TO JE ......
VIKI ?! Ako mohla ! Nemôžem tomu uveriť ! To ako vážne ! Mohla to sxpraviť !
V:" ahoj zlatko ako sa máš ? Vlastne mi na tom nezáleží si mi jedno ." Povedala a dala mu pusu
T:" pusti má ! Nepoznám ťa ! " kričal na Viki TINUS a celkom naštvane .
Nenechala sa a pokračovala ďalej . V tom momente som nevedela čo mám robiť . O Viki som si toto nemyslela . Ako keby to robila naschvál . Ak by ste nevedeli čo sa deje , Viki chodila s Lucasom , ale rozišli sa a asi sa mu chce pomstit . Rozišli sa asi pred dvomi týždňami a preto sa moc nemajú radi . Aj preto ma "zachránila" keď som v ten "prvý piatok" (😂) Medzi tím ako som rozmýšľala som len započula kričiacu Belu . Otočila som sa a už tam nebola .Bol tam len Tinus a Viki . Sedela som tam a neverila vlastným očiam . Viki medzi tím ušla preč . Povedala som si že pôjdem za ním .
T:" nie ani ku mne nechod ! Nepribližuje sa ! " kričal ako zmyslov zbavený .
J:" neboj , videla som čo sa stalo , poznám babu , je to moja kamarátka . Teda bola . Nemusíš sa má báť ." Pomaly som sa približovala .
T:" sľubuješ ?"
J:sľubujem ." usmial som sa naňho .
T:" dobre . A odkiaľ ju poznáš ?"
J:" sme spolužiačky "
T:" aha . Myslíš že sa z toho dostanem ?"
J:" z čoho ?"
T:" moja priateľka , či mi to odpustí .."povedal skleslo .
J:" áno , ona ťa určite miluje , nenechala by ta len tak odísť z jej života ."
T:" ďakujem "
J:"nieje zač "
T:" ehm .. nemali by sme ísť za Belou ?"
J:" poďme !"
A tak sme bezai a hľadali ju . Keďže som vedela kam mala namierené , bežala som rovno tam .
J:" BELLA ! STOJ ! " vykríkla som na ňu s nádejou že zastaví . Nezastavila . Začala som bežať rýchlejšie aby som ju dohnala . Nakoniec som ju dobehla .
J:" Bella ,to bude dobré . Neboj ."
B:" odkiaľ poznáš moje meno " povedala uplakane .
J:" to je teraz jedno . Poď so mnou ."
B:" dobre " povedala a šla za mnou .
Šli sme pomaly aby sa Bell ukludnila. Prišli sme ku r.g. a Bella spozornela a nechcela ísť dnu . Nakoniec som ju presvedčila a šla so mnou . Tinus nás tam čakal a zohnal nám 2 VIP lístky . Tipoval že Bell svoj lístok vyhodí tak zohnal 2 ( vedel že ja som lístok VIP nemala ).
Sadli si na gauč pred MMstore a ja som odišla nechsi to vysvetlia sami . Odchadzala som preč keď v tom som narazila do Maca . Obaja sme spadli na zem . MAC sa postavil na nohy a podal mi ruku .
J:" ďakujem " povedala som milo a usmiala sa .
M:" nieje zač , mal som dávať pozor " usmial sa a objal ma . Mala som pocit že je tiež nejaký sklesnutý . Asi preto že sa pohádali s. Tinusom . Je to vidieť aj na Macovi . Rozprávali sme sa . Povedala som mu že som videla Tinusa ak sa bozkával s Viki . Tiež tomu nevedel uveriť . Rozhodli sme sa že pôjdeme za nimi . Už sa rozprávali a držali sa za ruky . Boli spolu zlatý . Pridali sme sa ku ním . Rozprávali sme sa až do začiatku koncertu.Po koncerte :
Ja , Tinus , Mac a Bella sme sa šli najesť . Z dneška mám dobrý pocit . Ako keby to dnes bol posledný deň čo sa opakuje . Chalani povedali nech si sadneme do limuzíny . Odviezli nás do luxusnej reštaurácie . Sedeli sme tam asi 3 hodiny a zabávali sa . Zrazu sa Tinus a Bella vyparili a zostali sme tam zas len ja a Mac .O tri hodiny neskôr :
Stále sedíme v reštaurácií . Bavíme sa o rôznych veciach . Povedali sme si že sa ideme prejsť po parku . Povedal mi veci ktoré v sebe dusil veľa rokov . Stali sa z nás celkom dobrý kamaráti . Vieme o sebe takmer všetko . Pýtal sa má aj na Viki . Ani on neveril čo dokáže spraviť . Navrhol nech ideme do baru .
Súhlasila som keďže ešte nebolo tak neskoro . Iked , bola jedna hodina ráno tak asi aj trochu hej . V bare sme boli do tretej , keďže sme sa tam budili . Boli sme triezvi . Čo mi prišlo divné , pretože sme boli v bare a bola jedna hodina keď sme prišli . Zavolali sme si taxík . Keď prišiel sme mu povedali číslo nášho hotelu kde mali byt Mac a Tinus po koncerte . Mac mal izbu zvlášť . Takze sme mali súkromie , iked neviem načo nám bolo . Keď sme šli spať , boli štiry hodiny ráno . Vyzeralo to tak , že dnešok sa už opakovať nebude . Bola som spokojná z dneškom a tak som zaspala v pokojnom Macovom objatí . Bolo mi prijemne .
Ráno som sa zobudila v príjemnom objatí môjho milovaného ...........Ahojte ľudia !
Dúfam že sa Vám zatiaľ moja kniha páči a že v jej čítaní budete pokračovať😃 📖. Mohli by ste mi napísať či si o tomto príbehu myslite 💭? Bola by som za to strašne rada ❤️ Budem rada za každý VOTE 🌟 aj KOMENTÁR ⌨️💻 budem strašne vďačná ❤️
Ďakujem 💜
(Ps. Táto kapitola je pre Tinuska2102 ❤️😃)
Ahoooj !!❤️ (805 slov )
YOU ARE READING
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasyJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*