4.

756 38 1
                                    

Jaj , to je ale krásne ráno ! Otočím sa na druhú stranu postele . Ležal tam Mac. Konečne sobota. Šla som sa osprchovať. Ranná hygiena musi byť. Keď som otvorila dvere do izby , bola prázdna . Nebol tam ani nábytok. Vkročila som do nej . Asi som to nemala robiť...

Prebudila som sa zo sna . Otočila som sa a Mac tam nebol. Takže je znova PIATOK.. Nenávidím tento deň. Do školy znova nepôjdem . Nechce sa mi. Aj keď viem , co sa tam bude diať , a viam aj to , že sa tam budem znova nudiť. Zostanem doma. Alebo nie.. pôjdem do bratislavi skôr , aby som si aj volaco popozerala . Nechce sa mi byt stále len doma. Musim si napisať ospravedlnenku. Napísem triednej cez e-mail . Ikeď som to nerobila ani "včera" a ani "predvčerom" tak dnes mám na to náladu. Keď som poslala
e-mail sla som sa obliecť. Vzala som si peniaze z maminej skrýše na peniaze. Keď sa dnešok bude opakovať, znamená to že sa aspoň dobre najem, aj tak sa jej tam tie peniaze vrátia. Vzala som si kľúče, peňaženku a bundu a šla na chodbu. Obula som si moje cierne VANS a vyšla z domu . Autobus som stihala len tak tak ale stihla som ho . Bolo okolo 9:50 a ja som už bola v Auparku. Sla som do jednej reštaurácie , kde som sa veľmi dobre najedla. Nechala som tam okolo 190€ . Dúfam že sa dnesok bude opakovaþ taktiež , aby sa jej tie peniaze vráili. No čo už som mnou . Ked son dojedla a zaplatila vyšla som z restaurácie okolo 11:40 a sla si pobehat aupark . Keďže sú za necelý mesiac vianoce , popozerám nejaké darčeky. Napadlo ma , že by som šla pozriet toho Martinusa , a tu babu ako sa bozkávali . Chcem tomu zabrániť;, aby Bela nebola smutná. Nechcem ju tak vidieť.

16:00 :
Som pred r.g., a čakám kým sa tí dvaja stretnú. Viem kde to je pretože mi to Bela hovorila .

16:27 :
Práve Tinus vychádza z incheby . Stoji tu len tak ako keby na niekoho čakal. Zdá sa mi že plače . Šla by som za ním , ale nechcem .
T:" preco som taký debil?! Musím sa s nim toľko hádať? Prečo to vždy skončí takto??!"
Znel dost smutne . Mam taky pocit , že sa znova pohádal s Macom . Aspoň mi to tak pripadá. Už ide tá baba. To snáď nie ... TO JE .........

Čaute ľudia , dnes to bude taký "VIANOCNÝ DARČEK" 🌲ale asi na mňa budete naštvany 😔, ze je takto krátky. Vážne prepácte , ale dnes je predsa len štedrý deň🎁, a nestuha sa väčšina vecí. Páci sa vám príbeh? Dúfam že áno🎉. Kdo myslíte že to bude🤔 ?? Typujte do komentárov , ČO si myslíte🤘 . Ospravedlňujem sa za gramatiku. Za každýVOTE 🌟 aj KOMENT 📝 budem strašne rada
AHOOJ !! 😙😙
(467 SLOV 😘)

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now