58

2K 59 7
                                    

Předem se omlouvám za chyby.


Přijela jsem domů, hodila tašky na postel a šla ke skříni. Vzala jsem si ..

A šla do koupelny

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

A šla do koupelny. Odlíčila jsem se a následně stáhla vlasy do drdolu. Svlékla jsem ze sebe všechno oblečení a vlezla si do sprchy. Pustila jsem na sebe teplou vodu. Bylo příjemné jak na mě padaly téměř horké kapky. Dalších 10 minut jsem si užívala proud vody, ale začaly mě bolet nohy, a tak jsem byla nucena vylézt. Usušila jsem se velkým bavlněným ručníkem, vzala jsem si spodní prádlo. A župan, do kterého jsem se pořádně zabalila. Rozsvítila jsem žárovky u zrcadla, našla hydratační krém, řasenku a balzám na rty. Všechno jsem si položila vedle sebe a sáhla po kartáčku a zubní pastě. Následně jsem si vyčistil zuby a usmála se na sebe v zrcadle. Nanesla jsem na sebe všechny produkty vedle mě a .. ,,Ty jsi mi ale krásná." Mrkla jsem na sebe v zrcadle a začala se smát.

Za chvíli by měl přijet Shawn. A tak jsem šla zase do koupelny se konečně převléct. Oblékla jsem se, rozpustila vlasy a nastříkala je voňavým rozčesávačem, i když ho nepotřebuju, ale fakt krásně voní.

'Crrr'. Ozvalo se celým bytem, a tak jsem šla (běžela) ke dveřím. Na chvilku jsem se zastavila abych uklidnila svůj dech. Prohrábla vlasy a otevřela dveře. ,,Ahoj." Usmál se na mě Shawn a následně obejmul. ,,Aoj." Zamumlala jsem mu do hrudi. Načež jsme se oba zasmáli a on se odtáhl. ,,Něco jsem dovezl." Zamával předemnou igelitovým sáčkem s nějakým čínským názvem. Ani jsem si předtím nevšimla, že by něco držel. ,,To jsi nemusel." ,,Já vím. Ale doufal jsem, že za to dostanu odměnu." Uculil se můj krásný přítel. Tak krásný pocit to konečně říct, i když jenom v mé hlavě. ,,Nejdřív bys mohl zavřít dveře, protože paní Miller už nad tebou určitě slintá a má velice hříšné myšlenky." Zasmála jsem se jeho zděšenému pohledu. Rychle zabouchl dveře a táhl mě do kuchyně. ,,Ti činčongové mi nedali klacky. Takže doufám, že je máš. A jestli ne.." Udělal dlouhou dramatickou pauzu a pokračoval. ,,-tak se s tebou rozcházím." To je ale milášek, tak roztomilýho kluka nemá nikdo na světě. Jelikož mu na tváři pořád zůstával poker face, tak jsem se trochu lekla a rychle šla hledat "klacky" jak sám řekl.

,,Máš štěstí lásko." Řekl, když jsem to před něj položila. Zakřenila jsem se jeho slovům a sama si vytáhla čínu a šla si sednout do obýváku. ,,Kam utíkáš?" Přiběhl Shawn se svou čínou a dvěma plechovkama pepsi. Tu vzal zase kde? Že by byl čáryfuk? Všechno tomu svědčí. ,,Odměna nebude?" Zeptal se naoko smutně, když se svalil vedle mě na gauč. ,,Podle toho jestli mi dáš tu pepsinu." Shawn na mě přimouřil očima a nejistě mi tu kalorickou bombu podával. ,,Díky, zlato." Mrkla jsem na něj a začala si rozbalovat krabičku s čínou. ,,Heej." Vykřikl ženským hlasem. Což jsem vyprskla smíchy. ,,Ale miláčku ty zase mutuješ nebo co? To se asi tvým fanynkám líbit nebude." Pohladila jsem ho soucitně. ,,Já si myslím, že ze mě nejsou udělaný jenom kvůli mýmu hlasu, krásko." Poslal mi vzdušnou pusu. ,,Oh. Já zapomněla.. jsme já to hloupá.. mají tě rády kvůli tvojí krásný sestřičce. Jo, to už je chápu." Začala jsem přikyvovat jako blbá. ,,Možná. Ale kvůli tomu to určitě není." ,,Tak to už fakt nevím.. možná kvůli tvým kamarádům?" Zkoušela jsem to dál. ,,Ale no tak." ,,Dobře. Tak řekneš mi to?" ,,Klidně ti to i ukážu, když jsi to ty. Mrknul na mě. A já trochu zčervenala. ,,Ráda bych si snědla čínu. Potom už bych určitě neměla chuť. Bůh ví, co mi chceš ukazovat." Zakroutila jsem očima a dala si do pusy první sousto. ,,Umm. Tak dobrý. Dej si taky. Bude ti chutnat." Mrkla jsem na něj škádlivě.

,,Tak na co budeme koukat?" Zeptal se po tom, co jsme dojedli Shawn. ,,Nevím. Jsem úplně plná a nemůžu přemýšlet." Rozvalila jsem se na sedačce. ,,Jo, to já taky." Položil si na mě hlavu a koukal na mě těma krasnýma očima. ,,Heeejj." ,,Hoouu." ,,Harry." ,,Ne." ,,Harry!" ,,Ne-e." ,,Já říkám Harry!!" ,,Vždyť jsme ho viděli nedávno. Sice ho miluju al-" přerušil mě. ,,Víc než mě?" ,,Jo?" ,,Dobře." Zvednul se a naštvaně odkráčel do mého pokoje. ,,Nebuď uraženej." ,,Budu!" Křikl na mě zpátky, když zabouchl dveře.

,,Áááááá." Ozvalo se ženské pištění z mého pokoje. Kdo to asi byl? 0h ano! Sh-.. ,,Takže Danielovi Radcliffemu kupuješ všechno to oblečení a hlavně ponožky s Harrym! A Shawnovi ne?!!" Přiřítil se ke mně. ,,No.." ,,A dokonce jsi si je koupila i sobě." ,,A jak víš, že to je pro něj prosím tě?" Zasmála jsem se, ale hned jak jsem viděla jeho výraz, jsem hned přestala. ,,Jo, takže to je ještě úplně někdo jinej." ,,A-ale j-já.." Koktala jsem, nepřišlo mi to už moc vtipný. Docela dost křičel. Když viděl můj výraz, tak se začal smát. Co to? ,,Lásko? Jsi v pohodě?" To je hajzl. Debil. Kretén. ,,Ale no tak. Vždyť to byla jenom sranda." Dřepnul si přede mě a chytil mě za ruce. ,,Jsi kretén." ,,Jsem kretén." Kývl.

,,Tak a teď... kolik si za mě kurva utratila?" Oh, sakra. ,,Emm. No. Tak trošičku." ,,Jasně. No neboj. Až budeme v Kanadě, tak ti koupím všechno, co budeš i nebudeš chtít." ,,Ne." ,,Ale ano. Koupím ti všechno, co ti na očích uvidím." Jak romantické. ,,A co mi na nich vidíš teď?" Řekla jsem svůdně. ,,Harryho Pottera." Řekl a vzal mě do náruče. Rozešel se směrem do mého pokoje. Hodil mě na postel. ,,Shawne. To jsi to musel všechno rozházet?!" Zanadávala jsem, když jsem dopadla na postel plnou oblečení. ,,Promiň. Ale byl jsem zvědavej, co sis koupila. Očekával jsem nějaký sexy prádýlko, ale ty ponožky jsou ještě lepší." ,,Já tě plesknu." A jak jsem řekla, tak jsem učinila.  ,,Auu. Vždyť jsem nic neudělal." Chytil se za postižené místo. ,,Hmm. Vyzkoušej si ty ponožky." ,,Ty taky." ,,Dobře, tak spolu?" ,,Spolu." Kývl. Sundali jsme si ponožky a .. ,,Tři, dva, jedna, Harry!" Vykřikl a oba jsme si nandali naše nové suprčupr ponožky. ,,Och ach joo." Vydali jsme nějaké nesmyslné zvuky. ,,Děkuju moc!" Vykřikl. Byl roztomilej. Tak moc. ,,Ještě pro tebe mám plno věcí, tak co kdybys mi udělal menší osobní přehlídku?" Zakmitala jsem obočím. ,,A co ty?" ,,Dobře.." Souhlasila jsem nakonec.

,,Chceš půjčit župan?" Křikla jsem na něj z obýváku, aby mě bylo slyšet do koupelny. ,,Mio! Proč máš sakra pánskej župan?" ,,Kdyby sem někdo přijel. Víš co." Mrkla jsem na něj, když jsem otevřela dveře. ,,Pořád budeš provokovat?" Zeptal se mě, otočenej ke mně zády. Sakra! Proč má tak dokonalej zadek? A ty záda? ,,Vem si to." Hodila jsem to po něm. ,,Takhle se chováš k návštěvě?" Otočil se. Dal si ruku na srdce a zatvářil se smutně. ,,Ty ale nejsi návštěva." ,,A kdo?" ,,Jsi můj osobní otrok." Dala jsem mu pusu na tvář. ,,Co prosím?" ,,Nemusíš prosit.. ty nohy mi můžeš namasírovat bez prosení." ,,Jsi zlá." ,,A ty hnusnej." ,,Jasně a proto na mě koukáš jako kdyby jsi mě chtěla sežrat." ,,Jop. Aby na tebe nemuseli ti chudáci lidé koukat. A mimochodem z tebe by nic nebylo. Možná tak sádlo a kůže." ,,Asi máš pravdu. Měl bych začít cvičit abych byl jako kulturista." Zamyslel se s upřeným pohledem na mě. ,,Nee. To vůbec. To by bylo nechutný. Buď stále takovej jakej si." Nesnáším ty kůlturisty. Prostě se mi to nelíbí, jsou už jenom samej sval a vypadá to jako kdyby měli na sobě milion nádorů. Prostě fuj. ,, Takže samý sádlo?" Ukázal na svojí postavu aby tomu dodal větší ironii. ,,Jo. Přesně tak."

,,Vem si taky župan. Budeme županový housenky." Vyprskla jsem smíchy. ,,Housenky? Jak tě to proboha napadlo?" ,,Potom se z nich vyklubou nádherná stvoření. A tak to je i s náma. Budou z nás ještě krásnější berušátka než jsme teď." Ok.. tohle není normální. ,,Ty jsi hulil?" ,,Nemám koho." ,,Zlato.." ,,Co kdyby jsi hulila se mnou? Nebo spíš beze mě." Na co ten úchyl myslí. ,,Myslím, že půjdeme spát." ,,Spolu? Jakože spolu?" ,,Spolu jakože spolu." Kývla jsem, i když jsem věděla, že myslel úplně něco jinýho než já. ,,Tak na co čekáme." Zvedl se z gauče a zase mě vzal do náruče.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat