,,Myslíš, že žijou?" Šeptl někdo. ,,Ježiš neblbni. Jasně, že žijou." Karen? ,,Ale jsou strašně roztomilý." Aaliyah. ,,Necháme je ještě spát, pojď." Zavřely se dveře a já otevřela oči. ,,Už odešly?" ,,Haf." Vydala jsem ze sebe nějaký zvuk, podobající se štěkotu psa. Shawn vyprskl smíchy. ,,Co-o to bylo?" ,,Přestaň." Strčila jsem do něj. ,,Jsem se tě lekla. Myslela jsem, že spíš." Pořád se chechtal jako blbej. ,,Panebože zlato. Čím mě ještě překvapíš? Nebo spíš nepřekvapíš." ,,Shawne nedělej si ze mě prdel." ,,Promiň." Sundala jsem jeho ruku, kterou mě objímal a koukla se na mobil, kolik je hodin. 14:00. Ještě bych spala. ,,Kam jdeš?" Zeptal se, když jsem se zvedla. ,,Na záchod." ,,Jsem si vzpomněl, že jsem ti říkal, že se od tebe nehnu ani na krok." Začal se taky zvedat. ,,Takže jdu s tebou." Nadzvedla jsem obočí. ,,To fakt? Budeš koukat a poslouchat jak čurám?" Zašklebil se. ,,Zacpu si uši." ,,Jak chceš. Jo a půjčil bys mi tričko?" Zaculila jsem se na něj. ,,Jasně." Přišel ke skříni, chvíli tam hrabal. A nakonec mi hodil černé tričko Harry Potter. ,,Jsi miláček." ,,Já vím."
,,Půjdeme na nákupy?" Přestala jsem si hrát s jeho dlouhýma prstama. ,,Ty chceš jít dobrovolně. Na nákupy?" Přikývl. ,,Slíbil jsem ti to. A to mi připomíná.." Pustil mojí ruku, dal na stranu notebook a zvedl se. Hrabal v tašce, dokud něco nevytáhl. Hodil to po mně. ,,To jsem mohla čekat." Zasmála jsem se a oblékla si ponožky. Nebyly to jen tak ledajaké ponožky. Byly to ty ponožky, co jsem nám koupila s H. Poterrem. Když jsem si je navlékla, koukala jsem na Shawna jak si je obléká s rozzářenýma očima. Jako malej. Nad tím jsem se musela usmát. ,,V kolik chceš jít?" ,,Kolik je?" Koukla jsem se na displej mobilu. ,,Tři." ,,Tak třeba za hoďku. Koukneme ještě na nějakej film. Hm?" Kývla jsem a zase si lehla pod deku.
,,Tak vyrazíme." ,,Ouk." Koukla jsem se z okna na počasí. Už přestalo pršet. Aspoň že tak. ,,Skočím si ještě na záchod." Oznámil mi. Kývla jsem a vydala se k jeho skříni. Vytáhla jsem si jednu mikinu a přičichla k ní. Ahhh. Voní přesně jako Shawn. Neváhala jsem a hned si ji oblékla. ,,Zase mi kradeš oblečení?" ,,Přistižena při činu." Zvedla jsem ruce v obranném gestu. ,,Sluší ti." ,,Jou."
,,Stihnete to na večeři?" Ptala se Karen, když jsme jí řekli náš plán. ,,Nevím mami. Kdyžtak si zajdeme do restaurace." Vykulila jsem na něj oči. ,,Na to nejsem oblečená." ,,Tak skočíme do KFC, vždyť je to jedno."
,,Bavte se dobře děti." Křikla za náma Karen, když jsme vycházeli ze dveří. Shawn pokroutil očima. ,,Člověk je už skoro starší než ona.. A bude nám říkat děti." Zasmála jsem se jeho debilitě. ,,Víš, že jsi řekl něco hodně hloupého?" ,,To je ten nedostatek spánku." Dál jsem to neřešila a chytla ho za ruku. Mířili jsme do garáže pro auto.
,,Jsem debil." Zanadával, když jsme přišli k autu. A já na něj hodila nechápavej pohled. ,,Nemám klíčky ne." Co v tý hlavě má? Bože. ,,Počkej tady, skočím pro ně." Odběhl zpátky do domu. Povzdechla jsem si a koukla na mobil. Měla jsem tam zprávu od Belly.
Sweetie: Ahoj kočko, tak jak žiješ? Až přijedeš, tak tě zabiju. :))
Co tím zase myslí? Ta holka je blázen. Nedivila bych se, kdyby to vážně udělala..
Já: Ahoj, užívám si klidu od tebe : *
Co tím myslíš?Teď mě tak napadá..
Já: Ty sušenky jsem nesnědla já!,,Jsem tady." ,,A už jsem si myslela, že budu mít chvíli klid od tebe." Zaculila jsem se na něj, on se ušklíbl a sedl si do auta. ,,Takže teď jedeme už nakupovat?" Zeptala jsem se zcela nevinně. ,,Proč se ptáš?" ,,No, víš.. Já mám tak trochu hlad?" ,,Ty mě zrujnuješ! Ale ty jsi aspoň originální, nechceš drahý kabelky, šaty a já nevím, co všechno. Ty potřebuješ jídlo." Zamračila jsem se na něj. Tím chce říct, že z něj tahám peníze? ,,Já si to zaplatím sama. Nikdy jsem nechtěla, aby jsi za mě platil." ,,Vždyť si dělám srandu." ,,To bych řekla!" Oba dva jsme se tomu jenom zasmáli, Shawn vyjel a já pustila rádio.
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_