Paul POV
Zrobiłem to. Tak się cieszę, a najważniejsze, że mnie nie odrzuciła. Tak się bałem, że to zrobi. Czyżby to znaczyło, że ja też jestem dla niej w jakiś sposób ważny? Kiedyś mi powie.
Jej usta, mhmm. Gdy tylko wrócę do wspomnień od razu mi się ciepło robi na duszy. Całuje tak dobrze i wspaniałe jest to, że nie był to jednorazowy wyczyn. Zrobiliśmy to dwa razy. Chcę żeby to się powtarzało, a na pewno chcę czegoś więcej. Może zabiorę ją do jakiejś restauracji na kolacje? Myślę, że tak... Ona na to zasługuje.
Do pokoju dotarłem jak w jakimś amoku. Nadal myślałem o niej. Ja naprawdę wariuje z jej powodu.
Od razu rzuciłem się na łóżko, biorąc telefon do ręki. Musiałem jak najszybciej to zrobićDo: Księżniczka ❤❤
Śpisz już skarbie?Clara POV
Leżałam na łóżku, gdy usłyszałam mój telefon, a mianowicie dźwięk przychodzącego SMS-a
Od: Ukochany❤
Śpisz już?Do: Ukochany❤
Nie śpię, bo myślę o takim jednym...
Jeszcze nie a co tam? ;)Nie musiałam długo czekać na odpowiedź
Od: Ukochany❤
Nie mogę zasnąć :/Do: Ukochany❤
Uuu to nie dobrze. Czemu nie możesz usnąć? ://Od: Ukochany❤
Bo myślę o tobie Skarbie 💋Czyli nie tylko on...
Do: Ukochany❤
Spróbuj usnąć ja też już idę spać ;) Dobranoc :))Od: Ukochany❤
Dobranoc Skarbie 💋Położyłam telefon na szafeczkę koło łóżka i poszłam spać. Oczywiście musiałam się wtulić się w jego bluzę. Przyzwyczajenie.
Kolejnego dnia...
Paul POV
Byłem przed jej domem o tej samej porze, ale nikt nie wychodził z drzwi wejściowych. Dzwoniłem, pisałem ale nie odpisywała. Może nie chce się z mną widzieć? Z tym przekonaniem odjechałem z podjazdu i pojechałem do szkoły.
Clara POV
O matko... Zaspałam. Szybko wzięłam pierwsze ciuchy z brzega i poszłam się jakoś ogarnąć. Na autobus już nie zdążę, a Paula nie będę ciągnęła tylko z tego powodu, że Zaspałam. Ubrałam buty i szybko wybiegłam z domu. Do szkoły na pieszo miałam 20 minut. Może zdążę...
Woow! Wyrobiłam się w 15 minut, ale spostrzegłam, że nie wzięłam telefonu z domu, zajebiście. Musiałam jeszcze iść do łazienki zobaczyć czy dobrze wyglądam. Było już po dzwonku, więc musiałam się pośpieszyć.
Gdy przekroczyłam próg drzwi do łazienki poczułam uderzenie w tył głowy, a później ciemność....Paul POV
Martwiłem się o nią. Nie odbierała telefonu i nie odpisywała. Trochę dziwne, ale może Jessica coś wie.
- Hej Jessica. Wiesz może czemu nie ma Clary w szkole? - zapytałem zmartwiony.
- Hej. Czyli od ciebie też nie odbiera i nie odpisuje?
- Czyli też nie wiesz?
- Nie wiem, ale podobno ktoś ją widział jak wchodziła do szkoły.
- To czemu nic nie mówisz. Idziemy jej szukać.
- Okey. Ty parter, a ja piętro.Po tym rozdzieliliśmy się. Postanowiłem zacząć od piwnicy, ale pustka. Poszłem do magazynu też nic. Zostały mi tylko łazienki i sala gimnastyczna.
Najpierw poszedłem do łazienki. W męskiej jej nie ma. Gdy weszłem do damskiej od razu podleciałem do brunetki leżącej pod ścianą.
- Clara! Clara!
Nic z tego. Zadzwoniłem do Jess żeby przyszła do damskiej łazienki z jakimś nauczycielem.
Clara nadal nie odzyskała przytomności. Czekaliśmy do przyjazdu karetki, która zabrała ją do szpitala.
Bałem się o nią....
CZYTASZ
Nie Odchodź
RomanceDwójka wrogów zakochuje się w sobie nie wiedząc kiedy i jak. Ich uczucia są wielkie a miłość jeszcze większa! Czy uda im się przetrwać wszystko Razem? Czy oboje są tak samo dojrzali, aby pociągnąć to dalej?