22.

300 19 11
                                    

Venované: LullikX02

Zajtra posledný deň a odlietame . Už sa teším , ako povedala Sofi . V momente som zaspal , ale nie na to že by som bol unavený . Niekto ma buchol po hlave .

Prebral som sa . Na STOLIČKE . PRIPÚTANÝ . Nikdy som nemal divného pocit ako teraz . Ako keby sa mi to snívalo . Myslím že hej . Dúfam že sa nestane to iste ako v tom sne . Ak hej tak ma jeb** ..
(N-neznámy )

N:" aaaaa ahoj Mac . Ako sa ti spinkalo ?"
M:" kde je Sofi ?!"
N:" mal by ťa zaujímať ešte jeden človek "
M:" KDE JE SOFI ?!"
N:" ty si nenecháš povedať ... ach jaaaj . No dobre prejdeme k veci . Ale musíš rozmýšľať "
M:" čo chceš "
N:" no okey beriem to ako áno ."
M:" debil ..." pošepkal som si popod nos .
N:" budem sa robiť že som to nepočul . Princíp je ten , že si musíš vybrať ."
M:" medzi kým "
N:" to za okamih zistíš . Privedte ich !"

Dvaja chlapi priviedli do miestnosti Sofi a človeka , ktorý mal na sebe vrece .
N:" je to na tebe . Vyber si , komu zachrániš život . Meno , ktoré povieš bude môcť ísť s tebou ale ten druhý umrie . A ak si nebudeš chcieť vybrať , rozdelíme si ich . Ja budem mat Sofi a ty budeš mať... " pohľadom zavelil jednému z chlapov aby dali dole vrece z hlavy toho druhého človeka .

M:" TINUS !?"
N:" áno čo si čakal že tam bude náhodný človek z ulice ? Hhh vtipne . Ale vieš , na človeka najviac pôsobí to , ak vezmeš dve osoby ktoré miluje a povieš , že si musí vybrať na život a na smrť "
M:" ja to poznám ty debil . KTO SI ?!"
N:" Jaj dobre ty si s tým nedáš pokoj. Rozmýšľaj , kto ma taký záujem o tvoju milovanú Sofi ?"
M:" Lucas ." Povedal som a oľutoval som toho , že som musel povedať to otrasne meno .
(L- Lucas AKA. Ten Neznámy )

L:" niekomu to došlo "
M:" veľmi vtipne "
L:" ja viem ja som ale vtipný však ?"
M:" zabudol si do toho tonu pridať iróniu ."
L:" chlapec ma blbe poznámky . Fiiiha myslím že ich mat už nebudeš keď ti poviem , že ešte jedna blbá poznámka a zabijem oboch . Bez ohlasu na to , či je to Sofi. A zabudol som , teba tiež "
M:" ..."
L:" nemáš k tomu pridať blbu poznámku ? Jaaj ja som zabudol že nemôžeš " zasmial sa a ja som videl ako by som mu lámal kosti ak by som mohol . Neverím že na zemi existuje takýto debil .
L:" ni dobre je tu nejako ticho . PREBERTE ICH !" ten jeho krik je strašný .
Tí chlapi ich prebrali a obaja sa na mna pozreli zhrozene ( obaja - Sofi a Tinus ) .
S:" kto si ? A prečo sme tu ?!"
L:" och ja mám taký pocit že tuto vás kamarát Vám poviem kto som , vak že Mac ?"
M:" drž hubu Lucas ."
T/S:" LUCAS ?!"
M:" aj ja som sa čudoval ."
S:" ako to , že si bas našiel ?"
L:" ni vieš , stačilo len postrašiť Finna aby mi povedal kde ste "
T:" ako postrašiť "
L:" no vieš , poznám jednu jeho slabinu "
S:" akú "
M:" ja si myslím , že by si sa mala opýtať skôr koho , láska "
L:" správne Mac ! Ty si ale múdri chlapec ! Dostaneš pamlsok "
T:" kto to je !" Tinus stráca nervy
L:" je to presne to dievča , ktoré ta Pobozkalo na koncerte "
M/T/S :" MAYA ?!"
L:" prekvapený však ? Ani ja som o tom nevedel "
M:" no nezdá sa mi že si o tom nevedel "
L:" och zase máš pravdu ! Už ti musím dať dva pamlsky ! "
S:" odkiaľ si o tom vedel "
L:" moje zdroje . No prejdeme už konečne k veci . Mac , vyber si "
T:" ako to že 'vyber si ' ? "
L:" jaaj no vy to ešte neviete. No dobre , takze , Mac si musí vybrať z vás koho chce nechať nažive a koho necha zomrieť . Koho meno povie ten je voľný a pôjde s ním a ten druhý zomre . Ak si nevyberie , Tinus pôjde s ním a ty so mnou , sofinka "
S:" a ak nechcem ísť ?"
L:" ti nie je na tebe "
M:" ja si myslím že je "
L:" ale ja nie " zavládlo ticho

L:" no , tak si vyber "
M:" nie "
L:" ale ÁNO !"
M:" dobre .."
T:" Mac zachráň Sofi !"
S:" nie ! Ja si to nezaslúžim nechaj tu mna !"
Snažili sa prekryčať moje rozmýšľanie ale podarilo sa mi ich ignorovať .

M:" Vyberám si ...."

Ahooooooooooj ❤️!
Dnes je to kapitola za ktorý koniec ma asi zabijete 😂 áno , dnes mám dobrú náladu tak som si povedala že vás poteším 😍😃 dúfam že sa páčila 😏. Ak sa pýtate , kedy vyjde kapitola , vyjde hneď ZAJTRA 😚❤️! Mám pre vás dva oznamy: asi ste si všimli , že robím venované kapitoly ( ten , kto prvý napíše komentár 'vyhráva' venovanú kapitolu ☺️) a ten druhý je , že sa blížime ku 2K prečítaní !!😍😍❤️ blížime sa strašne rýchlo 😚😍 Táto kapitola má 790 slov 😏
Majte sa !!💜
Ps: nezabudnite na venované kapitoly 😏💜

Jeden deň [Marcus and Martinus ]Where stories live. Discover now