1.

1.7K 66 2
                                    

Konečne je to tu. Koncert Marucsa a Martinusa. Nemôzem sa dočkať..! Ale pred tým ako idem na koncert ,musím ísť do školy.. ACH.. nenávidím ju. Ešte k tom je piatok,takže by nevadilo keby.. NIE ! ANI NAD TÝM NEROZMÝŠĽAJ!! Ach nejak to prežijem. Išla som do kúpelni spraviť svoju každodennú rutinu . Po sprche som sa namaľovala (riasenka ,korektor ,púder) a šla pred skriňu. "Stojím tu už 10 minút a neviem sa rozhodnúť ,pomôž mi ." prosila som Viki aby mi pomohla. Viki je moja jediná a zároveň najlepšia kamaratka . "Vieš čo, máš opraté tie čierne roztrhané rifle ?"
"HEJ!!" "Tak tie si obleč. "povedala. "Okej , a čo tričko?" "To si dáš aké chceš." povedala a zrušila hovor. Toto na nej neznášam. Ale asi sa to nezení. Zostalo to na mne. Nakoniec som dala na jej radu a dala si čierne dlhé roztrhané rifle . Rozhodla som sa pre ružové FIRST KISS tričko. Vzala som batoh a šla dole. "Ahoj mami!" kričala som ale nikto sa neozýval. Asi šla do práce skôr. Takže raňajky asi dnes nebudem mať. Zobrala som moju desiatu ktorú mi mama nachistala včera a namierila si to na chodbu. Obula som si topánky a moju jesennú bundu a išla som do školy. Do školy chodím pešo lebo je od nás asi len 10 minút. Navyše to všetko krásne stíham lebo mám budík o šiestej. Prichadzam okolo siedmej. Cestou som rozmýšľala o rôznych veciach čo sa stali. Z môjho rozmýšľania ma však vytrhol môj spolužiak ktorého z celého srdca nenávidím. LUCAS. Je to strašný debil. Snažila som sa ho ignorovať ale nešlo mi to. Zrazu ma chitil za ruku a pobozkal ma .Chcela som sa odtiahnut ale bol silnejší. Zrazu niekto zakričal. Bola to ... VIKI?! AKO ? Veď ona nechodí mojou cestou, býva na druhej strane mesta! Nechápala som. Lucas sa odomňa odtiahol, keď uvidel Viki. Viki je celkom obľúbená, takže má celkom vysoké postavenie v triede, narozdiel odo mňa. Lucas ako na pokyn odišiel a ja som šla za Viki. "Ako to?" "Čo?" "Ako to že si šla mojou cestou?" "To je na dlho.." "Ale ja mám čas ." "No dobre.." Začala z vysvetľovaním. Trvalo to dlhšie ako som čakala. Sedeli sme v triede a počúvala som jej dlhé vysvetľovanie.
"A tak teraz bývam u babky . " smutne sa na mňa pozrela. "Zase išli na dovolenku?" Mala som divný pocit .Dnes bude ešte dlhy deň. Začala nam prvá hodina. MATEMATIKA. Nenávidím ju. Ešte k tomu píšeme písomku.... "zvládneš to!" pozrela sa na mňa Viki a usmiala sa. Ľahko sa jej to hovorí keď ona je na matiku génius. No čo už...

Po škole /Doma:
Konečne doma! Dnes to bolo strašné. Ešte k tomu sa ku mne znovu doplazil Lucas. No dosť nervov. Musim sa íst chystať na koncert. Neviem prečo ale z dneška mám divní pocit. Po sprche som sa znovu namaľovala a šla sa obliecť. Dala som si biele rifle, biele tričko FIRST KISS a bielu mikinu LIKE IT LIKE IT. Nezabudla som ani na náramky ktorých mám milión. Koncert je o 17:00 a teraz je 15:37. Cesta ku refinery galery mi trvá asi hodinu. Rozhodla som sa že pôjdem skôr. Predsa len chcem byť v predu. Pred odchodom som si zbalila slúchatká, vreckovky a peňaženku. Zobrala som aj darčeky pre Maca a Tinusa. Volala som mame že dnes prespím na hoteli lebo pochybujem že sa mi bude chcieť ísť večer hodinu busom domov. Nezdvíhala, asi sa jej vybil mobil. Vrátila som sa domov a napísať jej odkaz. Našťastie som nebola daleko od domu.

Pred koncertom :
Stála som pred r. G.  . Ísť sem busom nebol najlepší nápad. No čo už, som tu. Zrazu za mnou prišla jedna uplakaná baba: "Ahoj, vezmi si to"podala mi VIP lístok na M&M koncert.
"Ahoj prepáč ale to nemôžem prečo plačeš? Čo sa ti stalo ?" spýtala som sa jej z nádejov že mi odpovie. "No.. EHM.. Zomrela mi babička. " povedala a hodila za seba lístok aj s VIP lístkom a ušla preč. Ani som si nevšimla kadiaľ a tak som to nechala tak. Vzala som ten listok aj ked som vedela že za to budem pykať.

Počas koncertu :
Dostala som sa uplne dopredu .Neviem ako sa mi to podarilo . Naživo sú ešte krajší ako na fotkách. Bola pauza. Rozhodla som sa že pôjdem do zákulisia. "OCH MÔJ BOŽE! ! ! " vykríkla som ako zmyslov zbavená. Práve šli do šatne keď som ich videla. Mac sa na mňa pozeral a Tinus odišiel do šatne. Len tak sme tam stáli a nič nehovorili. Bolo to strašne CUTE. "MARCUS POHNI SI ! NEBUDEM TU MA TEBA ČAKAŤ !!" zakričal naštvane Tinus. Mac sa pomaly otočil a pokračoval v jeho ceste do šatne. Chvíľu som tam stála ako socha a potom som sa prebrala . Povedala som si že pôjdem do MMSTOR-U. Kupila som si ich merch ,náramky a plagáty, nezabudla som ani na ich MOMENTS album. Náramky a plagáty sú už taký môj zvyk. Bola som už na asi 6 koncertoch, ale vždy som cestovala a višlo ma to strašne draho. Tentokrát bol koncert prvý krát na Slovensku. Višla som von a videla som Maca ako sa na mňa pozerá. Pokračovala som vo svojej ceste a prihovoril sa mi.
M:"Ahoj"
J:"Ahoj!"
M:"Ako sa voláš?
J:" Sofi;,teba sa to asi pýtať nemusím čo?" zasmiala som sa

Rozprávali sme sa . Stali sa z nás celkom dobrý kamarati. Neskôr prišiel aj Tinus ale bol naštvaný. Neviem prečo.
Naša debata pokračovala. Fotili sme sa ,a jednoducho sme sa zabávali.

Po koncerte :
M:" Ehm.. Ahoj nejdeš sa s nami najesť?"opýtal sa ma Mac s nádejou v hlase.
J:" Ahoj.. okej pôjdem"usmiala som sa .

Chvíľu sme boli v reštaurácii aj s Tinusom a ich otcom ale potom odišli. Zostali sme tam len ja a Mac . SAMI.
Marcus objednal víno. *BTW tento pribeh sa odohráva keď mali už 18*
Prestalo nás to tam baviť tak sme si to namierili do klubu. Moc nás to tam nebavilo , tak sme išli na hotel. Kedze sme zistili, že môj už objednaný hotel je poriadne ďaleko , a hotelová izba Maca a Tinusa ešte ďalej , rozhodli sme sa zájsť do najbližšieho hotelu.Mac objednal izbu pre nás oboch. Prišli sme do izby a Mac napísal Tinusovi že sa mu nechcelo ísť na ich hotel tak si objednal iný.
Otočil sa smerom ku mne a zvalil sa na posteľ . V momente zaspal . No popravde , zaspala som aj ja .Teším sa na zajtra a ani neviem prečo. Ale stále som mala ten istý divný pocit. Niečo mi tu nehralo...
Nečakala som že sa stane ráno toto.....

Ahooj nikto!!😀
Dúfam že sa vám zatiaľ príbeh páči.
Je to môj prvý príheb o nich a posnažím sa aby bol aj dobrý.Ospravedlňujem sa za gramatiku
Ak sa vám príbeh páči dajte vote 🌟
Ahooj!💜💜

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now