Okolo druhej ráno :
Sme dosť spití . A hlavne Mac a Tinus . Predsa len , majú 19 takze sa im nečudujem . Aj ja by som narodky takto oslávila . Darčeky si neotvorili , mám taký pocit že si ich neotvoria najbližšie dva dni , lebo tie dva dni prespia alebo si budú sťažovať že ich boli hlava . Mac ma začal ťahať do izby Tinusa a Belly . Zavrel dvere a hodil ma na posteľ .....
Ráno som sa zobudila v poseli , no nie v našej . Kde to k***a som ?!
Otočila som sa na druhu stranu . Ležal tam Mac . Ježiši kriste ! Ja už si pamätám !
M:" dobre ranko zlatko "
J:" dobré "
M:" ako si sa vyspala ? "
J:" do ružova "
Mac sa len zasmial . Šiel sa postaviť , no hneď ako stal na nohách si sadol .J:" ahaaa niekomu je tu zle "
M:" ty by si nemala čo hovoriť moja zlatá , neviem kdo tancoval včera večer na stole "
J:" ja som tancovala na stole ?"
M:" hej tancovala a potom si spadla "
J:" vďaka bohu ! A inak , my sme v izbe Tinusa a Belly , že ?"
M:" hej sme . Včera večer som ta sem pravdepodobne dotiahol , vážne si to už nepamätám "
J:" okey ... ehm .. Mac ?"
M:" áno ?"
J:" a nepamätám si čo sme robili potom ?"
M:" to my dávaš belive ťažkú otázku"Neskôr večer :
J:" Mac ?"
M:" áno ?"
J:" ja som hladná "
M:" môžeme ísť sem naproti , je tu reštaurácia a kurňa dobre jedlo tam varia "
J:" dobre , tak vstaň a poďme "
M:" ale vieš že ma boli hlava zo včera "
J:" hhhhh.. tak sa postav pomaly , obleč sa , obuj sa a pakuj dole ku autu !"
M:" no dobre "
Bola som oblečená už dosť dlhu chvíľku , ale aj tak som sa šla ešte chystať . Neviem , ja mám taký pocit že to takto dopadne vždy . Vždy sa oblečiem , som nachystaná ale potom si poviem : ' aha ja mám ešte čas ' .M:" láska , už si hotová ? Už tu čakám pól hodinu na teba . Už som aj ja vyhladol " sťažoval si Mac a prechádzal si rukou po bruchu na znak toho , že je hladný .
J:" už idem " povedala som a bežala na chodbu s leskom na pery ktorý som si schovávala do vačku od kabátu .
M:" to si povedala už šiesty krát " a neprestane si sťažovať !
J:" láska , ty asi nechápeš to , že keď ja poviem že prídem za dve minuty , daj si to krát šesť . Presne tak si to vypočítajú vždy keď poviem 'už idem' "
M:" dobre . Už si mi to povedala šesť krát . Môžeme ísť ?"
J:" áno " odpovedala som hrdo na Macovu otázku a vyšla von z dverí .V reštaurácií :
( Č - čašník )
Č:" dobrý deň , čo si dáte ?"
M:" dobrý , poprosil by som jeden tento viedenský rezeň " začal Mac po nemecky . Ešte že som sa učila tu nemčinu . Vedela som , že sa mi na niečo zíde .
J:" a ja vás poprosím to isté " nevedela som si vybrať . Nechala som to teda na Macovi .
Č:" dobre a čo niečo na pitie ?"
J:" ja vás poprosím tri deci Coca-Cola "
M:" dva krát "
Č:" bude to všetko ?"
M/J:" áno "
Čašník odišiel a ja s Macom sme začali nezmyselnú konverzáciu . Mac sa ma spýtal , čo si myslím o plastových lyžičkách ? ( martinusandlea 😂) neverila som vlastným ušiam čo sa ma to spýtal . Plastová lyžička ? Čo je to za tému ?J:" Mac prestaň už rozprávať o tej tvojej vysnenej plastovej lyžičke "
M:" no dobre ... o čom sa chceš rozprávať ?"
J:" ja neviem , jednoducho len nie o plastových príboroch "
M:" okey " zasmial sa a začal sa venovať čašníkoviJ:" konečne je tu jedlo "
M:" to mi hovor , ja som od včera nejedol "
J:" a inak , Mac ?"
M:" hmmm?" Snažil sa povedať 'áno' ale mal plnú pusu .
J:" ja som tak rozmýšľala , už vtedy keď sme sedeli v aute , vtedy keď sme viezli Abbie ku veterinarke "
M:"no čo "
J:" tak som rozmýšľala , prečo sa mi vlastne tie dni opakovali "
M:" dobrá otázka "
J:" vieš , rozmýšľala som , že by s tím mala čo robiť 'rodinne dedičstvo' . Vieš , čítala som o tom "
M:" láska , robíš si zo mna srandu ?"
J:" nie len vieš , všetko je možné " zasmiali sme sa a ďalej ignorovali tuto tému .M:" láska , vieš ako si vtedy spomínala to s Abbie ?"
J:" no ?"
M:" kde je teraz ?"
J:" u mami "
M:" a nebýva tvoja mama náhodou s tebou ? Nevidel som ju tam keď som u na býval "
J:" kupovala si vtedy byt , ale ešte nebol vymaľovaný a tak . V deň keď som bola na vašom koncerte asi odchádzala na byt "
M:" ahaaaa "Crrrrrng
M:" kdo ti vola ?"
J:" hádaj "
M:" hhhmm ... Viki ?"
J:" nie , mama . Spomeň čerta , príde"J:"ahoj mami , čo potrebuješ ?"
Mama:" ahoj musíš rýchlo prísť sem , niečo sa deje s Abbie "
J:" čo ? Dobre hneď sme tam "M:" čo sa deje ?"
J:" musíme ísť rýchlo za mamou "....Ahoj ľudia ❤️
Chcela som , nech vyjde kapitola v piatok 🤨 ale nevyšlo mi to 😰
Sme na výlete s rodinou a jednoducho na to nie je čas 😭🤷🏻♀️❤️
Prepáčte ale ako ospravedlnenie tu mame dlhšiu kapitolu 😄❤️
Napíšte ,čo si myslite že sa stane 😁🤩 dúfam že sa Vám kapitola páčila , ak áno nezabudnite dať VOTE 🌟 ( dáme na tejto kapitole 10 vote ?😄) a napísať KOMENTÁR ⌨️💬
Najbližšie kapitola vyjde zajtra ale večer 😐😭😅
Kapitola má 792 slov 😱 a aj s mojim prihovorom je to 881 slov 🤩😂🤷🏻♀️
Ľúbim vás , čaute 😁❤️🤩
( Ps.: sledovali ste dnes streem ?😄❤️ - je 24.2.2018)
ESTÁS LEYENDO
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasíaJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*