27

3K 95 0
                                    

,,Ahooj zlato.“ řekne tiše a uvězní mě v objetí. ,,Ahoj.“ ,,Tak pojď. Všechno mi rekneš jo?“ bože jak já tu holku miluju. ,,Nejdřív se půjdeš převléknout do pyžama a já udělám horkou čokoládu a vyndám z lednice zmrzku.“ usměju se na ni. Prikyvne a běží do koupelny. Já jdu zatím udělat čokošku. Z mrazáku vytáhnu čokoládovou a vanilkovou zmrzku. Ještě 4 lžičky a jdu všechno odnést do obýváku.

,,Tak co si pustíme?“ zeptá se Bella, když skočí vedle mě na gauč v jejím pyžamu.

,,Tak co si pustíme?“ zeptá se Bella, když skočí vedle mě na gauč v jejím pyžamu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Twilight Sagu.“ klasika. ,,Takže dáme všechny díly a ty mi mezitím povyprávíš co tě trápí.“ ona vždycky pozná, že vám něco je. Pozná i to, když to dostanete..

,,Takže jestli tomu dobře rozumím. Se Shawnem jste se pohádali, ty jsi přespala u Nashe, ráno jste si se Shawnem promluvili a on ti oznámil, že bude dva měsíce pryč.“ shrne Bella všechno co jsem jí řekla. ,,Mhm.“ vydám ze sebe, když usrkávám již už ze studené čokolády. ,, Upřímně.. nevím jak ti pomoct. Na jednu stranu být tebou, tak by jsem si chtěla dát od něj pauzu. Bože neznám nikoho, kdo dělá takový unáhlený rozhodnutí. Ale na druhou stranu, by jsem si s nim promluvila a vyjasnila jak to teda mezi váma je..“ má pravdu. Vlastně ona má vždycky pravdu. Ale já vůbec nevím, jestli to mám nechat plavat a promluvit si s nim jakože se nic nestalo a nebo...,,Máš pravdu.. asi si dám teď chvíli od něj pauzu. Bude to jako dřív. Žádnej kluk, jenom my dvě spolu.“ ,,Noo. Ale.. já tak nějak.. ch-cho-dím s C-am-em.“ vykoktá ze sebe. ,,Ježiš Bell. Čeho se bojíš. Vždyť to je úžasný, že jste spolu. Moc vám to přeju.“ zasměju se a ona si oddychne. ,,Vážně ti to nevadí?“ jenom zavrtim hlavou, že ne. ,,Víš on je tak dokonalej. Má strašně hezký oči, úsměv. Z toho úsměvu vždycky úplně taju. A ty vlasy.....................

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat