Venované:Luckaupolov
H:" čo sa tu stalo ? prečo ste boli v tom dome ?!" naštvane hadzal rukami okolo seba
S:" no my smeee"
S:" no my smeee ... hľadali dalsie veci ktoré sme si mysleli že by na nich babičke záležalo. vošli sme dnu a začali sme hľadať no a potom som zacítila dym . nevedela som odkial to ide takze som šla dalej do domu a tam bol požiar . začali sme utekať preč ale potom som si všimla že som tam nechala nejake papiere ktore me našli . tak som vbehla späť a tam na mňa skoro spadla stena.."
H:"a našli ste tie papiere ?"
M:" áno máme ich"
H:" tak mi ich dajte" natiahol pred nas ruku hasič
S:" to snáď nemyslite vážne ?!"
H:" no tak to teda myslím "
A:" prepáčte ale to nemôžeme"
H:" nemôžete ale musíte" natiahol ruky ešte viacej a vytrhol papiere z Macovej ruky
S:" HEEEJ!"
H:" je to volačo také ako dôkaz"
S:" aký DOKAZ?!" naštvala som sa a teraz som vytrhla papiere z ruky hasiča
H:" o tomto si pohovorime neskor" pozrel na mňa , ukázal na mňa prstom a bežal do domu pomocť hasičom ktorý už hasili medzi tým ako sa on s nami dohadoval
S:" Mac musíme ísť domov rýchlejšie než si nás zavolajú a vezmú nám tie papiere ." povedala som rozhodne , vybrala som si klúče z vrecka a otvorila auto. Mac a Ashley nasledovali za mnou. buchla som dverami a naštartovala . keď som sa otáčala z autom bežal za mnou hasič. keď som ho uvidela , moje zreničky sa rozšírili a čo najrýchlejšie som vyšla z uličky.
A:" Sofi .. toto si musíš prečítať sama " povedala Ashley keď si sadla na gauč
S:" čo je tam ?" sadla som si vedľa nej a dala si vlasy za ucho
A:" ver mi , je to zaujímavé" podala mi všetky papiere a šla asi do sprchy alebo kde, na to som už nedávala pozor.
Takže, dnes sa s vami podelím o dalšiu informáciu. Dnes som si povrdal že zistím niečo viac o tom našom rodinnom prekliatí. Zisťoval som si všetky veci ktoré som mohol zistiť. Nakoniec som si povedal , že dám na svojho pra pra dedka a pôjdem vyskúšať tú jeho uličku démonov. Vybral som si z albumu nejakú moju fotku a vydal som sa na cestu. Prišiel som na miesto o niekoľko hodín. Ulička vyzerala úplne rovnako ako to pra pra dedko napísal v jeho denníku. bola tma . prišiel som do stredu uličky a vyhrabal som dieru do stredu. Našiel som tam krabičku ktorá bola plná fotiek a osobných vecí rôznych ľudí. keď som tak prehraboval fotky, uvidel som jednu ktorá ma zaujala. Dúfal som že si to nikdo z tých démonov nevšimne že jedna fotka zmizla . Vložil som svoju fotku do krabičky a opäť som ju zahrabal.vstal som zo zeme a poobzeral som sa okolo seba. Prišiel som totiž na jednu vec. keď som sa tak pýtal mojich rodičov a pra rodičov pýtal na opakovanie dní, ale hlavne na vek kedy sa im to stalo , odpovedali mi že sa im opakovali dni až vtedy keď mali dieta. neskôr som sa hrabal v rodokmeni a všimol som si že všetci moji príbuzný boli muži. Myslím tym to, že môj pra pra dedko mal syna, môjho dedka a môj dedko mal taktiež syna, môjho otca. Potreboval som sa na to toho démona spýtať. No, ale bolo v niečom neskoro . Dni sa mi už opakovali ,lebo som už deti mal. a to dve. totiž ,mojamanželka čakala dvojičky. V podstate som nemal čo stratit.
D:"takže tu máme dlšieho potomka môjho kamaráta Jamesa Greya, však ?"
(J- James ]
J:" obávam sa že áno"
D:" no dobre teda.. čo si chcel vedieť ?"
J:" prišiel som na niečo. Každému sa opakovali dni až keď mali deti. Mojou otázkou je : opakujú sa mi dni až ked mám deti ?"
D:" nuž ..nebudem ťa klamať . je to tak. a myslím že budem musieť vymyslieť niečo nové .. chcel som aby váš rodokmeň pokračoval dalej ale keď už si na to prišiel tak sa to zmeniť musí... čo tak toto : budú sa ti opkovať dni keď budeš mať presne 18 rokov,3 mesiace a 4dni ! presne vtedy prebehla stávka medzi mnou a tvojim pra pra dedkom . dobrý nápad , nie ?" povedal , luskol prstami a zmizol. neviem čo sa bude diať dalej. moje deti sú ešte malé. nemajú ani rok a myslím že ich osemnásteho roku sa už nedožijem . Takže .. moje deti . ako toto čítate , zrejme vám to dala mama vo vašom osemnástom roku, treťom mesiaci a štvrtom dni prečítať. A ak toto číta ešte niekto, dúfam že vám moje poznatky pomhli. Zatiaľ, dovidenia.
S:" och môj bože... och môj bože... OCH MOJ BOŽE!"
M:" čo sa deje ?" pribehol do miestnosti Mac
S:" nič..len potrebujem hovoriž s mojou babičkou..."
Ahoooj💗 ! takže dnes som chcela vydať dlhšiu kapitolu😝 .Založila som si nový účet na ktorý budem písať knihy po anglicky😳. Dnes som vydala dve kapitoly a ešte vyjde tretia🎉. Keď chcete choďte čeknúť novú knihu. Varujem ! Je to písané všetko po anglicky🙏🏻! Volám sa tam Sofinkathewhritter a kniha sa volá "True Ghost Stories". Mám tu ešte jedno upozornenie : ak ma chccete vyhľadať normálne vo vyhľadávaní , musíte si prehodiť v nastaveniach jazyk (nie váš😂 ale ten kede sa určuje aky jazyk sa používa v krajine v ktorej žiješ alebo niečo take ja fakt neviem ako to mám vysvetlit 😂)Túto knihu som si kúpila v kníhkupectve a keď som ju prečítala , povedala som si že by to pre niektorých ľudí bolo zaujímavé😻. Knihu som kupovala v Česku a bola po anglicky s prekladom do češtiny na druhej strane (tzv.: zrkadlový text). To je všetko ku anglickej knihe , teraz spat ku tejto .Mám ešte jednu kapitolu v zásobe takže ak by ste velmi chceli môže vyjsť aj dnes☺️😁. Mám len jednu jedinú podmienku : musí tu byť 5 votov🌟 do dnešého večera. Ak tu budú, zajtra môžete čakať novú kapitolu okolo 17:00😋. Už je napísaná takže pre mňa najjednduchšie bude napísať príhovor a hotovo. Takže ak sa vám kapitola páčila, nezabudnite dať VOTE🌟 alebo napísať KOMENTÁR💭💬 . Nezabudnite na venované kapitoly💜 ( ešte stále prebiehajú úpravy). Kapitola má 1030 slov. Nová kapitola bude podľa toho koľko tu bude do večera votov 😘 ( do 00:00). Takže zatiaľ AHOOJ💗😝😘 !
YOU ARE READING
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasyJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*