Otvorila som dvere a prvé čo som spravila bolo to , že som si ľahla do postele .
O dva týždne neskôr :
Mac prišiel z nemocnice . Prvé čo sme urobili bolo začatie hľadania 'dôkazov' alebo niečoho takého čo by nám pomohlo zistiť viac . Človek by si povedal že je to ľahké , veď sa popýtaš a hotovo .. lenže to až take ľahké nie je . Strávili sme nad tým dva týždne . No , to čo sme našli by vás zaskočilo ...
"Sofi ,kde si dala tu knihu ?" Zakričal na mna Mac .
"Mala by byt v tej poličke úplne na pravo"
"Aha dik "Neviem čo je na tom pravdy ale ma to vraj voľačo spoločné s minulosťou . Je to nejaká kliatba alebo čo to je . Nie sme si moc istý ale nič iné ako veriť tomu nám nezostáva .
"Vyrážame " zakričal Tinus keď s bellou nastupovali do auta . Išli hľadať ďalšie informácie .
"Takze , prejdeme si to ešte raz . Nejaký neznámy staroveký čarodejovia alebo čo to je na vás zoslali pravdepodobne nejakú kliatbu ?"
"Neviem čo je na tom pravdy ale asi hej "
"Mali by sme zistiť aký mal ten národ carodejov názov "
"Aj to je pravda " pustili sme sa teda znova so hľadania . Koli tomu že mi pomáhajú preložili ich celé turné . (Aspoň si to predstavte viem že sa to nedá ale tak je to kniha 😂😅)Neskôr :
Nenašli sme meno toho 'naroda' ale vieme niečo iné . Väčšina ľudí z minulosti z mojej rodiny si tým prešla . Myslím tým to opakovanie dni . Potom to prestalo asi na 80 rokov . Zaujíma nás len jedna vec : prečo sa to začalo práve u mna ? Možno je to len hlúpa náhoda alebo voľačo take ale nejak sa mi to nezdá .. prišli sme sa porozprávať s mojou prababkou ...
Flashback :
"Ahoj baby no .. chcela som s tebou voľačo prebrať "
"Ahoj zlatíčko no hovor , čo potrebuješ ?"
Nadýchla som sa zhlboka :" chcela som sa ta spýtať , či sa ti niekedy opakovali dni .. akože , stále dokola ten istý deň "
Nadýchla sa :" áno , no ja ti to môžem povedať vo vedľajšiej izbe " postavila sa na nohy
"Nie nemusíte , ja si idem sadnúť do auta " povedal Mac a odišiel"No , takze to znova začalo ak si myslím dobre ..."
Ahooj ❤️
Dnes len jedna kapitola ale hadam nevadí 😅
Dúfam že sa páčila 💜😘
Čo si myslite že sa stane ?🧐 napíšte do komentárov 😄 ak sa Vám kapitola páčila nezabudnite dať VOTE 🌟 alebo napísať KOMENTÁR 💬⌨️
Kapitola ma 400 slov 😏
Nova kapitola vyjde zajtra ❤️😘
Tak zatiaľ čau 😇❤️
YOU ARE READING
Jeden deň [Marcus and Martinus ]
FantasyJeden deň . Jedného obyčajného dievčata. Jeden koncert . Jedna láska . Jedna večera. Ale "milión" pokusov... *Ak sa chceš dozvedieť viac, čitaj dalej❤*