"....dazed and comfused.." Naprosto úžasná písnička, ale počkat.. mobil. Kde mám sakra ten telefon. ,,OH, tady jsi!" Vykřikla jsem, když jsem ho zahlédla na zemi s rozsvícenou obrazovkou, na které byla Shawnova fotka. ,,Huh? Teda..Ano? Dobré ráno." Řekla jsem rozrušeně hned po té, co jsem přijmula hovor. ,,Hahh. Dobré poledne Růženko. " Ozval se ten nejvíc šukatelnej hlas, který znám. Bože, nad čím to zase přemýšlím. Ale vždyť mám pravdu, tak co. ,,Ha ha ha. To sis mohl nechat." Ušklíbla jsem se, i když jsem si jistá, že to neviděl. ,,Tady se nám někdo nevyspal. No nic, jenom jsem se chtěl ujistit, že už jsi připravená. A jak slyším, tak jde všechno, tak jsem předpokládal. Ještě, že jsem si s sebou vzal i večeři. " SMÁL se darebák jeden. Ale hezkej. A hodnej.. ,,Ty jsi tak vtipnej. Mimochodem za jak dlouho přijedeš?" ,,Asi tak za pět minut?" Zamyslel se. A já zpanikařila. A ten zajímavý rozhovor típla. Rychle jsem se vyprostilaže spárů dvou peřin a běžela do koupelny....
'Tuuut' Ježiši, panebože. Ještě se ze mě stane věřící. Běžím jak mi to nohy dovolí až do kuchyně, kde se udýchaně opřu o stůl. ,,..ale jdi ty. Zase jsem čekala jenom na tebe. " zaslechla jsem Bellu. ,,Víš..tohle..stojí nějakou tu práci." Cameron. ,,Jé. Ty už jsi tady?" Optá se mě Bella. ,,N-no. Kde jinde bych měla být? Vám to tak trvá." Dělala jsem otrávenou, přitom jsem ještě rozdýchávala ty zákeřné schody. ,,Ále nedělej. Já tě slyšel jak jsi běžela po schodech. To se nedalo přeslechnout." Smál se mi Cam.
,,Čau, ahoj, kde jste byli takovou dobu? Ne. Počkej.. Já už vím. Mia nám trošičku zaspala." Další exot se mi smál. ,,Moc vtipný. Btw jsem musela já čekat než oni dva přijdou. " ,,To víš no. Jsme se trochu zdrželi. Ale úplně z jinýho důvodu. Neboj to taky někdy poznáš." Mrknul na mě Cameron. A já ho zpražila pohledem. ,,Tak jo děcka. Nastupovat... prosím krásko." Otevřel mi Shawn dveře od spolujezdce.
,,She worked her way through a cheap pack of cigarettes
Hard liquor mixed with a bit of intellect
And all the boys, they were saying they were into it
Such a pretty face, on a pretty neckShe's driving me crazy, but I'm into it, but I'm into it
I'm kind of into it
It's getting crazy, I think I'm losing it, I think I'm losing it
I think she said "I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your business" (None of your, none of your)
"I'm having your baby, it's none of your business"
"I'm having your baby, it's none of your, it's none of your"It's New York, baby, always jacked up
Whole tunnels, foreign noses always backed up
When she's alone, she goes home to a cactus
In a black dress, she's such an actress
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_