31

3.2K 89 6
                                    

,,Škoda, že tady nejsou Jackové.“ řekne Aaron, když ležíme na pláži aby jsme trochu uschli. ,,Jo no. Nebo Shawn.“ najednou všechni sklapli a vraždili Nashe pohledem. ,,No sorry ale on do naší party patří. Jo sice si to posral u Mii. Já na něj byl taky naštvanej. To přece kluci víte-“ ,,Jo no. Když jsi přijel od Mii, otevřel si dveře, letěl si jako posranej do obýváku a dal mu takovou pěstí, že spadnul na zem.“ řekl Matt. Všichni se otočili jeho směrem, potom mým směrem a zase jeho. ,,Cože? O tom jsi mi neřekl. Proč jsi to dělal?“ zeptala jsem se. ,,Byl jsem naštvanej.“ ,,Nejlepší bylo když jsme tam všechni stáli v kolečku a oni dva se tam udobřovali tim, že se objímali a brečeli.“ zasmál se Cam.
,,A kdy vlastně odjel?“ zeptala jsem se po chvíli. ,,Shawn?“ přikývla jsem ,,Ještě ten večer.“ odpověděl Aaron. ,,A vy spolu teda nejste?“ zeptá se Hayes.,,Ne. A asi jsme ani nebyli. Ale to je fuk. Mám tady plno úžasných kluků.“ řeknu jim v klidu s úsměvem na tváři.

,,Mám nápad.“ řekme Bella, když jsme na cestě domů. ,,Povídej lásko.“ usměje se na ní Cam. ,,Toby s Miou půjdou do kina, na nákupy a tak. A my u ní zatim připravíme párty. Nebo u vás. Nebo u mě. Berete?“ ,,To je super. Co na to říkáš Mio?“ ,,Ale jo. Tak to uděláme u mě. Vy pozvete nějaký lidi a já s Tobym teda půjdeme. Jestli teda chceš?“ otočim se na Tobyho. ,,Jasně. Tak vyrazíme hned.“ usměje se na mě a chytne mě zaruku.

Byli jsme v kině na nějakým hororu. Potom na nákupech, ze kterých mi Toby nese 4 tašky a další 2 jeho. I po velkým přemlouvánim, že si ty tašky vezmu, řekl že je přece kluk. Tak jako ok. Právě teď je 7p.m.  sedíme venku na terase a čekáme na pohár zmrzky. S Tobym jsme se hodně nasmáli. Přijde mi jako dřív. Konkrétně období před 3 lety, kdy byl ještě na holky. Nevím jak to popsat ake prostě, když byl na holky tak se choval jinak. Byl takovej drsnější a tak. ,,Nad čím přemýšlíš?“ vytrhne mě z přemýšlení Toby. ,,Ále to je jedno.“ zasměju se. ,,Noták. Povídej.“ ,,O tobě.“ vyhrknu. ,,O mě?“ zeptá se se smíchem. ,,Mhm. Jsi jinej.“ odpovím. ,,Co?“ zasměje se ještě víc. ,,Respektive jsi jako dřív.“ ,,Jako dřív? Jak to myslíš?“ ,,To neřeš.“ mávnu nad tím rukou a zatřesu hlavou. ,,Mio, Mio, Mio.“ pořád se směje a já to nevydržím, vezmu mobil a vyfotím ho. ,,Heeej.“ ,,Tak to dám na twitter.“ řeknu si spíše sama pro sebe. ,,Nee.“ ,,Ale joo.“ zasměju se.

MiaWill : You make me happy ^_^ @tobygray

MiaWill : You make me happy ^_^ @tobygray

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


,,A je to tam.“ zatleskám si. Kouknu na toho chlápka za Tobym jak na mě kouká jako kdyby viděl Marii Terezii nahou.

,,Už tady sedíme docela dlouho.“ oznámí Toby. Když pořád sedíme u kavárny. ,,A jo. Už je půl 9p.m.“ zasměju se. Vytáhnu mobil a mám tam několik desítek oznámení z twitteru, tak to rozkliknu. Samej like ale i komentářů je tady hodně. Tak si jich pár přečtu.

@isabelafitzs : he makes everyone happy, but he's just your 😊💋

@matthewespinosa : i hope you enyoed it 🐉

@hailey_1 : I do not understand how you could cheat Shawn. But now you have bad luck. Shawn is mine.!!!

Kdo to je ? Já že jsem podváděla  Shawna? Wtf?

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat