,,Všichni jí říkali ať to nepije ale ona nee, že je to v pohodě, že to zvládne. A asi po 10 minutách jí musel řidič zastavit, protože potřebovala strašně na záchod. Ale problém byl, že všude byly samý kopřivy a ještě k tomu měla trikot. Nakonec se jí to povedlo ale když jsem jí šla říct že už musíme, tak se lekla a spadla celá do těch kopřiv." vyprávěla Bella co se mi jednou stalo, když jsme jeli na soutěž. Jo opravdu moc vtipný. ,,To si děláš srandu?" smál se Nash a s nim i ostatní. ,,Hej. Nechte toho. Víte jak to bolelo? Kvůli tomu jsem nemohla soutěžit." ,,Jo no.. nebyl tam nikdo kdo by nám zase vylepšil skóre."
,,Mio?" zeptal se mě někdo. Otočila jsem se a.. ,,Toby!" vykřikla jsem a hned jsem ho obejmula. Mimochodem Toby je něco jako můj bráška. Mám ho strašně ráda. Je strašně moc hezkej ale problém je že ho holky vůbec nezajímají. ,,Co tady děláš? Kdy jsi se vrátil? A proč jsi mi nezavolal? Strašně jsi mi chyběl." chrlila jsem na něj plno otázek. ,,Takže přijel jsem za mamkou. Asi tak před 5 minutama jsem přijel. Chtěl jsem ti zavolat až budu u mamky a budu mít vybaleno a ano ty jsi mi taky chyběla prcku. Jé ahoj Bello. Pořád stejně krásná. Samozřejmě ty taky sweetie." ,,Ahoj. Taky si mi chyběl." obejmula ho i Bella. My tři jsme nerozlučná trojka. ,,Eh. Takže vy dvě to táhnete s těma nejvíc sexy klukama na planetě jo?" uchechtl se Toby. A kluci pořád jenom koukali. ,,Ale prosim tě. A asi vás představovat nemusím." ,,Tak s kterým chodíš Bello? Přece jsme ti řekl, že ti ho musim nejdřív schválit." přikázal Belle Toby ale samozřejmě jenom ze srandy. ,,Já?" ukázala na sebe. ,,Ne ten fešák vedle tebe." ,,Já s n.." ,,Chodí se mnou." vykřikl Cam a my na něj všichni vykulili oči. A Bella ta nemohla ani popadnout dech.,, Jujky. Tak toho ti schvaluju hned. Ale jestli jí ublížíš jakože vim jak se občas chováš, tak si mě nepřej." Ukázal na Cama a ten jenom zvedl ruce v obranným gestu. ,,A co ty honey?" zeptal se mě. ,,Já by jsem tě přece nevyměnila." mrkla jsem na něj a potom se koukla na Shawna, kterej hned zklopil pohled k svýmu frapéčku. ,,Juj to jsi moc hodná."vzal mě kolem pasu.,,Ale ty víš jak to je. Takhle tě můžu vidět nahou, můžu u tebe spát, můžeme dělat všechno aniž by měl někdo nějaký kecy." ,,No všechno dělat nemůžeme brouku." ,,Ale mohli by jsme to zkusit." ,,Ty už si nepamatuješ co se stalo minule? Poprvé jsi se toho bál a podruhý jsi mi řekl že to bylo hodně divný." ,,Ehm. O čem se bavíte? " zasmál se Cam. ,,Víš Toby se nám málem rozbečel, když po něm jedna holka jednou vyjela. Pořád to nechápete?" zeptala se jich Bella. ,,Ahaa. Už chápu." zasmál se Aaron. ,,Tak vidíš Shawne. Nemusíš se bát, že ti jí přebere." bouchnul Matt Shawna do ramene. ,,Ha ha ha si fakt vtipnej." ,,Takže ty chceš mojí Miu jo? Ale nevim no. Ona si totiž prej s někým píše. Sice říká, že spolu nic nemají ale to by mi o něm nepsala takový slaďárny." můj obličej nabral hned červenou barvu. ,,A copak o něm říká?" zeptal se s úsměvem Shawn. ,,No tak třeba, že je vtipnej, že si dlouho s nikym takhle nepovídala teda kromě mě a holek, nebo že je občas i milej. A včera tak mi napsala, že je strašně krásnej." O. Můj. Bože. Já toho kluka zabiju. ,,Nene. To kecáš." ,,Miinko zlatíčko neboj se tady z nás to nikdo tomu klukovi neřekne, když ani nevíme kdo to je." ,,Ty blbečku, tak se podívej na toho před tebou, co se culí jako idiot." Toby se podíval na Shawna a hned si dal ruku přes pusu.,, Upss. Tak to promiň. Ehh. Víš já už budu muset jít ale až nebudeš mít chuť mě zabít, tak zavolej." dal mi pusu na tvář a běžel ven. Já jsem se otočila zpátky na kluky, kteří se culili. Plus Bellu která dostala záchvat smíchu. ,,Takže já jsem krásnej jo?" zasmál se Shawn. Chtěla jsem odpovědět když v tom mi začal zvonit mobil.
,,Ano Luku?" ,,Kde ste? Učitelka šílí a to máte zpoždění jenom 2 minuty." ,,Ježiši. Já zapomněla kolik je hodin. Tak jí řekni, že.. eh.. třeba že jsme potkaly mého tátu a ten nás zdržel. Prosím." ,,Ok. A co za to?" ,,Bože co chceš? Můžu ti koupit kafe nebo něco k jídlu." ,,Pusu." ,,Pu-co? Ani náhodou." ,,Dobře, tak učitelce řeknu, že jste šly na nákupy" ,,Dobře, tak pusu ale prosím neříkej jí to." ,,Oky. Tak se budu těšit.",,Bello dělej učitelka na nás čeká." ,,Sakra. To bude v prdeli. Ta nás zakope za živa." ,,No, když jí Luke řekne, že jsem potkala tátu, tak nám to odpustí ale teď rychle pojď." ,,A ty mu budeš dávat pusu?" ,,Jo Bello musim mu dát pusu." ,,To je skvělý. " radovala se Bell. ,,Co je na tom skvělýho?" zeptal se trochu podrážděně Shawn. ,,Luke je nejhezčí kluk na škole. Je kapitán fotbalového týmu. A může mít jakou chce holku a on si vybral zrovna Miu. No není to skvělý?" jásala Bella. Ale Shawn se moc netvářil.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_