,,You can't go to bed without a cup of tea
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to meI know you've never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weigh, you still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to meI won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all these little thingsYou'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darlin' but I want you to
If I let you know I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, ohI've just let these little things
Slip out of my mouth
'Cause it's you
Oh it's you
It's you they add up to
And I'm in love with you
And all these little thingsI won't let these little things
Slip out of my mouth
But if it's true
It's you
It's you
They add up to
I'm in love with you
And all your little things."Již v půlce této písničky jsem ucítila na své tváři malinký potůček slz. Ehm, no dobře, přiznávám, že to byla kur#a prudká řeka. Ale, co byste dělali vy, kdyby přímo před vámi stáli všichni z 1D a zpívali, tak dokonalou písničku. Ještě k tomu, když vedle vás stojí člověk, který to všechno zařídil. Člověk, kterého nejspíš milujete a on pro vás udělá něco takového.
,,Mi?" Pošeptal mi do ucha až jsem z toho měla husí kůži. Jen jsem se otřásla a odpověděla mu. ,,Ano?" Usmála jsem se ještě se slzami v očích. ,, I love all your little things. " Usmál se na mě takovým tím svým upřímným úsměvem. Nestihla jsem nic odpovědět, protože..,,O můj bože. Já jsem umřela? Je to jenom sen? Miluju vás. To bylo..To bylo nádherný. " Ano, hádáte správně. Bella je z toho úplně jinde, ale já na tom nejsem jinak. ,,Děkujeme." Ozvalo se od kluků. ,,Fakt díky Nialle, a kluci." Kouknul na ně Shawn a s Niallem si dali takové to chlapské objetí. Jsou to opravdu dobří kamarádi. ,,Ále kdykoli, stačí zase jenom zavolat nebo napsat. Však víš." Tentokrát se ujal slova irský mužík. Nad tou myšlenkou jsem se uchechtla. Což způsobilo několik párů oči na mé maličkosti. ,,Něco vtipného?" Optal se mě kudrnatý tarzan s banánem v puse. ,,Právě teď ty." Zasmála jsem se. A ostatní se mnou. ,,Ejj." Našpulil rty a hodil slupku od banánu směrem ke mně. Ještě, že mám tak skvělou kamarádku, která mě strčila přímo na Shawna. Kdyby mě nezachytil, tak ležíme oba dva na zemi. ,,Ahoj." Řekl mi, když jsme si vzájemně koukali v objetí do očí. ,,Ahoj." Uculila jsem se na něj. ,,Stačí. Nechceme být svědky ničeho hříšného." ,,Camerone drž hubu. Teď jsi mi to zkazil." Mluvil Shawny vážně, ale na konci se zasmál, když viděl můj překvapený výraz. ,,Ne vážně. Jako sorry, ale představa, že za 9 měsíců by tady běhal váš satanistický potomek a volal by na mě 'Stlejdo, maminka s tatínkem si zase hrajou na honěnou'.." Teď už se začali smát všichni.
,,Strašně moc děkujeme. Splnili jste nám sen." Začala Bella, když už jsme se loučili. ,,Ale to nic nebylo. Hlavně poděkuj tomuhle čističi odpadů. " Zasmál se Niall. A mě se ihned vybavila jedna z prvních našich konverzací s hnědoočkem, který se na mě otočil a taky se zasmál a chytil mě předevšemi za ruku. ,,Doufám, že to poděkování bude v nějaký dobrý formě. " Zakmital obočím. ,,Ehm ehm. Už zase. Sakra lidi. Opravdu nechci být strejda a už vůbec vám při tom nebudu asistovat. " ,,Lásko nechej je být. Vždyť je to sladký. Taky ses mohl nějak snažit. Ale místo toho si skočil hned do postele." ,,Oh prosím vás. Vy jste fakt čtyrka. Doufám, že se ještě uvidíme. Ale teď mě omluvte, já už musím za svojí princeznou." Řekl nám Louis. Ooo. To je tak roztomilý, pomyslela jsem si.
,,Honey platí teda ten plán na večer/ noc?" Zeptal se Cameron Belly na cestě k nám domů. No, vlastně k mému milovanému bratříčkovi. Celý den jsem si tak užila. To co Shawn udělal bylo neskutečný. Jsem strašně moc ráda, že už jsme zase v pohodě. I když radši bych ho měla pořád jenom u sebe a pro sebe. Z mého přemýšlení mě vytrhl hlas patřící muži po mé levici. Levici- to zní fakt divně. ,,Mio, jsi v pořádku?" Usmál se na mě, ale ihned musel svůj pohled otočit na vozovku. ,,Jo-o. Proč bych nebyla?" Hloupě jsem se zeptala. ,,Mluvili jsme na tebe." ,, Jsem přemýšlela." Řekla jsem a Bella se zasmála a kývla, jakože nejspíš chápe nad čím nebo nad kým jsem přemýšlela. ,, Ok. Nicméně půjde ještě Shawn s náma?" Zeptala se mě. Koukla jsem na jmenovaného s otázkou v očích a ten se usmál a kývnul. ,,Uh jo. Asi jestli chce. Klidně. Jo." Bože to bylo ale trapný.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_