...One day later...
,,Bello rychle, musíme jít. Kluci už čekají v autě.“ popohnala jsem Bellu. Je čtvrt na devět a cesta trvá půl hodiny. Než všechno na letišti zařídíme...
,,Vážení cestující.....“ blablabla.. sedíme už v letadle. Já sedím u okýnka, brácha věděl mě a vedle něj sedí Matt. Před náma sedí Bella s Cameronem a Nashem. A za náma Chris s Tobym. Vytáhla jsem mobil, koukla na hodiny, vytáhla sluchátka a pustila si písničky. Asi za půl hodiny si brácha přivlastnil jedno sluchátko a já se o něj opřela. Později jsem usnula.
,,Mio. Nechceš něco k jídlu?“ budil mě Jackson. ,,Jo něco jo.“ promnula jsem si oči.
,,Tak jsme tady. Máme 3 pokoje, takže po třech. Až na Chrise a Tobyho, ti chtěli obyčejný pokoj pro dva.“ konečně po náročné cestě stojíme před dveřmi hotelového pokoje. ,,Tak jo, já s Bell a Nashem, protože nechci aby nám Matt všechno snědl.“ rozhodl Cam a všichni se zasmáli až na Matta, kterej propaloval Cama pohledem. ,,Náhodou. Budeš litovat, že jsi mě nechtěl. Vzal jsem si tuny jídla.“ ta představa kam to Matt všechno naházel mě rozesmála ještě víc. ,, Tak jo. Tak já si půjdu lehnout a ráno se uvidíme na snídani ahoj.“ zívla jsem ospale. A odemkla dveře pomocí karty. A kluci kteří se mnou sdílí pokoj šli taky. ,,Ahoj, Dobrou..“
,,Kluci tady jsou jenom dvě postele.“ řekla jsem, když jsem se tu porozhlídla. ,,Tak Matt bude spát s tebou. Protože ty se strašně roztahuješ a lepíš se na všechno na co sáhneš a navíc by bylo celkem divný, že spolu spíme v jedný posteli.“ řekl brácha. A Matthew se na mě šibalsky podíval a skočil do postele. ,,Bude to ta nejlepší dovolená.“ zakřičel a skákal na posteli.
,,Koupelna je volná.“ křikla jsem na bráchu, který pomalu usínal.
,,Matty?“ strčila jsem do něj jestli už spí. ,,Ano?“ zeptal se a otočil se na mě. ,,Máš něco dobrýho?“ usmála jsem se na něj, i když to možná neviděl, protože byla tma a asi dvanáct hodin v noci. ,,Jasně že jo. Počkej chvilku.“ to jste měli vidět jak vystřelil z postele, že se málem zabil. Potom se přerazil o stolek, na zemi se plazil a hledal kufr, ve kterém má všechny ty dobroty. Zasmála jsem se tomu a rozsvítila mu lampičku. Naštěstí je brácha v druhém pokoji, takže ho to doufám nevzbudilo. Jsme v apartmánech, tak je to tady celkem luxusní. Z velké části to platili především kluci i když jsem dlouho protestovala.
Matt vytáhl něco málo z kufru a hodil to na postel, do které hned skočil. ,,Něco si vyber.“ usmál se a čekal než si něco vezmu aby si mohl potom taky vzít. To by nebyl Matt aby si něco nevzal. ,,Tak asi tuto.“ čapla jsem kyselé bonbony a pendreky. ,,Super a teď si budeme povídat.“ zajásal dinosaurus a sám si rozbaloval nějaké lízátko či co to bylo.
Nakonec jsme si povídali asi jenom půl hodiny, protože už jsme usínali.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_