsem sakra udělal v životě tak strašného ,že musím mít dítě s tady tou děvkou !?
Ona se na mě celou dobu spokojeně dívala. Cítím se jako zvíře v zoo ,které ona s radostí pozoruje.
Když mi tu obálku dávala ,byla už otevřená ,takže ona výsledek musela znát dřív než já. To je stejně jedno. Složil jsem ten papír a dal si ho do bundy. ,,Klidně si ho nech. Mám ještě jednu kopii." Poslala mi vzdušnou pusu a pohledem se mě nejspíš chystala svlékat na místě. Podepřela si hlavu rukama a dál mě sledovala jako lev svou kořist. ,,Takže..." Nechápavě jsem se na ni díval a čekal co ,,chytrého" z ní vypadne.
,,Jak že se jmenuje tvoje přítelkyně ? Hm..Daniell ? Moc ráda bych jí poznala. Nebo snad jejího brášku ? Hm...? A nebo mám jít rovnou za novináři a vylíčit tě jako toho největšího hajzla na světě ,který nechá svojí těhotnou ,,přítelkyni" samotnou s dítětem ? Tak co ,Zayne ? Nějak ti došel dech." Tak to ne. Daniell se to v žádném případě nedozví z pusy téhle- no... Kdoví co by jí vůbec řekla a kolik z toho by byla pravda. Nicméně...
,,Udělám co budeš chtít. Budu s tebou. Budeme to dítě vychovávat spolu a budu se o vás o vás starat , jenom... Neříkej to Daniell prosím. Nechci ,aby se to dozvěděla takhle a chci jí to říct sám." Řekl jsem s naprosto smutným a odevzdaným výrazem. Ona vypadá jako kdyby právě dostala to co celou dobu chtěla. ,,Aww...no To. Snad. Ne ?!!! Ty ji miluješ... No tak to je opravdu sladké. Zayn Malik - bad boy se zamiloval do takové-ehm... Ale fajn... nic se nedozví. Máš na to přesně 24 hodin ,abys jí to řekl. Jestli ne ,tak potom přijdu já a myslím ,že by to bylo o dost horší. Ovšem jen když udeláš všechno co jsi řekl." Řekla to s naprosto neskrývanou radostí v hlase. Spíš se mi vysmála přímo do ksichtu. Kdyby byla chlap ,tak už se valí na zemi s přeraženým nosem. Mám na ni takový vztek ,že to ani nejde popsat slovy. A to si ji mám nastěhovat k nám do vily ?
To přece nemůže Daniell udělat. Ne po tom co jsem jí řekl ,že už jí nikdy neublížím. Ne po tom jak jsem jí šeptal ,že jí miluju. Ne po tom co mi usínala každou noc v náruči.
Prostě za ni nemůžu jen tak přijít a říct ,,Vzpomínáš jak jsi mi tenkrát dala šanci a já ti přísahal ,že jsem s žádnou holkou v baru nespal ? Jo tak to jsem lhal. Jmenuje se Camille a čeká moje dítě a mimochodem bude bydlet tady s tebou."
,,Camille ? Dneska jí to řeknu... Mohla bys prosím-" ,,Jasně já na to stěhování nespěchám. Jenom mě mrzí ,že neuvidím ten její výraz." Co ?! To si snad dělá srandu ?! Ona mi snad vidí do hlavy , že se tam chce nastěhovat ?! Asi to bere jako kdyby to bylo hned jasné.Jedno vím ale naprosto stoprocentně. Tohle nedopadne dobře...
-----------------------------------------------------------
AHOJ zlatíčka moje 😍😘😘😘❤❤❤❤
Tak jsem tady s další přírodní katastrofou.😂😂 opravdu MOC vás prosím ! NEZABIJTE MĚ v komentářích 😂😂😉😊 děkuju !!!
Miluju vááás. Doufám že se líbí. Prosím nepřestávejte číst.😱 bude to ještě hodně napínavé😈😈😈😊❤
Tak joooo budu ráda za hvězdičku a nějaký ten váš názor 😘😊😊💋💋💋
So..love you allA hrozně se omlouvám ,ale mám chřipku ,takže na další díl si hodně dlouho počkáte😥. Vážně se omlouvám ,ale je mi fakt hrozně.😥😥
TerkaTomlinson91
ČTEŠ
Chůva za všechny prachy - Z.M
Fiksi PenggemarLouis Tomlinson . Ano tohle je můj bratr. ,, Bohužel,, Tohle je příběhe 16-ti leté Daniell Tomlinson. Nemá to v životě vůbec jednoduché a co teprve když jí onemocní maminka ona bude bydlet s pěti idioty a do jednoho se možná zamiluje ??? ...