42

2.7K 84 2
                                    

O 6 dní později

Dneska je den odjezdu. Jsme na letišti a čekáme na letadlo, které nás přepraví do Španělska. Bude mi to tady chybět. Užili jsme si tady plno srandy. Máme nejvíc zážitků, asi největší množství těch trapných. Ale teď se vydáváme na další dobrodružství. Prozkoumáme krásy Španělské přírody. A krásných zadků krásných španělů.

Sedíme v letadle. S bráchou zase posloucháme písničky, Matthew se cpe. A zbytek kluků + Bella nejspíš spí. Asi dám poslední fotku z Thajska na instagram.

 Asi dám poslední fotku z Thajska na instagram

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

MiaWill: .°S•E•C•R•E•T°.🙈🔐✨

Jinak na té fotce jsem já a bráchovo kamarád Thomas. Thomas se přiletěl za bráchou, protože prej letí někam poblíž, tak se stavil. Asi se divíte, jak si jako může zaletět jen tak kam chce. Odpověď je snadná. Je strašně bohatej. Ale fakt moc. Jeho rodiče vlastí několik hodně úspěšných firem a on sám si vydělává. Taky nesmíme zapomenout na jeho krásné tělo. Ke strašně chytrej. A tak.. nevím co bych o něm napsala. Hodně jsme se sblížili a divím se že to ani bráchovi nevadí. Thomas odletěl ještě včera v noci ale nezapomněl mi dát nějaký kontakty na něj. Taky slíbil, že se staví i ve Španělsku ale až na poslední dva dny. Což už je za tři dny. A dozvěděla jsem se, že bydlí sám asi půl hodiny od nás s Bellou.

,,Co se tak usmíváš?“ šťouchl do mě brácha. ,,Neusmívam.“ oplatila jsem mu šťouchnutí. ,,Ale jojo. Od tý doby, co jsi přidala tu fotku s Thomem.“ ,,Nene.“ zopakovala jsem. ,,Ségra jestli se ti líbí. Tak běž do toho. Jemu se taky líbíš a já proti tomu nic nemám. Vím jakej Thom je a vím že by ti nikdy neublížil.“ tohle mě zaskočilo. ,,Takže ty mi tady dohazuješ tvého sexy kamaráda?“ zeptala jsem se pro jistotu ještě jednou. ,,Ano. Už to tal bude. Já se stěhuju do Londýna a nechci aby jsi byla sama.“ ,,Ale vždyť bydlím s Bellou.“ ohradila jsem se. ,,Sama víš, že ona je pořád s Camem.“ jo to má pravdu ale... ,,Ale my chceme cestovat. Už víme kam všechno pojedeme. A nemůžu si teď dovolit kluka.“  ,,Pro Thomase není žádný problém za tebou přijet kamkoliv, kde se budeš nacházet. A myslím že to Bella bez Camerona nevydrží dýl jak měsíc a potom bude jezdit s váma.“ má úplně ve všem pravdu. Můj velkej bráška mi tady dává rady do života. Wow. ,,Uhm. Myslím, že až budeme ve Španělsku,tak mu hned napíšu.“ a tímto jsem ukončila náš rozhovor. Už žádné čekání na Shawna, už žádný Shawn. Teď už to bude jenom Thomas.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat