60

1.8K 56 3
                                    

Shawn: Vyrážím pro ten dort. Tak ještě aspoň hodinu zdrž.

Já: Ok. Žádný problém. Právě teď potkala nějakou kamarádku. I když vypadá spíš, že by to mohla být věkově tvoje kamarádka.

Shawn: Jak se jmenuje?

Já: Zaslechla jsem, že ji oslovuje Annie. Je hezká. I když přijde, že kdyby se umyla, tak by nebyla tak hezká.

Shawn: Jo bez těch sraček není tak hezká

Já: Ty znáš?

Shawn: Hm..

Já: Aha

Shawn: Děje se něco?

Já: Mělo by?

Shawn: Žárlíš?

Já: Měla bych?

Shawn: Co když řeknu, že to je moje bejvalá?

Já: Proč mi to říkáš?

Shawn: Protože chceš vědět, kdo to je. A teď přemýšlís jestli to bylo vážný. Jestli se mi líbí. Jestli bych si s zase začal.

: to vůbec nezajímá

Shawn: Dobře. Mám malou prosbu.
Shawn: Zeptáš se nenápadně jestli nechce přijít na tu oslavu? Napsal bych jí, ale asi se mi omylem vymazalo její číslo..

Já: Jasně. Mám vám uvolnit pokoj? Nebo rovnou jet domů?

Shawn: To asi nemusíš. Ale je to na tobě. I když nevím, kde bys potom spala.

Nevím jestli to je ještě sranda, nebo není..

Já: Asi zkusím zavolat Mattovi. Nebo Nashovi. Třeba by jeden z nich přijel, zmluvil pokoj v nějakým hotelu a vzal by k sobě. Potom by mi ukázal Toronto..

Shawn: Jak chceš. Aspoň budeme mít s Ann víc času na sebe

Já: Ok Shawne. Za hodinu ti je přijedu. S Aaliyah budu dokud nedostane dort, dám dárek a půjdu někam

Shawn: Ok. Nemám čas, tak zatím

,,Aaliyah prosím půjdeš mi pro kafe?" ,,Jasně. Chceš taky něco Ann?" ,,To co vždycky." Mrkla na ní. Podala jsem Aaliyah peníze a koukala na miss make-up jestli jí dá taky. Nedala.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat