41

2.7K 85 10
                                    

,,Jde se pařiiit." zakřičel Nash do hlasité hudby. Bylo tady hodně lidí ale dalo se tady aspoň procházet a ne jako je to u nás, že je každej namačkanej na sobě. Kluci šli objednat pití a my jsme šli najít nějaký místo na sezení. Když přišli s nějakýma drinkama a flaškou nějakého alkoholu, tak jsme si povídali o všem možném a koukali na lidi, kteří to rozbalovali na parketu.

Po chvíli se Bella s Camem ztratili v davu, poté odešel Christopher s Tobym a Nashe si vyhlídla nějaká hezká holčina. Ani nevypadala jako nějaká děvka, což je plus pro Nashe. Zbyl tu jenom Matt, který stejně usínal a naříkal, že má hlad.

Je něco kolem jedné a já s Mattem jdeme do hotelu. Protože dinosaur už to tam nemohl vydržet. A popravdě já dostala chuť na jeho půlnoční mňamky.

,,Jé ahoj. My už jsme se viděli že jo ?" zeptal se mě ten plavčík z pláže, když jsme nastoupili s Mattem do výtahu. ,,Uhmh. Myslím že na pláži." odpověděla jsem nijak zvláštně. ,,Jsem Liam." usmál se na mě a odhalil tím své bílé zuby. ,,Jsem Mia, tohle je Matt promiň ale už musíme jít." ,,Jasně chápu. Třeba se ještě uvidíme Mio." řekl moje jméno s takovou touhou.

,,Ty vole, tak ten po tobě jel a vůbec by mu ani nevadilo, kdyby jsem byl tvůj kluk." rozčiloval se Matt. A jo musim přiznat, že má pravdu. Takový kluky moc nemusím. Vždycky si myslí, že když vypadají nějak k světu, tak že můžou mít kohokoliv. ,,Máš pravdu. Jestli ho příště potkáme, budeš dělat, že jsi můj kluk. " zasmála jsem se a Matt vážně kývl ale potom se taky zasmál.

,,Takže co si dáme?" skočila jsem na postel již už vykoupaná. Matt byl ještě předemnou, protože říkal, že mi to strašně trvá. ,,Myslím že si uděláme tu tvojí horkou čokoládu a moje báječné sušenky s nutellou." a běžel udělat to co právě řekl.

MiaWill: Midnight snack🤗🍪🌛 @matthewspinosa🔥💜

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

MiaWill: Midnight snack🤗🍪🌛 @matthewspinosa🔥💜

,,Jé. Ty jsi to dala na insta." radoval se Matt. ,,Ano moc se ti to povedlo. A až teď mi vlastně došlo, kde jsi vzal mojí čokoládu?" ,,Vzal jsem ti jí doma. Víš já jsem vzal úplně od všech něco co měli schovaný." zasmál se. ,,Jsi strašný nenažranec." zasmála jsem se taky.

,,Mio?" zeptal se mě Matt, když už jsme všichni leželi. Ano všichni. Jackson přišel asi před půl hodinou a hned usnul. ,,uhm?" ,,Koukej." ukázal mi mobil. Byl tam komentář od tý Hailey. U toho příspěvku, co jsem tam dávala asi nějak před dvěma hodinama.

@hailey_1 : To si to rozdáváš každou chvíli s někým jiným? Si tě tam střídají do kolečka? (poznm. Něco budu psát česky a něco anglicky. Podle toho co bude znít líp.)

,,To neřeš. Je to jenom obyčejná kráva. Žárlí na tebe, protože my se s tebou bavíme a s ní jsme se nikdy nechtěli bavit." řekl Matt. ,,A vy se s ní znáte?" ,,Jo, dřív se k nám chtěla nacpat a zkoušela to na každýho. Nakonec s ní skončil Cam ale to bylo jenom o sexu. A teď bohužel Shawn ale ten dostane rozum a přijde zpátky k tobě." usmál se na mě a objal.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat