21. Kupa hnoje

6.7K 258 103
                                    

Pohled Daniell
Po tom co můj ,,úžasný,, bratr odkráčel a sdělil mi,že mám v rámci ,,trestu,, uklízet ,nemohla jsem tomu uvěřit. To nemůže myslet vážně ! Vždyť i on uznal ,že je to nechutné. Určitě nějaká jejich další debilní sázka. Zajímalo by mě o co se zase mohli vsadit. Vždycky je to nějaká blbost nebo se u toho ztrapní tak ,že nemůžou minimálně měsíc vyjít z domu. Nevadí mi to ...však ať si dělají co chtějí ,když jsou ,,dospělí,, ,ale ať mě do toho netahají.
Nicméně...nechci pokoušet štěstí osudu a tak jdu radši začít. Jeho tresty jsou totiž opravdu něco ,ale daleko horší je ,když mě začne cíleně ztrapňovat na veřejnosti. Třeba když jsme byli v obchodě a já si zpívala melodii z rádia. Řekl mi ať jsem zticha nebo mě ztrápní . Řekla jsem si že to neudělá a zpívala si dál. Nic se nedělo do doby než na mě od pokladny zařval na celý obchod jakou velikost kondomu chci a u toho mi ještě říkal ,,miláčku,, . Myslela jsem že ho zabiju ,když to druhý den vyšlo v novinách ,bylo mu to jedno a jediná věta ,kterou jsem od něj následující dny slyšela bylo ,,Já jsem ti to říkal ,,miláčku,,." opravdu miluju,když mě ON začne ztrapňovat. A od té doby raději dělám to co chce.
Zvedla jsem se ze sedačky a šla si pro hadr, mop a další pitomosti k úklidu. Nad slovem ,,mop,, jsem se uchechtla ,protože Louis si jednou nemohl vzpomenout jak se tomu říká a řekl , že hledá tu hlavu s fuj vlasy na tyči. Od té doby před ním nikdo nevyslovuje slovo mop. Nechápu jak mohl mop nazvat hlavou na tyči s fuj vlasy ,ale Ok. No ...a vtipné je na tom to ,že jsem si myslela že jde uklízet. No ...samozřejmě blbost ,aby on uklízel. Když jsem se ho na to potom ptala ,říkal že má v pokoji pavouka a tou ,,hlavou na tyči,, se ho snažil zabít. V ten moment jsem se začla smát jako šílená. Kluk co má vyrýsované svaly a ego až někde u stropu a bojí se pavouka ? Ještě k tomu u toho ječel jak holka a dopadlo to tak že jediný ,,chlap,, jsem tady já ,protože jsem ho musela zneškodnit sama. Ty uječené slečinky se do jednoho krčily na gauči a když jsem se s pavoučkem přiblížila ,málem chytli infarkt. Kdybych tady nebyla s nimi asi by byli schopni zavolat odchytovou službu.
Myslím že by se jim akorát smáli a já s nima.
Na toho pavouka si vzpomenu vždycky ,když zpívají písničku ,,strong,, nebo ,,she's not afraid" Někdy mám pocit že další album ,které vydají bude celé o mě.

Nicméně po asi dvou hodinách hledání ,,hlavy na tyči,, jsem našla všechno co jsem potřebovala.
Tak jo...prvně uklidím u bráchy ,což je z nich asi největší prase ,hned po Harrym. Poslední bude asi Liam ,protože očekávám ,že narozdíl od ostatních nebude mít pod postelí svoje použité ehm...

Vzala jsem všechny věci a otevřela první pokoj. Čelist mi spadla až na zem. Už jenom prokopat se tím hnojem trvalo skoro půl hodiny.
Jak. Může. Být. Někdo. Takové. Prase !!!!?
To co já jste ještě neviděli ! Eh...zvedá se mi z brášky kufr.
Měl tam snad všechen bordel světa. Od ponožek ,které už nikdy nespatří světlo světa až po plný šuplík prázdných obalů od kondomů.
Eh...no možná by si měl najít holku nebo se nechat vykastrovat. Tak jako tak pomůže životnímu prostředí.

Po několika hodinách hnusu jsem konečně hotová. Eh...no tak jo už nikdy víc. Představte si super obpornou věc a k tomu přihoďte oběd ze školní jídelny a vyjdou vám z toho jejich pokoje. Né že by se školní jídlo zlepšilo ,ale jen pro představu.

Byla jsem strhaná jako po maratonu a vyšlapu na Mount everest. Konečně jsem si myslela že mě čeká postel ,ale hlasy zdola mě opět přinutily poslouchat. Jo vím , že je to neslušné ,ale oni mi nic neřeknou.
,,Tak dělej Harry ,nemáme na tebe celý den." ,,A-Ale j-já...vždyť to bude trapas jako prase ! A navíc ...kde mám jako teď sehnat tanga ?! Vždyť je půl desáté večer !" Půl desáté ? Hmm...to se mi ten úklid nějak protáh. Ale počkat ! ? Tanga ? Harry ? Něco je špatně...
Pořád schovaná za zábradlím v patře je poslouchám dál. Jsou tam všichni kromě mě. Hmm...asi se cítím uražená. Tohle jim vrátím.
,,Ok jak chceš... ty tanga ti seženu i kdybych měl jet na druhý konec města. Udeláš to zítra a nezapomeň ,že na VŠECHNO musíš odpovídat ANO a proběhnout se jenom těch tangách kolem baráku a celý den chodit v šatech a botách na podpadku"
Á...takže už chápu...no neříkala jsem to ? Další jejich debilní sázka z které se Harry tak týden neveze na veřejnost. A už je mi taky jasné proč jsem jako idiot myslela uklízet ten jejich bordel.
Ok . Jak chcete...ďábelská Daniell je zpátky. Jenom si udělám z Harryho ,,trošku,, srandu. No i když...co je v mém podání ,,trošku,, ?
Pokud jsem dobře slyšela ,tak musí zítra říkat na všechno ano, chodit v šatech a proběhnout se v tangách.
Hm....
Na tváři mi sedí pobavený úšklebek a konečky prstů narážím o sebe jako pan Burns v Simpsonových. Tak už vím proč jsem tam nemohla být s nimi. No jo...jenže jsou to kluci a ještě k tomu ne moc chytří. Já jsem holka s úrovní myšlení jako Tony Stark v avangers.Mohla bych klidně tvrdit že jsem dcera ďábla a věřili by mi. Takže kdo vyhraje válku ? nebo banda rozkrokem myslících kluků ?
A moje výhoda ? To je na tom to nejlepší...oni neví že to vím ! Hm...a to si myslí jak jsou nenápadní. Jasně...asi jako pěst v oku.
Nechápu proč si mezi sebou dávají čím dál tím víc trapnější úkoly. Sakra ! O to víc mě teď zajímá co by musel udělat Louis ,kdybych to neuklidila ? Možná jsem se na to fakt mohla vykašlat. Rozhodně by to bylo lepší než Harry ,ale taky dobrý objekt pro pomstu za úklid. No...nebudeme tomu říkat ,,úklid,, ,protože v jejich případě to byla záchrana před smrtí v kupě hnoje. Mimochodem na tom hnoji asi začali vážně pracovat ,protože třeba u Nialla se válelo shnilé ovoce ,kterému už pomalu rostly nožičky ,aby mohlo samo odejít.
Potom jsem se nenápadně vyplížila zpátky do pokoje a vyčerpáním upnula ,hned jak jsem se rozvalila v posteli.

-----------------------------------------------------------
Ahoj zlatíčka
Dneska trošku díl o ničem ,ale aspoň jsme dozvěděli něco o hnoji. Ne dělám si srandu . Dneska mi hrabe 😛😱
Kdo vás se taky bojí pavouků ?
Já jo
Ten název vymýšlela Denisek21
Hezký nadpis Denčo 😘😱😍😍😍😇
Jo a mimochodem mám dilema...happy end 😀nebo sad 😥? Terezka se totiž činila a napsala si pár kapitolek dopředu 😊😊 Spíš se přikláním k sad end😊  Moc dílů už nás nečeká...mám předepsané čtyři a plánuju ještě pár . Netuším kolik. Mám nápad na novou knížku ,kterou začnu psát až skončíme s chůvou 😊
Ještě vám chci mooooooooooooooooc poděkovat ,protože je tady už přes 2000 přečtení 😱😱😱😱 tolik jsem neměla ani na předchozí knížce ,takže DÍKY !!!!!!!!!!!!!!😘😘😘 love you all 😘😘😘

TerkaTomlinson91

Chůva za všechny prachy - Z.MKde žijí příběhy. Začni objevovat