V posteli :
J:"A inak , Mac , nevedeli by sme vymyslieť voľačo čo by zastavilo Lucasa ?"
M:" o niečom by som vedel ..., ale vysvetlím ti to "J:" dobre , takze ešte raz , aby som si to stihla usporiadať v hlave "
M:" okey . Poletíš s nami do Nórska . Povieme to mame a otcovi , pri čom sa to tvoja mama dozvie až pred odletom aby nenamietala . Okolo štvrtej ráno pôjdeme do Viedne aby sme si našli hotel na ubytovanie . Budeme tam bývať cca najmenej týždeň . Potom , poletime do nórska a Lucas si to ani nevšimne . Samozrejme , budeš musieť napísať Lucasovi že si ma pre teba prísť okolo deviatej alebo desiatej . Musíš mu napísať HNEĎ TERAZ . Dôvod poznáš "
J:" ehm .. nepoznám "
M:" aha .. no , takze . Budeš si ho musieť vypnúť aby nemohol vidieť tvoju polohu na mape . "
J:" jaaaj , toto ..."
M:" dobre . Ideme sa zbaliť " zavelilMac bežal do obývačky . Mal tam v taške veci aby sa nemusel stále vracať na hotel ku svojim rodičom pre oblečenie . Mal ich po celej obývačke . Ja som zostala v izbe , vytiahla som si kufor spod postele a začala baliť tie najpodstatnejšie veci .
J:" dlhé tričká , krátke tričká , rifle , tepláky ,kraťasy , mikina , ponožky , spodné prádlo . Oblečenie mám ... teraz technika . Notebook , nabíjačka od notebooku , slúchadla , externá nabíjačka , nabíjačka . Posledné veci -kosmetika ." hovorila som si pre seba , ako vždy .
M:" láska , hovorila si niečo ?"
J:" nie ! To som hovorila pre seba !"
M:" okey "
Prišla som dole s kufrom . Mac sa na mna zhrozene pozrel .
M:" ako si to mohla sama zvládnuť odniesť dole ?" Pýtal sa ma
J:" nie je to až take ťažké "
M:" no, nevyzerá " zasmial sa
J:" si zbalený ?"
M:" áno , môžeme vyraziť "
J:" dobre "Vzala som všetky doklady , občiansky , kľúče a obula som sa . Vyšla som z domu , zamkla dvere a nastúpila som do auta .
M:" ideš napísať tomu Lucasovi ?"
J:" ánoKonverzácia :
4:23
J:" ahoj Lucas , príď pre mňa okolo pól desiatej. Čau "
L:" dobre , už sa teším ako budeme SAMI spolu . Máj sa láska "
J:" nevolaj ma láska "
L:" budem ta volať ako len chcem . Povedala si mi , že spravíš čokoľvek . Tým počítam aj to , že budeš robiť to čo chcem . Koniec príbehu "
J:" ja som ti nič nehovorila "
L:" dobre , takže pre teba prídem o deviatej"
J:" ale "
L:" o pól deviatej "
J:" to nie je fér !"
L:" o ôsmej "
J:" dobre , maj sa 'láska'"
L:" ahoj . Vidíme sa už dnes o pól desiatej CMUK "Videné
Koniec konverzácieJ:" to bolo strašné "
M:" to hej . Je to riadny debil "
J:" to mi ani nehovor"
M:" dobre . Neriešime ho už . Vypni si mobil , a vyrážame "
J:" hotovo , môžeme ísť "
M:" povedz zbohom svojmu starému životu "
J:" maj sa a žije si tu zasrane zle Jak len chceš . Poďme už , nechcem tu už byť "
M:" tak poďme "Na ceste :
J:" som unavená "
M:" aj ja , musíme vydržať "
J:" mame vôbec kam ísť ?"
M:" áno . Poznám jeden hotel kde majú otvorené 24/7 takže by asi nevadilo keby sme tam prisli teraz "
J:" dobre , koľko je odtiaľto ?"
M:" desať minút "
J:" aha , dobre poďme tam "Ahooj ! 😁
Dnes trochu kratšia ale nestíham tento víkend nič 😰
Dúfam že sa páči ❤️😂
Ak sa Vám kapitola páčila , nezabudnite dať VOTE 🌟 alebo KOMENTÁR 💬⌨️
Kapitola má 509 slov 😳 a aj s mojim príhovorom má 547 slov 😂🤷🏻♀️👌🏻🤫
Majte sa , ČAU 😘💕💕!
YOU ARE READING
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasyJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*