2.

1K 58 7
                                    

Ráno som sa zobudila a nemohla som uveriť čo vidím. Zvonil mi budík . Na PIATOK. Nebola som v hoteli ale doma. Neviem ako som sa sem dostala ale okej. Budík som vypla a pozrela sa na dátum. Piatok 15. Ale veď včera bolo pätnásteho ?! Nechápem. Ležala som v posteli a premýšľala. Mala som v pláne ísť do školy ale potom som si povedala, že mi asi nezaškodí keď budem dnes chíbať. Šla som sa obliecť a umyť. Po nejakej pol hodine som si povedala že zavolám Viki či nejde von. Zdvihla mi učiťeľka s tým ,že som neni v škole :
U:"Slečna Greyová prečo nieste v škole ?" spýtala sa ma učiteľka.
J:"Dobrý deň pani učiteľka... ehm... chcela som Viki zavolat že mi je zle a že dnes neprídem do školy ... ehmm.. dopočutia !" povedala som a hneď  som zrušila hovor.
Toto už nebolo normálne. Možno sa mi to všetko len snívalo . Takže to znamená ,že sa mi ten koncert len sníval. Tým pádom je dnes koncert M&M !! Ale do školy asi nejdem , veď predsa len už by ma podozrievali z toho , že ma tá choroba prešla nejako rýchlo,takže mám volný deň len pre seba ! Neviem čo budem robiť. Asi si idem pozrieť Stranger Things .

Dve hodiny pred koncertom:
Takže som pripravená ,dnes tam idem skôr ako v mojom sne alebo ako to mám nazvať . Vzala som si kľúče, napísala mame papierik že dnes prespím v hotely , nechcelo sa mi jej totiž volať ,obula sa ,vzala slúchatka a zamkla dom. Myslela som na všetko . Samozrejme som si vzala aj peňaženku. Bus mi šiel o 15:00. A áno chcela som ísť skôr , lebo s mojim štastím tam už bude plno

Pol hodinu pred koncertom :
Znova stojím za zastávke. Bus mi neprišiel takže som šla na ten čo mi šiel v tom sne. Zaujímavé ,že šiel v ten istý čas. Stála som pred r.g. sama . ZNOVU. Ako na polhodinové meškanie som to zvládla dobre , nie ? Zrazu sa pri mne objavilo dievča, s lístkami v ruke. Prebehla tá istá konverzácia. Znova mi rozprávala o jej babičke. Toto mi prišlo divné. Spravila to isté ,čo v tom sne . Povedala som si že budem bežať za ňou. Zo začiatku sa mi nedarilo ju dobehnúť , ale potom som ju chitila a vypočúvala ju :
J:" A teraz mi povedz pravdu "
MG (mystery girl):" ehm ...no dobre. S Tinusom sa poznám už celkom dlho,a aj spolu chodíme . No dnes som ho videla ako sa bozkával s jednou babou. Neviem kto to bol ,ale úplne ma to rozrušilo. Začala som po ňom kričať, že je to debil a ze už ho nikdy nechcem vidieť. Ušla som a on začal nadávať tej babe že mu zničila vzťah a že ju nenávidí. Potom sa naštval a začal kričať . Odišiel a plakal, ale ja som za ním nechcela isť. Teraz ma videl a chcel mi to visvetliť no znova som mu ušla a mám taky pocit že tu za chvíľu bude tak ahoj !" Povedala a ja som nevedela čo na to povedať. Stála som tak s otvorenou pusou. Nato za mnou pribehol Tinus či som tu nevidela jednu babu. Povedala som že nie, lebo som ich chcela nechať nech si to vyriešia sami a ešte k tomu som nevedela kam utekala.
Odišiel smutný so sklonenou hlavou . Šla som smerom ku r.f. Stále tam nikto nebol. Prišlo mi to dosť divné, na ostatných koncertoch tam bolo plno ľudí už asi tri hodiny pred koncertom. V tom som si uvedomila , čo sa stalo pred pár minútami. Stretla som Tinus ! Och môj bože . Asi som bola úplne prispatá, že som vôbec nepištala.Vytiahla som si mobil a sluchatká a zapla hudbu. Jak som ich tak hladala mi vypadol z tašky VIP listok na ich koncert.

Počas koncertu :
Stalo sa to isté ako v tom sne . Ten istý priebeh koncertu. Povedala som si ,že ked sa celý deň opakovalo to isté ako v tom sne sa to možno stane aj v realite. A ano , stretla som chalanov pred ich šatňou. Tinus nebol naštvaný , ale smutný. A ano ,s Macom sme sa na seba pozerali a stáli tam ako sochy.
Tinus zase zakričal ale smutne , a Mac sa znovu pomaly otočil a odišiel. Nevedela som čo mám robiť tak som šla do MMstor-u. Kupila som si tam dalšie náramky ako v tom sne lebo som jednoducho chcela a aj plagáty (ako v tom sne 😂). Mac znova čakal a pozeral sa na mňa. Začali sme sa rozprávať . Neskôr ku nám prišiel Tinus a bol smutný. Kecali sme do nemoty . Teda do kým neskončila prestávka.

Po koncerte :
Neverila som. Stalo sa ZNOVA to čo v tom sne . Už sa mi to nepozdáva. Mac ma pozval na večeru. Znova do tej istej reštaurácie. ZNOVA som si dala to isté keďže mi to v tom sne chutilo , ZNOVA Tinus a Erik odišli , ZNOVU Mac objednal víno , a ZNOVU sme šli do klubu. A hadajte , ZNOVU tam bola nuda .A ako na "zavolanie" Mac objednl hotel a tú ISTÚ izbu , a znova sme zaspali rýchlosťou blesku , ak sa to teda dá tak nazvať v mojom prípade .Mám taký divný pocit že to nebol len sen...

Ahoj!!
Áno , tento príbeh je na štýl filmu "VŠETKO NAJHORŠIE" ale nikde som tento formát tohto filmu nevidela😎. Dufam že sa príbeh zatiaľ páči👌. Zo začiatku to je nuda , ale nebojte sa , ono sa to neskôr rozbehne 😉. Za gramatiku sa ospravedlňujem. Za každy vote🌟 a koment veľmi Ďakujem 💜
Majte sa!!🖐🖐

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now