23.

304 20 8
                                    

Venované : Sabinka_Gunnarsen

L:" no , tak si vyber "
M:" nie "
L:" ale ÁNO !"
M:" dobre .."
T:" Mac zachráň Sofi !"
S:" nie ! Ja si to nezaslúžim nechaj tu mna !"
Snažili sa prekryčať moje rozmýšľanie ale podarilo sa mi ich ignorovať .

M:" Vyberám si ...."

M:" vyberám si ... nevyberám si .."
L:" Jak myslíš . Odviaže ich "
M:" prepáč Sofi " povedal som a nahrnuli sa mi do očí slzy .

Vyšli sme z budovy , kde sme boli zavretý . Vymýšľal som plán , ako dostaneme Sofi speť . Nemôžem ju tam nechať .

M:" Tinus ?"
T:" áno ?"
M:" musíme dostať Sofi speť . "
T:" to si zistil teraz ?"
M:" nie už od začiatku som na to myslel ty debil . Najhoršie je , že to nikomu nemôžme povedať . "
T:" prečo ?"
M:" ty si nepočúval čo hovoril Lucas keď sme vychádzali ?"
T:" ehm ani nie "
M:" ty si vážne debil .. no hovoril že ak to niekomu povieme Sofi zabije ."
T:" ahaaa tak to tam mrmlal keď som ho nepocuval " poškrabkanie sa na hlave .

Sedíme tu s Tinusom na gauči a rozmýšľame čo spravíme . Mali sme taký nápad . Povieme to polícii , ale povieme aj o tom , že ju zabije keď uvidí že sme to nahlásili . Predpokladám že Lucas tam kde sme boli zavretí býva . Neviem prečo ale mal som taký pocit . Bolo to tam zariadené a čisté . Nemal som pocit že by to tam vyčistil len tak koli nám . Našťastie sme si zapamätali adresu alebo čo to bolo a aj mesto . Bolo to niekde pri Blave ale na presný názov si nepamätám . Predsa len nemám nekonečnú pamäť . Viem len to , že keď sme vstupovali to taxíka tak nám povedal že sme asi dvadsať minút od Bratislavy . Mám aj číslo na toho šoféra , takze ak budeme chcieť vedieť mesto , čo aj budeme chcieť vedieť , zavolám mu . Všetko mám premyslene . Tinus obvolava kamarátov , aby nám s tým pomohli .

Tinus volal Mayi a ona dostala nápad . Vraj s Lucasom Viki chodila . Viki súhlasila s tým , že príde do toho domu . Povie že je tehotná a tým nám , respektíve mne , tinusovi , mayi , finnovi , Belle a policajtom dá čas na to , aby sme sa ku ním čo najviac priblížili . Mne to nerobilo najmenší problém lebo to bolo pre Sofi . Dohodli sme sa že sa stretneme zajtra okolo tretej po obede pred tou budovou . Keďže je ešte len štvrtok a je ešte len 16:07 tak stíhame vybaviť aj to s policajtmi . Tinus vzal kľúčiky a bežali sme do auta . Nahlásili sme to na políciu a oni súhlasili s našim plánom . Všetko bolo vybavené až na toho taxikára . Volal som mu ale nezdvíhal. Sedeli sme tam dve hodiny a dúfali že zavolá speť . Naše dúfanie sa oplatilo takze taxikár zavolal speť .

(T - taxikár )
T:" áno prosím ?"
M:" dobrý deň dnes ste nás viezli z nejakého malého mesta pri Bratislavy do viedne mohli by ste nám povedať sko sa to mesto volalo ?"
T:" no pokial mi poviete koľko cca trvala ešte do blavy by som Vám možno aj pomohol "
M:" okolo dvadsať minút "
T:" ooo áno viem je to ..."

Povedal nám mesto a my sme mali jasne , že nás plan vyjde. Tinus nasadol do auta a ja s ním . Šli sme na hotel aby sme sa vyspali .

Ráno :

Dnes je deň kedy asi zabijem môjho brata . Zaspal a nechce sa zobudiť . Klopem Jak debil na dvere a neotvára . Som tu už asi 15 minút . Zabijem ho ..
Crrrrng.. crrrng ...
Pozrel som na mobil a videl som že vola Tinus .

T:" kde si ?"
M:" čakám na teba pred izbou "
T:" mi ta čakáme dole tak šmykaj lebo meškáme "
M:" ok " zložil som telefón a bežal dole .

Sedíme v aute asi už štyridsať minút . Tinus zaparkoval a vystúpili sme z auta . Viki bola pripravená aby vošla dnu a my sme len čakali na jej pokyn .

Viki začala rozprávať a my sme sa snažili pomali a potichu približovať . Museli sme sa rozdeliť aby sme vedeli kde je Sofi . Ja som musel ísť sám . Zabočil som za roh a niečo ma chitilo za tričko a vytiahlo ma hore . ( snáď pochopíte 😆)

Ahooj ! ❤️
Áno , neskoro ale je tu 😃. Mám toho veľa takze som nemala čas . Ani teraz nemám cas takze prejdem k veci . Mame už len kúsok do 2K 😍🤯 strašne sa teším
Do komentárov napíšte kto si myslite že to bol 😀 prvý komentár vyhráva venovanú kapitolu 🤓 Ak sa Vám kapitola páčila nezabudnite dať VOTE 🌟 alebo napísať KOMENTÁR 💬⌨️ . Nová kapitola vyjde v utorok ❤️😊 . Táto kapitola ma 729 slov 😍💜
Majte saaaa ! 😚❤️🇸🇰

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now