61

2.2K 45 4
                                    

To je tak, když, nemůžete usnout a nevíte, co dělat.. Přeji hezké čtení a o Shawnovi snění.☻

,,Miluju tě." Zašeptal mi do krku, když jsme dorazili k němu do pokoje asi kolem 4 hodiny ranní. ,,Já tebe." ,,Nikdy tě nenechám odejít jako dneska. Respektive včera. Nepustím tě od sebe ani na krok." ,,To chci vidět. To se mnou budeš chodit i na záchod?" Zasmála jsem se. ,,Klidně. A když se bude chtít mně, tak mi ho můžeš držet." Zakousl se mi do prsa. Vyjíkla jsem a on mi hned zacpal pusu jeho jazykem. ,,Musíš být potichu. Pokud se ráno nechceš propadnout studem do země."

,,Tak jste spolu už v pořádku?" ,,Jo, myslím, že jo. Byla jsem hloupá, když jsem to všechno brala tak vážně." ,,Jdi ty. Na tvém místě se zachovám stejně. Možná i hůř. Ale měla jsi vidět Shawna. Když si odešla, tak se po tobě vyptával, ale ta přísavka ho nechtěla pustit. Chodil tady jako šílený." ,,Je mi to líto. Nebýt, eh.. zapomněla jsem jeho jméno..  prostě toho barmana, který zná Shawna, tak bůh ví, co by se stalo." Mohla jsem skončit někde znásilněná na záchodě.. při nejmenším bych se s někým vyspala dobrovolně..  Jo alkohol dělá divy.

,,Když ten chlapec volal, tak se Shawnovi ulevilo. Ann ho nechtěla nikam pustit, tak na ní zakřičel. Všichni jsme se lekli, co se děje. Vrazila mu facku a chvíli to vypadalo, že jí to vrátí." Prokrista to by snad neudělal. Nebo jo? ,,Mio, opravdu by pro tebe udělal cokoliv. Už už jako malý zkoušel naší trpělivost. Ale všechno to myslí dobře. Pouze ze srandy." Vzdychla jsem. Vždyť já vím, že si z hodně věcí dělá srandu. Ale občas to není moc dobrý. ,,Já vím Karen. Proto ho mám ráda. V každé situaci je optimistický. Přináší milionům lidí na světě světlo do života. Nemilují ho jenom kvůli jeho vzhledu a hlasu. Ale taky kvůli jeho osobnosti. Je to úžasný člověk. Myslím, že je to hlavně vaše zásluha. Vychovali jste z něj báječného člověka." Dokončila jsem svůj proslov a bylo trochu do pláče.

Vzpomněla jsem si na svoje rodiče.. Po chvilce mi ukápla slza. Karen si toho všimla a hned mě obejmula. ,,Copak se děje holčička? Také mě to dojalo, ale myslím, že v tvých slzách se skrývá i něco jiného?" Šeptala mi. ,,Ano, ale to není důležité." Karen se ode mě trochu oddálila a mírně se zamračila. ,,Holčičko, to neříkej. Všechno je důležité i maličkosti, které se zdají být kravinami. Můžu hádat?" Přikývla jsem. ,,Jde o tvé rodiče?" Vykulila jsem na ni oči. Jak to ví? ,,Víš nezmínila jsi se o nich. Ani Shawn nic neříkal.." Jakoby mi četla myšlenky.  ,,Ano. Nemluvím o nich skoro s nikým. Vlastně ani váš syn to neví." Chtěla jsem jí všechno říct. Celou pravdu, ale vyrušil mě jistý hlas.

,,Co nevím?" Stál mezi dveřma jenom v boxerkách s prohraboval si mírně rozcuchané vlasy. ,,Že strašně miluju 1D." Vyhrkla jsem rychle. Jenom se ušklíbl a přešel ke mně. ,,Ale to vím už dávno. Proto jsem zařídil soukromej koncert, kterej se ti tak líbil. A domluvil s klukama, že pojedeme k Harrymu na chatu." ,,Cože?!" Vykřikla jsem radostně. ,,Kdy?" ,,No. Měli jsme už příští týden. Ale.. to, co se teď stalo Louisovo rodině.. no, prostě až tak za měsíc, za dva." Ježiš, já na to úplně zapomněla. Chudák. Tohle si nezaslouží.

,,Obrečela jsem to. Hned po tom, co vydal tu písničku (pusťte si ji👆) se stalo něco, tak strašného." ,,Jo, život je svině." ,,Shawne!" Okřikla ho jeho mamka. Jmenovaný zvedl ruce v obranném gestu. ,,Musím říct, že text je dobrej." ,,Loui má všechny texty nádherný. Všechny jsou o životě. O opravdovým životě. O jeho životě. Proto ten text stojí za to." ,,Zlato nerozbreč se tady." Obejmul mě a dal mi pusu. ,,Počkej a to chceš říct, že moje texty jsou o ničem?" Zarazil se a já taky. Jak se z toho vykroutit? ,,Ale vůbec ne lásko. Nic takovýho nikdo neříká." Přimouřil na mě oči. ,,Ale nikdy si mi hudbu nepochválila." ,,Nikdy jsme se o ní nebavili. A spolu jsme jí neposlouchali." Pokrčila jsem rameny. ,,Tak to ti budu muset něco málo zazpívat." Koukal mi do očí a já do těch jeho.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat