Ľudia , táto kapitola je dlhšia ale nechcelo sa mi to rozpisovať do dvoch kapitol takze to máte takto v jednej ❤️. Dúfam že nevadí 😕😊🙂
Ráno som sa zobudila v objatí môjho milovaného ...... PSA ?! Toto sa včera nestalo .. koľko je vôbec hodín ? Dve hodiny po obede .. Okej , dnes som si dala načas . Dnes sa mi nechce ísť na koncert . Dnes pôjdem do školy . Za Viki . Budem s ňou cely deň . Som zvedavá čo mi povie . Ale ako , mám tu menší problém . Škola sa už skončila . Veď predsa len je 14:00 . Tak sa asi oblečiem , namalujem a obujem sa , a rovno si to namierim ku Viki .
Som už pred vikinim domom , ale neotvára . Asi jej zavolám .
V- Viki J-ja
V:" áno ?"
J:" ahoj Viki , si doma ?"
V:" áno jasne , prečo by som nebola ?" Počula som zaváhanie v jej hlase .
J:" tak mi pod otvoriť ." Zavelila som jej .
V:" šibe ti ? Ty si pred nami ?"
J:" áno a švihni si !"
V:" Okej ...."Stála som tam asi 15 minút a nikdo neotváral . Ako keby nebola doma . Zrazu som niekoho počula hlasno dýchať ako keby bežal . A kdo to bol ?! Viki . Paráda . Zase mi klamala .
V: ahoj , sorko nebola som doma , ale už som tak pod dnu ."
J:" veď si mi do telefónu hovorila že si doma ?!" Zvýšila som hlas
V:"veď ja viem , chod dnu !" Rozkazala mi . U nej doma bola pravdepodobne len jej babka ( keďže v prvej kapitole je písané , že teraz býva u jej babky ) .Viki otvorila dvere a vošla som za ňou . Ako som myslela , bola u nej doma len jej babka . Sadli sme si do obývačky a začali preberať to , čo sa stalo v škole . Chcela som sa jej spýtať na Lucasa , ale predbehla má jej otázkou :
V:" a inak ako si vedela , že teraz bývam u babky ?" Jej otázka má zarazila , ale musela som odpovedať .
J:" nooo , ja som bola aj pred vami , ale nikdo neotvaral , keď som klopala" tak toto som dosrala ..
V:" aha ..."
J:" a inak ako je to medzi tebou a lucasom ?"
V:" už sme v pohode , stali sa z nás počas tohto dňa celkom dobrý kamaráti " povedala a usmiala sa .
J:" a inak čo máš dnes na pláne ?"
V:"vlastne nič , je piatok , nechcela by si u nás spat ?" Spýtala sa .
J:" Okej , ale okolo pól štvrtej dnes musím ísť domov pomôcť mame a potom prídem ok ?."
V:" dobre , tak čo zatiaľ budeme robiť ?"
J:" nejdeme pozerať nejaký seriál alebo film ?"
V:" super nápad , čo si pozrieme ?"
J/V :"Stranger Things !!"
Medzi pozeraním druhej série sme sa aj rozprávali . Dozvedela som Sa to , že utekala preto , že si myslela že som pred jej domom. Keďže bola ešte na ceste ku jej babke , musela sa otočiť a ísť ku jej domu . Nestala som tam Tak utekala pred jej babku , lebo si myslela že teda budem stať pred domom jej babky ( fakt neviem ako to mám napísať ľudia ). Preto utekala ku babke . Celkom je to aj pochopiteľne , keďže bola na ceste ku babke a ja som jej volala či je doma . No to je už jedno . Je štvrť na päť , tak som si povedala že pôjdem už domov . Rozlúčila som sa s Viki a mierila som si to domov . Doma som sa upravila . Keďže má napadol jeden úžasný plán . Pôjdem na koncert . Znova na to miesto kde som videla Viki sa bozkávať s Martinusom . Medzi tím jej zavolám , a zistím či jej bude zvoniť telefón . Potom vybafnem z rohu a porozprávam sa s ňou . Tak toto je môj plán . Už bežím na bus nech ich stihnem .Pred "miestom činu " :
Martinus už vyšiel , tak si chystám telefón . Pripravujem si číslo na Viki .
Viki už vyšla z rohu a blíži sa ku Martinusovi . Drží v ruke telefón , takze je jasne , že jej bude zvoniť .
Už sa bozkávajú , takze volám !
Stále jej nezvoní telefón . Čo sa deje ?!
V:" áno ?" Počkať . Toto nieje možné !! Ak tamtomu dievčaťu nezačal zvoniť mobil , kdo to teda je keď to nie je Viki !?
J:" ahoj Viki , noooo ... len tak volám či nemám súkromné číslo ..." prvá výhovorka ktorá ma napadla .
V:" nie , nemáš "
J:" Okej ... ahoj !!" A rýchlo som zložila .
Môj mozog nechápe . Povedal som si že pôjdem za nimi.
J:" HEJ TY !! NECHAJ HO NAPOKOJI !! PADAJ OD NEHO !!" Vykričala som sa . Začala utekať a ja som sa rozbehla za ňou . Nakoniec som ju dobehla . Vyzerala úplne rovnako ako Viki .
J:"Ako sa voláš ?" Spýtala som sa udýchane .
M:" Maya ." Povedala a skoro som odpadla .
J:" a priezvisko ?"
M:" Gray" tak toto nie .. toto znamená , že má Viki dvojča !!!! To nieje možné !!! Musela som si sadnúť .
M:" si v pohode ?"
J:" nie .. teda .. vlastne áno ... počkaj chvíľku ." Povedala som a vytiahla som si mobil z vačku s úmyslom že jej ukážem Vikinu fotku .
J:" toto je Viki , moja najlepšia kamarátka ." Povedala som jej a ukázala som fotku . To už nevydržala ani ona a musela si sadnúť . Asi o tom tiež nič nevedela . Začali sme sa rozprávať . Dozvedela som sa že to , že mala pobozkať Martinusa bola len stávka . Vraj to musela spraviť lebo by toho ľutovala ..Rozhodli sme sa že pôjdeme za Tinusom . Vysvetlime mu to , aby vedel že to bola len blbá stávka . Nech si o nej nemysli zle veci , ako ja v podstate "včera" . Našťastie sme ho našli na mieste "činu" . Sedel tam ako keby bol socha . Prišla som ku nemu . Zatiaľ len sama . Všetko som mu vysvetlila . Bola asi pól hodina do začiatku koncertu . Po všetkom tom vysvetľovaní som zavolala Maju ku mne nech sa aj ony usmieria. Stali sa z nich dobrý kamaráti a dohodli sme sa , že ju pred tím chalanom budeme chrániť , nech jej nič nespraví . Bola nám za to strašne vďačná .
J:" a inak Tinus , videla ta Bela ?"
T:" odkiaľ poznáš jej meno ?"
J:" to je jedno , videla vás ?"
T:" nie , našťastie .." pousmial sa .
J:" takže, ste vpohode ?"
T/M :" myslím že áno !" Povedali naraz . Tinus už musel ísť na koncert . Ja som musela nechať Maju samu , keďže som nechcela aby mi prepadol lístok a chcela som stretnúť Belu . Tinus mi vybavil lístok do zákulisia . Ale necakala som jednu vec , Tinus priniesol lístok aj pre Maju . Takze sme tam šli spolu . Bolo to super . Keď sme boli v zákulisí sme stretli aj Belu . Ale aj Maca .
Pozeral sa na mna ako na svätý obrázok . Bol zlatý . Pozval ma na pizzu . Musela som odmietnuť , lebo som vymyslela další plán . Pôjde ku nám domov Maja, Tinus , Bela aj Mac a postupne pôjdeme za Viki . Najskôr prídem ja s Macom . Vysvetlím jej , že som jej nechcela o nich zase mlieť že idem na koncert . S Macom budeme predstierať že spolu chodíme . Potom príde Bela s Tinusom a poviem jej že som si tam našla aj kamarátku . A nakoniec - ako zlatý "hrb" večera príde Maja. Bude to úžasný plán ak vyjde . Musím jej najskôr zavolať .
V:" ahoj kedy prídeš ?"
J:" za chvíľku som u vás . Si doma ?"
V:" som u babky ." Povedala a zasmiala sa .
J:" tak si u babky ? Jasne že si ! Som u vás za 20 minút ahoj !" Povedala som jej a rýchlo zložila . Zatiaľ nám to vychádza .
YOU ARE READING
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasyJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*