7

5.1K 150 35
                                    

Po 2 týdnech

Jsou to dva týdny co mi Peter neodepsal. Psala jsem mu ještě několikrát ale vždycky dal jenom >zobrazeno< . Ze začátku jsem opravdu nechtěla, aby mě otravoval ale za těch pár týdnů jsem si něj zvykla. Celkem mi chybí..

,,Ahoj. Tak co půjdeme ?" přišla za mnou Bella, moje nejlepší kamarádka. Je pondělí, což znamená, že už musím- celkem jsem si zvykla na to že přijdu domů a už nemusím nic dělat. Byl to takový odpočinek..- zpátky do tělocvičny. Kotník mám už v pohodě, takže mě nic nedrží. ,,Čauko. Jojo můžeme a přespíš tu dneska? Když stejně jedeme zítra se školou do toho divadla či co. " ,,Jasně že jo. Slyšela jsem, že tam bude zítra nějaká akce." byla celkem happy. ,,Aha.."

°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°_°°

Zítra máme prej něco jako autogramiádu s klukama někde u divadla.. moc se mi tam nechce.

Rozhodl jsem se, že dneska musím napsat Mie. Strašně mi chybí i když jí vlastně moc neznám.

Peter: Ahoj. Moc se ti omlouvám ale neměl jsem čas. Musel jsem něco zařizovat. Ale slibuju, že ti to vynahradim. 😘

Zobrazeno

Peter: Prosím nezlob se na mě babe..

Zobrazeno

Peter: Opravdu mě to mrzí. Udělám cokoliv budeš chtít.. slibuju

Zobrazeno

Peter: Zařídím, aby jsem se potkali prdelko.

Zobrazeno

Achjo. Už opravdu nevim jak jí to vynahradit. Kdyby nás aspoň měla ráda. Tak by jsem jí ukecal na nějaký společný akce. Ale ona taková vůbec není..

Peter: Už vííímm. Pošlu ti mojí fotku ale ty musíš slíbit, že se nic nezmění. Dobře?

Já: Slibuju.

Peter: Jé ty žiješ. 😁

Já: Už to tak bude 💁
A dělej nemám moc času.

Peter: Copak? Vždyť už je 9 p.m.

Já: Spí u mě Bella, protože zítra jedeme se školou do divadla.

Peter: Aha. Tady v okolí jsou jenom 3 divadla. 1.rekonstrulujou
2.je zavřený, protože tam zkouší M&M
Takže je docela dost pravděpodobné, že se zítra uvidíme..

Já: Jo, jasně. A já jsem bohyně míru a lásky.

Peter: Když ti pošlu tu fotku.. tak doufám, že se nic nezmění.. určitě toho budu litovat..

Já: Šup, šup. Ty nakládanej párečku. xD

Já: Bože? Cože!Děláš si ze mě srandu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já: Bože? Cože!
Děláš si ze mě srandu.?

Peter: Promiň chtěl jsem ti to říct už dřív..

Já: ??

Peter: ???

Já: ????

Peter: ?????

Já: O. MŮJ. BOŽE. !!!!

Peter: Jsi v pohodě?

Já: Jo Mia se zdá až moc v pohodě na to, že jí píše ten nejlepší kluk na celým světě.

Peter: Cože?

Já: Jé promiň tady Bella Miina nejka. Já úplně žeru Magcon. :3

Peter: Tak to děkujeme ♥ a kde je Mia prosím?

Já: Šla nám pro pizzu. Pořád nechápu,že je takhle v pohodě, když si píše s TEBOU.... umm moment.. vlastně to chápu.. moc jí nezajímáte a pro to tě ani nepoznala.

Peter: Jo já vim. Napsala o nás celkem "hezký" věci.. vážně mě nepoznala?

Já: Ne. Řekla jenom,že jí někoho připomínáš. A neboj nic jsem jí neřekla.

Peter: Děkuju. Chci jí to říct sám. Možná se dočkám zítra. Když se potkáme u divadla. Ale vlastně ani nevím jak pořádně vypadá..

Já: Takže tam budete zítra vy? A jestli chceš, tak ti pošlu fotku a potom vymažu chat. 😉

Peter: O děkuji. Tebe seslal sám bůh.

Já: Promiň lepší fotku jsem nestihla najít, protože jsem slyšela schody, tak ahoj

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Já: Promiň lepší fotku jsem nestihla najít, protože jsem slyšela schody, tak ahoj

Už mi nenapsala. Pořád jsem přemýšlel o tom klukovi co jí na tý fotce objímá. Celkem mě to štvalo.

Nakonec jsem usnul asi kolem 11 p.m.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat