,,Vstávej." Zakýval se mnou někdo. ,,Mio. Musíme se připravit. Za chvíli pro nás přijede Cam." Okamžitě jsem vystřelila do sedu. To bych ale nebyla já, kdyby se něco nestalo. ,,Auu." Vykřikli jsme se Shawnem, když se naše čela srazily. ,,Promiň." Pofoukala jsem mu "bebí". ,,Teď není čas. Už jsem dal tašky ke dveřím a udělal i snídani." Může být někdo dokonalejší? Odpověď je jasná. Ne. Ne nemůže. ,,Urghgh." Zamumlala jsem a přetáhla si deku přes hlavu, když jsem se svalila zpátky na postel. ,,No tak. Potom se prospíš v letadle." Pokoušel se mi vzít deku, ale marně. ,,Umum. Já chci teď." ,,Dobře, když to nejde po dobrým, tak.." ,,Pusť mě!" Vykřikla jsem, když mě a mou milou (deku) vzal do náruče. Asi už trénuje na svatbu.. ,,Tak teď se vyčůrej, vyčisti zoubky, opláchni si obličej-protože ho máš nějakej rudej jako rajče, který mimochodem nesnáším- a já ti donesu nějaké oblečení."
,,Děláš si srandu?" ,,Proč?" ,,Tričko? Mám kde?" Zeptala jsem se, když mi Shawn donesl oblečení. ,,No, vezmeš si moje a zastrčíš si ho do toho." ,,A kde máš teda to tričko?" ,,Budeš mi ho muset sundat." Uculil se. ,,Ne." Prostě ne. Potom bych byla akorát rozrušená z toho božského těla. ,,Copak? To už se ti nelíbí moje sádlo?" Přiblížil se ke mně aby mě mohl políbit. ,,Um-m." Zamumlala jsem mu do rtů. ,,Prostě mě svlíkni krásko." Zašeptal a trochu se ode mě oddálil, abych měla prostor. Nebudu si hrát na dítě. Vždyť už jsme dospělí. A tak jsem mu začala vyhrnovat tričko.
,,Lásko, sám jsi říkal, že není čas." Pokárala jsem ho, když mě začal líbat. ,,Ano, není." Zašeptal mi do rtů. ,,Tak, co tady nacvičuješ? Hm?" Tričko už měl dávno pryč a zřejmě na něj přišla hravá nálada. Nebyla bych proti, ale teď, když opravdu nemáme čas. ,,Já nemůžu za to, že jsi tak sexy." Zamumlal mi do kůže na krku. Následně mi tam začal sázet malé polibky. ,,Um. Běž se obléct." Odstrčila jsem ho, i když jsem nechtěla. Zavrčel. ,,To se ti vážně nelíbim?" ,,Shawne. Nedělej si srandu a padej."
,,Ahoj lásko." Uvěznila mě Bella v objetí. ,,Lásko!" ,,Miláčku!" Vykřikli kluci, když Cam skákal na Shawna a ten ho chytil za stehna. S Bellou jsme hned vyprskly smíchy, skoro jsme se válely na zemi. ,,Je tady něco vftipnýho?" Zeptal se Shawn z vážnou tváří. To už nešlo vydržet a vážně jsem skončila na zemi. Bella na tom nebyla o moc líp.
,,Hoši, když se tak moc milujete.. co kdyby jste si sedli spolu do předu?" Navrhla Bella, když jsem se všichni uklidnili. ,,V žádným případě." Vykřikl Shawn a chytil mě za ruku. ,,Ale no tak. Vždyť budete spolu u vás." ,,Právě, že tam mi jí vezmou. Ségra jí nenechá." ,,Budeme spolu přece sedět v letadle." Obtočila jsem mu ruce kolem jeho krku. Zamručel a obejmul mě. ,,Jee. Vy jste roztomilý." Zasnila se Bella. Zasmáli jsme se a na čele mi přistála pusa. Zvedla jsem hlavu a usmála se na ty čokoládové oči, které zářily. ,,Nechci vás hrdličky rušit, ale měli bychom jet. Ať stihnete letadlo."
,,Budeš mi chybět." Zamumlala Bella na letišti. ,,Ty mně taky, mrcho." ,,Budeš mi strašně moc chybět čumáčku." Zakřičel Cameron, což způsobilo, že se pár zvědavých lidí na nás otočilo. ,,Nemůžu ani vyjádřit to jak mi budeš chybět ty. Ty můj maršmelounku." Začali brečet, my dvě se smály, několik lidí na ne koukalo opovrženým pohledem a v rozhlase hlásili náš let. ,,Tak jo lidi. Budete mi chybět. Ty přestaň brečet a pojď." Chytla jsem ho za triko a táhla ho pryč.
,,Shawne. Já chci domů." Chytla jsem ho za ruku. Už jsme stáli před domem a já cítila nával nervozity. Co když mě nebudou mít rádi? Nebudu se jim líbit? Ztrapním se. ,,Mio. Zlato bude to v pohodě. Zamilujou si tě stejně jako já. Ano?" Kývla jsem, stoupla na špičky a dala mu pusu. V tom se otevřely dveře a z nich vykoukla o něco menší holčina než já. ,,Ségra!" Obejmul jí a potom se dva páry oči otočily na mě. ,,Aaliyah, Mia. Moje..ehm.. holka." ,,Ježiš to jsem pochopila. Ty než se vymáčkneš.." Kroutila nad ním hlavou. ,,Jsi strašně hezká." Myslím, že jsem zčervenala. ,,Aaliyah. Přivádíš jí do rozpaků. Vidíš jak je červená? Je jako rajče a ty já n-" ,,Nesnášíš. My víme Shawne. A myslím, že tě dnešní oběd potěší."
,,Mamii. Už jsou tady. Shawn se už těší na oběd." Křikla, když za náma zabouchly dveře. ,,Shawne, zlatíčko." Přiběhla podle všeho jeho maminka. Už vím po kom je tak hezkej. ,,Ahoj mami. Tohle je Mia." Chytil mě za ruku a přitáhl si mě blíž. Jeho mamka se usmála a hned mě obejmula. ,,Strašně ráda tě poznávám. Jsi nádherná. Můj syn si vybral hodně dobře." ,,Děkuji, paní Mendes" ,,Ale jdi ty. Klidně mi tykej. Jsem Karen."
,,A kde je táta?" Zeptal se Shawn, když jsme seděli v obýváku. ,,Už by tady m-" Ani to nestačila doříct a ozval se z předsíně mužský hlas.
,,Dobrý den." ,,Ale prosím tě. Jsem Manuel, tykej mi prosim." Zasmál se Shawnův táta.
,,Aaliyah pojď mi prosím pomoct." Křikla Karen. Zmiňovaná zakroutila očima, bohužel jí viděl Manuel a pokáral ji. ,,A jak dlouho tady budete?" ,,Ještě uvidíme." ,,Máte něco v plánu?" Ptal se dál. ,,Chtěl jsem to tady Mie ukázat. Ale hádám, že už máš něco v plánu?" ,,Zamluvil jsem nám bowlingovou dráhu. " Vytřeštila jsem oči. Ne, že bych to neuměla. Ale ve většině případů se nějak ztrapním. Jednou jsem uklouzla a narazila si palec. ,,To zní dobře. Co na to říkáš zlato?" Zeptal se schválně, protože viděl můj obličej. ,,Jo-o. Bude to fajn."
,,Bylo to výborný. Chcete-" ,,Chceš. Řekla jsem ať mi tykáš." ,,Dobře, tak chceš pomoct s úklidem?" Zeptala jsem se ze slušnosti, ale při tom jsem doufala ať řekne ne. Vím, není to zrovna moc slušný, ale jsem vážně líná. A Shawn to poznal, protože hned jak jsem to dořekla se začal smát. Schytal ode mě pohled, který říkal 'zabiju tě '. ,,Ne, to je dobrý. Ale jsi hodná."
,,Chceš pomoct s úklidem?" Imitoval můj hlas ten blbeček. ,,Kočko jak hodně ses musela k tomu nutit?" Smál se mi idiot. Bouchlo jsem ho do ramene. ,,Auu. Ty mrcho." ,,Shawne!" Vykřikla jsem, když mě povalil pod sebe. ,,Yes, milady ?" Teď jsem pro změnu vykřikla já, protože mě kousnul do ramene. ,,Slintáš." ,,Je to moje tričko, tak je to úplně jedno." Mrknul na mě a zase mě zkoušel kousnout. Byla jsem ale rychlejší. ,,Co se to právě stalo ty Hulku?" ,,Co máš na mysli?" Dělala jsem blbou a začala se mu kroutit na klíně. Vzdychnul. ,,Jak jsi mě dala pod sebe? Sakra ženská začínám se tě bát." Uchechtla jsem se a zase se zhoupla. ,,Mio." ,,Ano?" ,,Přestaň dokud můžeš." ,,Nemám důvod." ,,Mám takovej pocit, že kdybych udělal něco já, tak budeš vzdychat na celej barák." Zrudla jsem. ,,Došly slova?" ,,Hahaha. Asi se převléknu. Venku začíná celkem foukat." ,,Uděláš mi striptýz?" Nic jsem nenamítala a začala si vyhrnovat tričko. Shawn se mě dotýkal. Jezdil mi konečky prstů po rozpálené kůži. Tričko bylo dole. A já po pár vteřinách byla pod Shawnem. Vzdychla jsem, když mi začal dělat znaménko lásky na prse. ,,Doufám, že tam neděláte děti." Křikla Aaliyah za dveřma.
,,Můžeme?" Zeptal se Manuel, když jsme se chystali na bowling. Všichni kývli, a tak jsme vyrazili.
,,Mio. To dáš! Musíš je porazit." Křičely na mě Karen s Aaliyah, když jsme prohrávaly o pár bodů. Ale stačilo abych dala strike a máme to vyhraný. ,,Lásko. To nedáš. Nemá to cenu." Popichoval mě Shawn. ,,Tak se koukej miláčku." Poslala jsem mu vzdušnou pusu a hodila.
,,Jsi úžasná." Vykřikla Aaliyah a obejmula mě. Otočil a jsem se s pyšným výrazem na Shawna, který se na mě ušklíbl. ,,Tak se těším na večeři." Abych to objasnila..vsadili jsme se, že když vyhrajou kluci, tak jim budeme dělat služky. A když my, tak nám obstarají večeři a budou dělat to, co chceme my. ,,Neprovokuj." Zasmál se, za chvilku byl u mě a objímal mě. ,,Jak si užíváš prohru?" Obmotala jsem mu ruce kolem krku. ,,Přestaň, nebo využiju toho, že dělám večeři já.. A něco ti tam hodím." ,,Třeba prstýnek?" Zasmála se Aaliyah s rodičema. ,,To ještě chvíli počká." Mrkl na ní a já se zadusila slinama. Bouchnul mě do zad, aby se mi líp dýchalo.
,,Máš to dobrý brácha." Zamumlala s plnou pusou Aaliyah. Musela jsem uznat, že to bylo opravdu výborný. Netušila jsem, že umí tak dobře vařit. Samozřejmě mu pomáhal Manuel, ale fakt jenom trochu. ,,A co tobě? Chutná?" ,,Je to celkem dobrý." Řekla jsem nezaujatě a mrkla na Karen, která se usmívala jako sluníčko. ,,Tak celkem jo?" ,,No." ,,Ty jsi fakt potvora." Kroutil hlavou a pokračoval v jídle.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_