Je něco kolem půl druhé odpoledne. Já s Bellou se jsme po obědě a jdeme se podívat na ten náš byt. Už by měl být zařízený, protože jsme si to navrhly my dvě. Takže jdeme vlastně jenom podespat ty papíry a kouknout se jestli nám to vyhovuje a tak. Ten byt je asi jenom 2 kilometry od kluků, takže bychom mohli chodit pěšky ale problém je, že kluci a my s Bell jsme strašně líný.
,,Dobrý den, tak si to tu prohlédněte jestli je vše tak jak má být. A když jo, tak všechny papíry mám tady připravené.“ řekl pán..no pán..spíš kluk, kterému může být tak 26. Byl celkem hezkej. Co to kecám? Vždyť je zatraceně hezkej. ,,Mio? “ šťouchla do mě Bella, když už moc dlouho koukám na toho klučíka. ,,Tak jdeme se kouknout ne?“ zasmála jsem se a koukla na něj. On na mě mrknul a usmál se.
Jako první jsme vešli do kuchyně. Byla hezká, malá. ,,Líbí se mi.“ řekla jsem. ,,Ano, snažili jsme se aby vypadala aspoň trochu jak jste nám popisovaly.“ řekl ten jehož jméno se nesmí vyslovovat. Ne dělám si srandu. Ha ha ha. Moc vtipný. Prostě jenom nevím jak se jmenuje.
Další zastávkou byl obývací pokoj.
,, Ten obývák jsem si představovala trochu jinak, hlavně větší televizi. Ale to nevadí.“ zasmála se Bell.Po té byl Belliin pokoj, protože tam bylo moc barev. ,,Bože ta postel je dokonalá.“ ,,Jo. Až moc. Takže prosím s Camem si to budete rozdávat vždycky až tady nebudu ano?“ zasmála jsem se spolu s .. budeme mu říkat rambo..Takže zasmála jsem se spolu s rambem a Bella zčervenala.
AA teď konečně můj pokoj.. ,,Víte na tomto pokoji jsme nevěděli, jak ho dokončit. Jeden designér řekl, že to nechá takhle a jestli ho omluvíte, tak jestli by jste si to dokončila sama.“ dokončil svůj monolog rambo. ,,Nevadí. Takhle je to dokonalý. Zbytek si doladím sama.“ ,,Řeknu vám tajemství. Máte pohodlnější postel než vaše spolubydlící.“ řekl svůdně. Chce si hrát? Tak si budeme hrát. ,,Ano? Ta postel je velká, že by se na ní dalo dělat tolik věcí. Na které jsou potřeba dva.“ řekla jsem a zkousla si ret.
,,Ehmm? Jsem tady taky. Takže teď chci vidět koupelnu!?“ řekla rambovi Bella. A podívala se na mě přísným pohledem. ,,Ano jdeme. A koupelna je taky velmi prostorná.“ zašeptal, když procházel kolem mě.
,,BEREME TO“ řekly jsme s mojí budoucí spolubydlící.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_