To nie rozdział

126 7 153
                                    


Cześć wam! Wiem że powinnam teraz pisać rozdział, ale mam ważny komunikat dla was! Dzisiejszej nocy dwie osoby hejtowały mnie i moje koleżanki, które także piszą książki. Nie wiem w jakim celu, może nie podoba im się to co piszemy? 

Rozumiem, że możecie się denerwować o te głupie przecinki, ale co one robią takiego, że piszecie w każdym rozdziale o tym. Jeśli się komuś podoba opowiadanie to nie będzie zwracać uwagi na głupie przecinki.

Za to nie rozumiem tego komu nie podobają się słowa takie jak: kurwa czy pojebany... Żyjemy w XXI wieku i wśród swoich znajomych mamy takie osoby, które tych słów używają codziennie...

Nie rozumiem po co robić spam głupimi komentarzami takimi jak "  masz HIV'a ". Po co czytacie i spamicie jak wam się to nie podoba? 

Oczywiście to nie do was wszystkich, bo jak się domyślam niektórym to opowiadanie się podoba. Ale proszę was nie róbcie takich spamów...

Nie ukrywam smutku, który był przy mnie dziś rano po przeczytanych komentarzach, ale chcę żebyście wiedzieli moi kochani, że ja jak i moje koleżanki się nie poddamy i będziemy kontynuować nasze opowiadania, bo jak mówiłam zapewne są takie osoby, które czytają to z wielką chęcią!

P.S. Już zaraz się biorę za pisanie kolejnego rozdziału.

Miłego dnia! 

Nie OdchodźOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz