34

2.9K 91 2
                                    

Uběhly 3 týdny od té menší párty u mě. Za ty 3 týdny se toho stalo docela hodně. Nejhlavnější je asi to, že jsem před 3 dny dokončila úspěšně 4.ročník střední školy, samozřejmě že Bella taky. Taky jsme s Bellou skončily s gymnastikou, protože jsme se rozhodly, že budeme cestovat. Proto odkládáme také vysokou školu, kterou si nejspíš doděláne později.

Další věc je, že Toby začal chodit s Chrisem. Dali se dohromady asi týden po tom, co jsme si to s Tobym vyříkali. Strašně jim to spolu sluší a moc jim to přeju. Skoro každý den za mnou chodili spolu s klukama a Bellou. Všichni si spolu rozumíme a naplánovali jsme i takový společný výlet neboli dovolenou ale někteří kluci nemůžou, takže jich pojede míň. Pololetíme do Thajska ale potom chceme ještě do Španělska. V Thajsku budeme 14 dní a ve Španělsku jenom 4 dny, protože kluci mají už něco jiného na práci. Málem bych zapomněla, letíme tam už za 4 dny. Po našem společném cestování pojedu navštívit rodiče. Asi jsem se nezmiňovala ale bydlím s mým starším bratrem, který byl teď rok v Anglii v Londýně a bude se tam stěhovat s jeho přítelkyní. Takže jsme se rozhodly, že tuten domek prodáme a já s Bell si koupíme byt, protože stejně chceme cestovat, tak není potřeba něco velkého. A stejně si myslím, že spolu moc dlouho nebudeme bydlet, protože Belle s Camem to skvěle vychází..

Takže další události.... Shawn se mi pokoušel párkrát dovolat ale já mu to nezvedla. Asi jsem se nezmínila, že je s tou Hailey. Jinak s klukama si taky moc nepíše, takže nikdo nic moc neví. Občas mi chybí.. Ale už ne tak často jako předtím.

Zrovna teď jsme s mojí praštěnou kamarádkou v obchodě a nakupujeme na tu dovolenou. Už jsme tady asi 2 hodiny a zatím máme každá "jenom" 4 tašky s oblečením.

,,Tak a teď směr kavárna, kde už čeká Cam a rovnou nás odveze domů." zaradovala se ta vedle mě. Z dálky jsem už viděla, jak se Cam na Bell usmívá a mává jí. Je to strašně hezký. ,,Ahoj lásko." pozdravil a dal jí pusu, když jsme tam přišly. ,,A ahoj Mio." usmál se i na mě. ,,Ahoj."

,,Tak ahoj, zítra teda přijdu, zajdeme na oběd a potom se podívat na ten byt." řekla Bella, když jsme se loučili. ,,Jo, jo. Tak ahoj."

Po celém dlouhém dni konečně vana.

Nashík 🐝 : Ahoj kočko. Aaron nakonec nemůže, tak jestli seženeš někoho aby jsme nemuseli doplácet za to, že nejede ten počet lidí, který měl jet, tak tě budu milovat.

Já: Ahoj gorilí chloupku. To je škoda. Nevím kdo by-
,,Jacksone ?" zaječela jsem aby mě slyšel. ,,Cooo jee?" zaječel zpátky. Vcelku normální rodinka nemyslíte? ,, Jedeš s náma do Thajska a do Španělska? Jo já vím, že jedeš. Díky" ,,Ale co to stěhování a nemůžu nechat Eli skoro tři týdny." vylezla jsem z vany a dala si na sebe župan. Šla jsem do obýváku, kde byl na sedačce roztazenej Jackson. ,,Prosím bráško. Už je to zaplacený. A Elisabeth to bez tebe vydrží. Prosím, vždyť budeš potom až v Londýně a já budu několik hodně tisíc kilometrů od tebe." koukala jsem na něj tím nejroztomilejším pohledem co umím. ,, No tak dobře."

Vzala jsem mobil a dopsala zprávu pro Nashe, že brácha pojede.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat