Venované : martinusandlea
Cesta do Troforsu trvala dosť dlho . Aspoň som si pospala . Keď sme otvorili dver do domu , bola som prekvapená ...
"PREKVAPENIE!!!" zakričali všetci keď sme otvorili dvere .
"Jej ďakujeme "
V dome bolo už v prvých minútach veselo . Všetci sme sa nasmiali pri fotkách chalanov keď boli malý. Na moje aj ich prekvapenie sem prisla aj Emma . Mám taký pocit že o tom nevedel nikdo . Rodičia Maca a Tinusa si šli ľahnúť . Emma šla chvíľku po nich . Keď sme sa už nudili povedali sme si že si pozrieme nejaký film. Ja a Bella horory milujeme , narozdiel od chalanov . Horory moc nemusia . Keďže sme nahodili naše smutné tváričky tak chalani nakoniec pristúpili k tomu že si pozrieme horor . Mac s Tinusom išli spraviť popcorn a ja s bellou sme vyberali film . Rozhodovali sme sa medzi 'BETHANY' a 'JESSABELE' ( ľudia tieto horory sú vážne úžasne ak máte radi horory kuknite 😂🤙🏻👌🏻) . Rozhodli sme sa pre Jessabelle .(martinusandlea 😂🤯) . Zapli sme film a čakali sme na chalanov . Keď už sme strácali nervy tak sme šli do kuchyni aby si pohli . Keď sme tam prišli , neverili by ste čo sa stalo . Áno ,ohadzovali sa jedlom .
"Vy ste trafeny chceme ísť pozerať ?."
"On si začal "povedali obaja naraz
"Neviem kdo začal ale viem že nás tvoji rodičia zabijú keď to uvidia "
"A čo ak by to nevideli ?"
"Ak tým narážaš na to že to tu upraceme , si na omyle . Upracete to tu vy dvaja " ukázala som prstom na nich .
"Takze to znamená že nebudeme musieť pozerať horor ?"
"Nie to znamená že ja a Sofi si pozrieme nejaký romantický film a vy to tu upracete . Ked doupratujete , ide sa pozerať Jessabelle " povedala Bella a vzala misku s popcornom do obývačky . Len som sa na nich pozrela ako začali vyberať veci na umývanie a šla som za bellou .Neskôr :
Nás film sa už skončil a ja s bellou sme úplne smutne z konca . Ako sa to mohlo tak skončiť ?
"No dobre poďme pozrieť chalanov "
Postavili sme sa z gauča a namierili si to do kuchyne . Keď sme vstúpili , kuchyňa bola ako nová . Nikdo by nepovedal že tu bolo po celej miestnosti jedlo . Bola som prekvapená z toho ako to upratali . Takto by som to neupratanom ani ja .
"Máte upratané ? Ako vidím tak áno takze choďte do obývačky na gauč . Popcorn prenechajtebna nás lebo sa stavím že by to tu vyzeralo rovnako ako pred tým " zavelila Bella a ja som sa vybrala do skrinky pre popcorn . Vrátila som sa spat a Bella uz mala nachystané misky .Keďže sme vedeli že nám jeden balíček stačiť nebude , spravili sme pre každého jeden . Neverila som že ich majú takú zásobu . Vzali sme misky a šli do obývačky . Chalani sa o volacom rozprávali ,no keď sme vošli do miestnosti stíchli . Posadili sme sa a nastavili film . Po spustení filmu sa Mac zľakol v druhej minúte filmu . Nehovorím čo spravil Tinus . Tinus sa tak zľakol že skočil z gauca na zem a bežal do kuchyne . Keď sme ho ukludnili , spustili sme film a pozerali ďalej . Neverím že sa chalani tak boja hororov . Nepovedala by som to na nich , ale keďže som mmrka viem to už dosť dlho . Len som si myslela že je to nejaký vymyslel . No čo už , niekedy je aj to čo sa ti zdá nepravdivé pravda ...
Ahooj 🤗❤️😂
Prepáčte za to že nevychádzali kapitoli ale nemala som čas 😕 tento týždeň bol strašne plny . Ale hlavne je , že kapitola vyšla dnes 😂😂😊🤔 táto kapitola je znova venovaná martinusandlea koli tomu , že táto moja mrdka mala 21.3. trinásť rokov 😂😂🤔🤗😅😱🤯 VŠETKO NAJLEPŠIE 😂😂❤️
Dúfam ze sa páčila 😃 ak hej nezabudnite dať VOTE 🌟 alebo napísať KOMENTÁR ⌨️💬 nová kapitola vyjde ZAJTRA ( sľubujem ❤️) a ak nie tak ma môžete prísť zabiť 😂😂🤔😅 Kapitola ma 616 slov 😊😱❤️
Majte saaaa ❤️🤗
YOU ARE READING
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasyJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*