,,Viděl jsem fotku. A Nash říkal, že.. " ,,Nash říkal, že..?" ,,To je jedno. Doufám, že se s ním máš aspoň dobře. " usmál se nuceně. ,,Shawne.." ,,Mio." To jakým způsobem vyslovil moje jméno. ,,Já s nikým nechodím. Nejsem v žádném vážném vztahu jako ty." Jeho pohled byl zvláštní. Bylo vidět, že ho to zaskočilo. ,,Mio, to je složitější." Řekl a dal si hlavu do dlaní. ,,Co je složitější? To, že mě tu necháš a zbaběle odejdeš. To, že si hned někoho najdeš. Nebo to, že tomu konímu obličeji navykládáš bůh ví co. A ještě si dovolujete psát pod moje fotky. Nic jsem ti neudělala Shawne. Nic. Tak proč? Proč to všechno?" Začaly mě pálit oči. Cítila jsem, že se nejspíš rozbrečím. Ale i Shawn na tom nebyl zrovna nejlépe. Koukal na mě, vnímal každé slovo. ,,Mio. Všechno ti vysvětlím. Až se uvidíme, tak ti všechno řeknu. Jen mi věř. A slib mi, že na mě počkáš." ,,Promiň. To ti slíbit nemůžu. Nemůžu na tebe čekat další měsíce. Shawne. Proč to děláš?" stekla mi jedna slza. ,,Za pár dní se uvidíme. Až pojedeš do Anglie." ,,Cože? Jak to víš?" ,,Nezáleží na tom, jak to vím. Už máš zabukovanou letenku. Společně s Bellou a Camem." Co si to jako dovoluje. On si myslí, že teď, když on chce, tak já budu dělat, co si řekne? ,,Já mám, ale už svoje plány." řeknu rozhodně. ,,Chtěly jste s Bellou jet. Vím to. Ještě pojedeš za rodičema. A potom do Anglie. Tvůj brácha o tom taky ví a budete bydlet u něj." To si dělá ze mě ten nahoře srandu? Tak na to si musím vzít něco sladkého. Zvednu se z postele a blížím se k Mattovo skrýši s mňamkama. ,,Mi?" Ozve se ten dokonalý hlas. Vyndám si čokoládu a jdu si sednout zpět na postel. ,,To je Mattovo, že jo" Zasmál se hnědooký klučina. ,,Uhm." přikývla jsem. ,,Takže. Jak se má kobyla?" řekla jsem s plnou pusou čokolády. Shawn se uchechtl. ,,Nebuď na ní, tak zlá. Ona za to nemůže." Smál se dál a já s ním. ,,Klape vám to?" ,,Musím ti něco říct. Sice jsem to chtěl říct, až se uvidíme, ale to je fuk. Víš my jsme spolu doopravdy nebyli. Bylo to jenom nahraný. Ona se potřebovala zviditelnit a já jsem prej potřeboval něco do zpráv. Aby se to začalo řešit a byla by větší sledovanost. Nechtěl jsem ti nějak ublížit." Takže si to ještě jendou celý projdeme.. Ehh.. jo co to říkal? Nejsou spolu. A ani nebyli. Myslím, že říkal ještě něco. No nevzpomínám si. Najednou se otevřely dveře a v nich stál Matthew jenom s ručníkem kolem pasu. ,,Jsem si dal ještě sprchu. A zapomněl oblečení." řekl. ,,V pohodě. Jsem si zvykla." mrkla jsem na něj. ,,To tam chodíte pořád takhle..?" ,,No a taky takhle.." řekl Matt a začal si rozdělávat ručník. Zděšeně jsme na něj s tím klukem na obrazovce koukali. Pustil ručník na zem a.... a měl Calvin Klein boxerky. Značně jsem si oddechla. A myslím, že Shawn taky. Na to se začal Matt smát. ,,Měli jste vidět vaše obličeje." ,,Moc vtipný." řekla jsem už taky se smíchem. ,,Brácho takový mám zrovna na sobě." smál se Shawn. Hned jsem si ho představila. A že ta představa byla fakt dobrá. ,,Nekecej. Ukaž." Matthew asi tě zabiju.. ,,Počkej..." vzal notebook do ruky a opravdu ho natočil, tak aby byl vidět nápis a kousek látky. Řeknu vám, že jsem pěkně zčervenala. ,,Víš, co je super?" ptal se Matt Shawna. Ten jenom kývl hlavou, aby pokračoval. ,,Mia má zrovna teď taky bílý CK prádlo." smál se Matt a Shawn si poposedl. ,,Cože? Jak to víš ty šunko?" ,,Zahlédl jsem to." ,,Tak to asi špatně." ,,Nene. Shawne koukej." řekl a nadzvedl mi tričko. Tak jo. Moje barva pleti se podobala barvě raka. ,,Ty idiote, co děláš?" smála jsem se. ,,To máš za tu čokoládu." mrkl na mě a potom se podíval přísně na Shawna. ,,A tobě jsem říkal, ať jí hlídáš." ,,No promiň. Ale jak jí mám asi hlídat. To se mám vynořit z notebooku jako nějaký čáryfuk?" zvedl ruce nad hlavu se smíchem. ,,No když by to pomohlo." pokrčil Matt rameny.
Ještě nějakou dobu jsme si povídali. Dokud mi nezazvonil telefon. ,,Matte koukni prosím, kdo mi volá.“ řekla jsem, když jsem zrovna hledala nabíječku na notebook, aby se nevybil a my mohli volat ještě s Shawnem. ,,Um. To je Thomas.” řekl, tak nějak bez emocí. Proč zrovna teď. Radši bych si povídala s tím hnědookým kulišákem. No nic, šla jsem zpět spolu s nabíječkou v mé levé ruce a převzala od Matta telefon, který pořád vyzváněl jako zběsilí. Hovor jsem přijala táhnutím od středu k zelenému sluchátku na pravé straně. ,,Ahoj.” ozvalo se vesele. Ostatně jako vždycky. ,,Ahoj.” odpověděla jsem a koukla na obrazovku, kde se určitá osoba nějak zvlášť šťastně netvářila. ,,Co děláš? Děláte?” teď si uvědomuji, že vůbec nevím, kde všichni celou dobu jsou. ,,Já jsem na pokoji s Mattem. Ostatní někam zmizeli. A co ty?” ptala jsem se se značným zájmem v hlase. Viděla jsem jak Shawn přitočil očima a vsadím se, že Matt taky. ,,Zrovna něco zařizuju ohledně práce. Ráno přijedu a nejspíš budu u kámoše v jeho vile. Takže jestli chceš, tak ti pošlu adresu. Nebo pro tebe můžu přijet.” moc informací. ,,Jak chceš klidně pro mě můžeš přijet, když budeš chtít. Ale co tam budu dělat?” ,,No. Nejdřív bych to viděl na nějakou dobrou snídani. Potom by jsme jeli na nějaký zajímavý místo. Pak oběd u toho kámoše, který se na tebe těší. Tam by jsme byli, šli bysme do bazénu a tak. A nakonec večeři v tý nejlepší restauraci, která tady je. Takže jestli tady nemáš nějaký hezký šaty, což pochybuju, tak je půjdeme koupit. No a po večeři bych to viděl na divokej sex.” začal se smát. A já s ním. ,, Myslím, že je to skvělý plán. Teda až na to po tý večeři.” ti dva tady vůbec nechápali. ,, Ale no tak. Vždyť je to perfektní plán.” všechno to bral jako srandu. Dalo se to poznat z jeho hlasu. ,, Neříkám, že není, ale já taková nejsem.” ,, No to ani já. Hele budu muset končit. Mám ještě hodně práce. Ráno ti napíšu. Kolem osmé až půl deváté buď připravená. Ahoj.” ,, Dobře. Pa.” ukončila jsem hovor a podívala na Matta, který se šklebil. ,, Dobře, pa.” imitoval můj hlas. ,, Seš blbej.” zasmála jsem se. ,, Seš blbej.” teď Shawn. ,,Ty buď ticho, nebo tě odpojim.” ,,To vůbec.” řekl Matt. ,,Co chtěl ten tvůj ninja?” ,, Jakej ninja, ty čističi odpadu.” ,,No dovol.” ,,No dovolím.” ,, Jsem si myslel, že už víš, co dělám. Ale asi jsme zase na začátku.” ,, Jasně. Jinak mi volal, aby mi zdělil náš plán na zítra.” mrkla jsem na něj.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_