33

2.7K 85 5
                                    

....tu nekonečnou vzdálenost jsem nakonec překonala já, protože jsem to nemohla vydržet. Udělala jsem první pohyb a on se ihned zapojil. Líbá tak strašně hezky. Nejdříve pomalu ale potom se to nějak zvrtlo a vznikla z toho zuřivá líbačka. Toby mě jemně tlačil na postel, takže jsem ležela a on nade mnou. Jednou rukou se podepřel vedle mojí hlavy a tou druhou mě hladil od boku po stehna. ,,Je to špatný nápad." řekla jsem udýchaně a opřela si čelo o to Tobyho. ,,Jo to máš pravdu. To bychom neměli. Vždyť ty chceš Shawna a já-" seknul se. ,,Ty?" ,,Víš někdo se mi líbí. Ale jsem trochu zmatenej, a proto jsem dopustil tohle." až teď jsem si vlastně uvědomila, co jsme málem dopustili. Jo sice jsme se líbali už hodněkrát, ale teď to zašlo moc daleko. ,,Jakto že jsi mi nic neřekl? A jak se jmenuje? Jsem šťastná, že někoho chceš. Vždyť jsi už dlouho nikoho neměl." ,,Jmenuje se Christopher. Ale nevím jestli se mu líbím já. " ,,Tak to je skvělý." vyjekla jsem a objala ho. ,,Máš jeho fotku?" on přikývl a začal hledat mobil. Když už ho našel, tak najel na instagram. Klikl na jednu fotku a podal mi telefon.

,,Woow

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

,,Woow. Ten je hezkej. Jakože fakt hodně hezkej. Trochu žárlím." zasmála jsem se.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat