43.

219 13 4
                                    

Ľudia toto je dôležité . Chcela som Vám povedať že sa vraciam ku venovanym kapitolám . Teraz budem upravovať kapitoli a dopisovať mena s venovanim 🙏🏻 podmienka pre venované kapitoli : nepíšte prvý komentár k najnovšej kapitole a na kapitole ktorá vyjde po tejto bude vaše meno s venovanim 😝
Venované: MiniMal37

S:" ahoj . Kto si ?" Opýtala som sa a snažila som sa nezniet žiarlivo ale to mi vôbec nešlo .
(A-Ashley)
A:" ahoj ,som tvoja sesternica " a v tomto momente moja myseľ znova vôbec nič nechápala .

S:" čo ?"
A:" no, ja som tvoja sesternica"
S:" odkiaľ si?"
A:" no , z Ameriky ale viem po nórsky lebo tu mám babku "
S:" ako si sa sem dostala ?"
A:" žijem tu a prisla som navštíviť babičku ale potom som sa to dozvedela "
S:" aha.. kdo sú tvoji rodičia ?"
A:" no , na mamu si nepamätám lebo odišla keď som bola malá ale môj otec je James Grey . Má meno po jeho pra pra pra dedkovi "
S:" počkať , tvoj pra pra pra dedko bol James Gray ?"
A:" no, áno"
S:" aj môj "
A:" áno veď som pochopila keď sme sesternice . Teda sesternice zo štvrtého kolena ak to mám povedať presne "
S:" počkaj , tak prečo je tvoja babička aj moja babička keď sa to jednoducho nedá ?"
A:" no vlastne tvoja babička je sesternica môjho dedka takže je to vlastne teta môjho otca a moja prsteňa ale povedala mi aby som ju volala babi."
S:" ahaaa .."
M:"hmmmm Sofi ?"
S:" áno ?"
M:" prečo si mi nezavolala keď prednášali tvoju babičku do nemocnice ?"
S:" úplne som na to zabudla keď mi doktor povedal " vbehli mi do oči slzy " že je babička v kóme "
A/M:" ČO?"
S:" no babička je v kóme "
M:" mohla si mi zavolať hneď keď sa to stalo "
S:" musela som zachrániť tie ostatne denníky "
M:" a zachránila si ich ?"
S:" áno , myslela som že sú štyri ale potom keď mi tie štyri priniesli tak mi ešte naložili asi dalších dvadsať "
M:" DVADSAŤ ?!"
S:" áno dvadsať . Babička mi zanechala nejaký odkaz v jej bunde tak som šla preň a písala tam že všetko čo potrebujem vedieť je napísané v denníku Jamesa Greya v tretej časti, ale tú mi nedoniesli . Bol to natrhnutý papier takze si myslím že to ostatne bude niekde v dome "
A:" počkaj , denník Jamesa Greya ?"
S:" áno ale tretiu časť "
A:" našla som pár stránok z tej tretej časti "

S:" ako vieš že boli z tretej časti ?"
A:" na vrchných častiach stránok bolo napísané že je to tretia časť "
S:" aha. Nevieš prečo má tvoj otec rovnaké meno ako on ?"
A:" samozrejme že viem . Je to preto že chceli jeho rodičia poctiť otca môjho dedka . Zomrel keď bol veľmi mladý ale nechcú mi povedať ako "
S:" prepáč že sa pýtam , ale koľko máš rokov ?"
A:" nó mám 17 a o pár dni mám osemnásť "
S:" a už sa ti .. no .. opakovali dni ?"
A:" opakovanie dni ? Prosim ta nefetuješ?"
S:" ver mi , nefetujem "
A:" oukej .. Jak myslíš "
M:" mohli by sme sa vrátiť k tým stranám ?"
A:" ku akým ?"
S:" asi k tým od Jamesa "
M:" bingo . Kde sú ?"
A:" no nechala som ich položené na stole kuchyni "
S:" tak poďme pre ne " rozbehla som sa do domu a Mac bežal za mnou .
A:" ale nie sú všetky "
M:" a koľko ich je " zastavil Mac
A:" asi sedem alebo tak "
S:" pefrfektné. Ešte aj hľadať budeme musieť "otočila som sa a vbehla do domu

S:" kde sú ?"
A:" tam "ukázala prstom na obhorených stôl . Rozbehla som sa pre strany ale keď som sa ich dotkla zrazu zmizli .

(N- neznámy )
N-" hľadáš toto ?"
M:" kto si "
N:" no predsa váš kamarát , démon ktorý zaklial vašu rodinu "
S:" to si ty ?"
D:" so všetkou cťou "
S:" zabijem ta ty ..." rozbehla som sa za ním ale zmizol
D:" tak teraz hľadáš mna ? Ty si nejak moc nerozhodná "
S:"prečo " povedala som vražedným tónom v hlase
D:" čo prečo ?"
S:" prečo si nám to urobil "
D:" ahaaaa toto .. no veď predsa , chcel som sa pobaviť nie predsa ? Vieš akáže to sranda sa pozerať na niekoho keď sa snaží zistiť čo sa deje keď ma prvý opakovací deň ?"zasmial sa
S:" ty sa len nesmej "
D:" prečo by som nemohol ?" Hodil rukami dozadu a vyletel mu jeden papier . Mac si to všimol a pomaly sa k tej stránke približoval . Keď už mal stránku na dosah ruky , démon sa presunul z miesta kde sedel blízko pri mna a stále sa ku mne pomalými krokmi približoval . V tej chvíli som nehovorila nič . Ani Ashley , Mac alebo démon .

Mac zdvihol papier zo zeme a démon prehovoril.
D:" to čo je na týchto papieroch sa nikdy nedozviete " povedal a zmizol z miestnosti úplne . Papiere ktoré držal v ruke sa mu postupne vytrácali z rúk , z teach asi dvadsiatich papierov stratil sedem stránok . Hneď ako zmizol Mac sa rozbehol po ostatne stránky . Ashley stala ako obarená. Veď sa jej ani nedivím . No , poviem to takto . Keď sa jej už dni opakovať nebudú , myslím to tak že už to zažije , uverí aj teleportujucemu démonovi ktorý ma prízvuk ako z desiateho storočia .
A:" čo som to sakra videla "
S:" neboj , to pochopíš neskôr "
M:" baby , mali by sme vypadnúť " povedal Mac vystrašene a prstom ukazoval na šíriaci sa požiar v dome
A:" och môj bože " povedala nahlas Aslhley a pomaly sa otáčala aby ušla z domu .
S:" MAC , VIEM ČO SPÔSOBIL TEN POŽIAR "
M:" ČO TO BOLO ?"
S:" DÉMON " zakricala som lebo už nebolo cez šíriaci a praskajúcich oheň nič počuť
M:" NEPOČUJEM "
S:" BOL TO DÉMON "
M:" BOL TO DEJMON ? AKOŽE TEN ZO SERIÁLU ?"
S:" NIE DÉMON "
M:" AHAAA DÉMON !" buchol si dlaňou po ruke . Ashley už bola vonku z domu zatiaľ čo ja a Mac sme zachraňovali denníky ktoré hasiči nenašli . Videla som Ashley ako s niekym vola , ale nemyslím si že by teraz s niekym volala , asi to boli hasiči .

Mali sme už všetky denníky ktoré tam zostali a aj stránky z denníka . Vybehli sme von z domu . Požiar sa šíril strašne rýchlo takze keby sme tam ešte chvíľku zhostíme tam . Počítali sme strany ktoré Mac držal . Bolo ich šesť .moje oči sa vyplestili a skoro mi vypadli keď som zistila koľko mame stránok . Otočila som sa na dom . Pri vchodových dverách som videla obhorených kus papiera . Rozbehla som sa preňho .
M:" nie nechceš tam !" Zakričal Mac Keď som vbehla do domu , bolo mi strašne teplo . Zdvihla som papier a chcela soľ vybehnúť z domu . Otočila som sa a v tom sa celá stena zrútila . Mac sa rozbehol za mnou aby ma chitil ale nepotrebovala som to . Mala som len šťastie , že uhasili ten kúsok na ktorom som stala . Postavila som sa a vybehla z domu .
M:" toto mi už nikdy nerob " povedal Mac a objal ma jeho najväčšou silou . Počuli sme sirény . Prichádzali hasiči . Čo Vám poviem , celkom im to trvalo .

H:" čo sa tu stalo ? Prečo ate boli v tom dome ?!" Naštvane hadzal rukami okolo seba
S:" no my smeee .."

Ahojte ľudia ❤️💗💜😘
Takze ako som sľúbila v minulej časti v komentároch , vyšla kapitola 😁 dúfam že sa páčila 💗😘 je to kapitola ktorá ma po dlhšej dobe viac ako tisíc slov 😂😉😏presne 1110 slov 😝😳 ak sa Vám kapitola páčila , nezabudnite dať VOTE 🌟 alebo napísať KOMENTÁR 💭💬. Vraciam sa k venovanom kapitolám ako ste si mohli všimnúť . Strašne sa teším že máte takú aktivitu ako minule v písaní komentárov 💜❤️💗😘 nová kapitola vyjde v nedeľu . Cela kapitola aj z mojim prihovorom má 1242 slov . Dobre čo ?😉😂😏 teším sa na vás nabudúce, ahoj👋🏻💗

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now