33.

255 17 7
                                    

"MAC !!" Krycal Tinus so zaslzavenymi očami
"PREPÁČ "
Zacítil som ako pomaly padám. V tom momente som si uvedomil , že je na moju záchranu už neskoro ...

Sofi's point of view :

Zobudila som pred horiacim domom v Tinusovom náručí . Vedľa nás stala Bella a práve prichádzali hasiči . Tinus sa rozpraval s bellou .To čo ma znepokojili najviac , bolo to že nikde nebol Mac .

"Kde je Mac ?" Martinus stíchol .
"Kde je Mac "
"On - o-o-n je v dome " povedal Martinus a snažil sa zabrániť padajúcim slzám . Postavila som sa na zem a chcela ísť do domu . Tinus ma chitil za ruku .
"Nemôžeš tam ísť "
"Ale ja musím " snažila som sa vytrhnúť ale nešlo to . Hasičské auto postalo pred domom a hasiči rýchlo vbehli do domu .

"Je v dome niekdo ?" Spýtal sa hasič ktorý bežal vedľa nás
"Je tam môj priateľ " povedala som rýchlo
"A môj brat " dodal Tinus
"Dobre . Čakajte tu " zavelil . Rozbehol sa do domu na popri tom povedal ostatným o Macovi .

Nečakali sme dlho a prišiel hasič s Macovím telom pred dom . Vsadím sa že z mojich oči tiekli vodopády sĺz
"Je v poriadku ?" Spýtal sa Tinus
Hasič sa zhlboka nadýchol
"Bude" povedal a šiel s ním ku sanitke čo najrýchlejšie sa dalo .
Pribehla som ku nemu a chitila ho za ruku . Nevyzeral že by mu ten oheň nejako ublížil .

Neskôr :

Sme v nemocnici a čakáme keď sa Mac preberie . Nečakali sme dlho a Mac sa prebral.  Hneď keď sme mohli , šli sme za ním .

"Mac , ani nevieš ako som sa o teba bála " pribehlafsom ku nemu a objala ho .
"Prepáčte , ale ja neviem kdo ste " povedal a nahnali sa mi do oči slzy
"Ty vážne nevieš kdo som?"
"Viem. Na teba by som len tak nezabudol " objavil sa mu na tvári úsmev a objal ma  .

Strávili sme pri ňom dosť dlhu dobu . Keď sme pošli do hotela , nevedela som zaspať . V tom mi napadla jedna vec. Zase ta istá ako vždy . Prečo sa mi opakovali tie dni  ? Musím to zistiť . Inak mi to nedá pokoj . Zajtra To poviem Tinusovi ,Belle a Macovi ..

Ahooj💜
Áno , prežil ❤️ myslite si že by som nechala Maca umrieť ?😂 na to je ešte cas 😉😌 Dnes asi tak o hodinu vyjde ďalšia časť 😇 teste sa 😘 takze ak sa Vám kapitola páčila nezudnite dať VOTE 🌟 alebo napisat KOMENTÁR ⌨️💬 . Kapitola ma 388 slov 😘💜
Tak zatiaľ čau !!❤️😘

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now