48

2.9K 79 11
                                    

,, Opravdu musíš jet už dneska Mio?“ zeptala se mě mamka. ,,Ano. Ještě musím vyzvednout Bellu u rodičů. A brzo ráno letíme.“ ,, Holčičko, dávej na sebe pozor. Už je docela tma a než dojedete domů. Buď opatrná.“ ach tati. ,,Neboj se.“ usmála jsem se na něj povzbudivě. ,,Tady máte nějakou svačinu na cestu.“ přiběhla mamka z kuchyně s krabičkou, ve které se nejspíš ukrývalo jídlo. ,,To jsi nemusela, ale děkuju.“ ,,Tak jo. Kufr už máš v kufru.“ řekl taťka mezi dvěma. ,, Děkuju. Budete mi chybět.“ řekla jsem a oba dva obejmula. ,,Ty nám taky zlatíčko. Pozdravuj Bellu. Příště ať jede taky. A taky pozdravuj Jackieho.“ ,,To víš že jo. Tak se tady mějte. Já už radši pojedu. Mám vás ráda, ahoj.“ zamávala jsem jim, když jsem nastupovala do auta.

Po chvíli jsem si zapla rádio. Zrovna dávala tak úžasná písnička.(Tu písničku miluju🖤⬆️)  Asi bych vám měla říct pár novinek. Takže první.. uběhl týden od té osudné noci. To ráno po tom jsme si o tom promluvili. Dohodli jsem se, že budeme pořád kamarádi, že na to zapomeneme. Abych vám pravdu řekla, tak jsem toho ani nelitovala. Co si budeme povídat.. Tohomas je opravdu dost hezkej a sexy, ale nic víc než kamarádství v tom oba dva nevidíme.

Hned po tom, co jsme dojeli ke mně a k Belle domů jsme samosebou plácli na postel. Druhý den jsme jeli k našim rodičům. Mimochodem jsem si to tady s nima užila. Ale už se těším na mojí praštěnou kamarádku a na to jak v půl šesté budeme vstávat, aby jsme byli v půl sedmé na letišti. A když opomenu to vstávání, tak se opravdu těším až budeme v Londýně. Strašně dlouho jsem se tam chtěla s Bellou podívat, prolézt všechny možný obchůdky, podívat se na všechny památky a vyzkoušet všechny atrakce. Achhh a nejvíc se těším na muzeum Harryho Pottera. Já ho MI.LU.JU. tak moc hodně obrovsky. Nejspíš tam budeme aspoň tak týden, aby jsme všechno prošly. Potom ještě nejsme tak úplně rozhodnuté, kam pojedeme dál.

,,Ahoj perníčku.“ ahh, už jsem říkala, jak moc jí miluju? Ne? Tak to říkám teď. ,,Ahooj kachličko.“ ,, Počkej, cože kachličko?“ zatvářila se nechápavě, ale potom jsme obě dvě vybuchly smíchem. ,,Holka já tě žeru.“ objala mě konečně. ,, Jak ses měla u rodičů?“ zeptala se po chvíli jízdy. ,, Úžasně. Netušíš kolik jsem měla těch sušenek, které tak miluješ.“ ušklíbla jsem se na ní a dál sledovala cestu. ,, Nenávidím tě. To jsi mi ani nedovezla? “ řekla naštvaně. ,, Vlastně možná jo. Podívej se prosím dozadu, tam by měla být nějaká krabička.“ sotva jsem to dotekla a viděla jsem, jak se otočila a hned se jí rozzářily oči. ,,O můj bože. Já tvojí mamku tak miluju.“ rozplývala se nad prvním soustem. ,, Poděkuj jí potom.“ ,,Jojo.“ ,, A nebo víš co. Já jí zavolám.“ řekla, když dojedla tu hříšnou pochoutku. Tomu jsem se jenom zasmála. ,,Ahoj Anne.“ pozdravila mou mamku hned po tom, co jí to zvedla. ,,Ahoj Belluško.“ v tu chvíli jsem mohla vidět, jak zmíněná osoba přetočila očima. ,,Stalo se něco?“ doplnila mamka. ,, Vůbec nic. Jenom jsem vám musela říct, že vaše sušenky jsou tak strašně dokonalý.“ zasmály jsme se všechny tři. ,, Ježiš děkuju. Já věděla, že budeš ráda, a proto jsem je zabalila a dala ještě Mie do kufru.“ ,,Mami. Vždyť už teď jich máme dost.“ řekla jsem. ,, Je Mio ty jsi tam taky.“ zasmála se mamka. ,, Mám to nahlas.“ řekla Bella. ,,Oh aha. Tak doufám, že necháte něco málo i tvému bratrovi Mio.“ řekla mamka. ,,Co já. Spíš tady Bella.“ podívala jsem se na ní. A ona se zrovna ládovala další. ,, Já za to nemůžu, že jsou tak moc nebesky výtečný.“ mluvila Bella s plnou pusou.

_______________________

,,Sakra, kde je ten Jackson. Už tady měl být.“ zanadávala jsem. Když jsem už asi deset minut čekaly na letišti v Londýně. ,,Pošimtě ulidni še.“ zamumlala Bella s plnou pusou a při tom mě trochu poprskala. ,,Kde jsi zase vzala tu zatracenou sušenku.“ ,, Pár jsem si jich sbalila stranou.“ koukla na mě nevinně. ,,Hhhhh. Ani mobil mi nezvedá.“ už po třetí jsem se mu zkoušela dovolat. Není moc příjemný být někde v neznámým prostředí. Ještě když k tomu nemáte vůbec náladu a chce se vám spát. Jediná Bella byla v klidu a v pohodičce si chroustala svojí sušenku. ,, Víš co. Dej mi taky jednu.“ ,,Najednou.“ ,, Vždyť už tady čekáme 15minut.“ ,, Jo už mě to taky nebaví.“ přiznala. ,, Děvčata, co tady děláte takhle samy?“ ozval se vedle nás nějaký mužský hlas, který mi byl velice povědomí. ,, Čekáme.“ odpověděla moje přítelkyně s nezájmem v hlase a něco dělala na mobilu. Zatímco já jsem se na toho dotyčného otočila. Celého jsem si ho prohlédla. Měl na sobě černé kraťasy, tmavě modré tričko, kšiltovku na hlavě a tmavé brýle. A ten úsměv. .. ne. To nemůže být pravda. ,, Shawne?“ můj hlas byl nakřáplý. V tu chvíli, co jsem to řekla, se otočila i Bella. ,,Mio.“ kývl na mě hlavou. Při tom se na mě díval. ,,Do prdele.“ ozvala se nechápající Bella. ,,Jo taky tě rád vidím Dallasová.“ zasmál se Shawn. Má tak krásný smích. ,,Hej. Ale já tebe nevidím ráda Baldwine.“ odsekla moje nejmilejší. ,, Počkej, víš, že jsi řekla kravinu? Když už tak já bych si určitě nevzal její přijímení. A jinak máš trochu zastaralé informace ne?“ podívala se na ní a potom zpátky na mě. ,,Ty jsi jí nic neřekla?“ zeptal se mě. Jenom jsem zakroutila hlavou. ,, Co jsi mi neřekla Mio?!“ ,,Ehh. Sakra, kde je ten brácha.“ vyhýbala jsem se odpovědi. ,, Nepřijede. Jedete se mnou.“ zvedl pravý koutek úst vzhůru. ,, Počkej to je nějakej vtip, že jo? “ ,, Vůbec. A teď mi dejte prosím vaše kufry a půjdeme.“ mrknul na nás. ,,Ne ne ne. Nejdřív mi tady vysvětlete vo co go.“ ,,Bello dělej řekneme ti to v autě. Ale teď pojď už na nás začínají koukat lidi.“ a fakt, že jo. Docela dost lidí po nás koukalo.

,, Takže si to shrneme. Mezi tebou a kobylou nic nebylo. Jenom jste to museli předstírat, protože ti to nařídil ten tvůj něco. A to, že jste pod Miiny fotky psali ty strašný věci, tak to bylo jenom, aby bylo nějaký vzrůšo. Ale ty už si v tom nechtěl pokračovat, takže ses pohádal se všema důležitýma lidma. A tenhle celej jakože výlet si zařídil, tak nějak ty. S Miou si už týden píšete. Já nevím vůbec nic, což si s tebou mimochodem vyřídím zlatíčko.“ mrkla na mě do zrcátka. A pokračovala.,, A teď teda se snažíš o co? Vrátit se k Mie? “ dokončila svůj dlouhý proslov. Tou poslední větou nezaskočila jenom mě ale i Shawna, který se na ní podíval do zrcátka a potom zpátky na vozovku. ,, Thomas.“ vyslovil jeho jméno jako kdyby to bylo něco ohavného. ,,Co s ním?“ ptala jsem se pro změnu já. ,, Přece jsi s ním ne?“ otočil se na chvilku na mě. Byl to tak dokonalý pohled. Když v tom Bella vybouchla smíchy. ,, Panebože. Teď máš asi ty zastaralý info. Ne?“ Shawn se jenom nechápavě koukl. ,, Vždyť ta fotka a telefonát.“ zašeptal zmateně. ,, Jsme kamarádi.“ odvodila jsem. ,, Hodně dobrý kamarádi.“ mrkla na mě zezadu Bella. Samozřejmě narážela na tu noc. ,, Aha. No už jsme tady.“ řekl Shawn, když jsme zastavili u krásného domku s velkou zahradou. ,,Jak víš, kde bydlí?“ ptala jsem se ho. ,, Párkrát jsem tady už byl.“ kývnul rameny jakoby nic.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat