18

3.8K 127 4
                                    

Crr.crr.
Domem se ozval zvonek, zrovna, když jsem si brala věci a chtěla vyrazit.
,,Rychle jdeme. Za chvíli tam máme být.“ hnala mě moje retardovaná kamarádka. ,,Děkuju. Vyspala jsem se dobře. Jsem trochu nervózní ale myslím, že to nějak zvládnu. Díky za zeptání.“ ušklíbla jsem se na ni. ,,Promiň. Jenom jsem nervózní. A ještě, když tam bude Cam. No prostě. Chápeš že jo ?“ zasmála se a já musela po chvíli taky. Protože její smích je nakažlivý.

********

,,Áááá. Pane božeee.“ ,,My vyhráli. To není možný.“ ječíme s Bellou hned po tom co vyhlásili vítěznou skupinu. ,,Koukej kluci běží k nám.“ vyjíkla mi do ucha a ukázala na partičku kluků, co se za náma řítí jako tsunami. ,,Honey.“ přiběhl Shawn a objal mě. Poté co se trochu odtáhnul na mě skočil Matt. ,, Byla jsi úžasná.“ zapištěl mi do ucha, když jsem se snažila udržet rovnováhu.

Poté co jsme se všichni doobjímali, jsme se šly s Bellou převléknout. Když jsme vylezly ze šatny, už na nás čekali kluci. ,,Mám hlad, tak pojďte.“ co se dalo taky čekat že?,,Řekni, kdy ty hlad nemáš?“ všichni jsme se zasmáli. ,,No to budeee-“ zasekl se a najednou nasadil poker face. ,,Ccc já mám hlad vždycky. Já za to nemůžu, že jste divný stvoření z čeledi mimozemšťanské.“ a to se všichni zasmáli ještě víc. ,,Dinosaure a co já?“ zeptala jsem se ho a udělala smutnou grimasu. ,,Jo máš pravdu. Ty jsi normální. Jsi přece moje dinosauří dinosaurka.“ chytil mě kolem ramen a dal mi pusu na tvář. ,,Ta je moje, takže ruce pryč mamute !“ zamračil  Shawn. ,,Zlato on ale není mamut.“ ,,Jo přesně tak. Já jsem dinosaurus brácho.“

,,Lidi nechci do toho kecat ale mohl bych si skočit treba pro popcorn ?“ až teď jsem si všimla, že na nás všichni velmi pobaveně koukají. Ani mi neuteklo to, že Cam s Bellou se drží za ruce a-..... počkat oni se líbají? Tak to mi vysvětlí holčička.

,,Mio zavři tu pusu nebo ti tam něco vletí.“ zasmál se Nash. ,,Něco a nebo někdo.“ mrknul na mě Carter. ,,Takže to by stačilo. Chytněte se za ručičky a pojďme aspoň do kavárny.“ zavelel Shawn. ,,Nebo se nedožiješ další minuty.“ zamulal ještě a asi si myslel, že ho nikdo neuslyší. Ale já to slyšela, tak jsem ho chytla za ruku a podívala se na něj. Ruku mi stiskl ještě víc.

***

Po úžasné perníkové kávě a ještě lepším medovníku, jsme se všichni rozloučili a vydali se domů. I Shawn musel jít, protože ještě něco museli s klukama zařídit. Bella a já jsme se rozloučili u jejího domu a domluvily se, že si napíšeme.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat