65

1.9K 41 1
                                    

One month later (dejme tomu, že je listopad)

,,První třída, dámy a pánové." Zajásala Bella, když jsme si sedli na sedadla. ,,Stačila by i druhá, ale tady kvůli panu slavnýmu musíme mít něco extra." Dělala jsem si z něj srandu. Zavraždil mě pohledem. ,,Děláte jakoby se vám to nelíbilo paní slavná díky panu slavnýmu." Bouchla jsem ho do ramene a on se zasmál. ,,Ne promiň." Obejmul mě kolem ramen a přitáhl si mě tak, abych si na jeho rameno položila hlavu. ,,Vy jste tak roztomilý." Rozplývala se má praštěná kamarádka. ,,Ale jdi ty." Zasmála jsem se.

,,Sorry, bro. Byla kolona." Ozval se vedle nás udýchaný hlas. Otočila jsem se a pohled mi padnul na Zacka. Zack je Shawnův kamarád.

Jede s náma místo Camerona, který chtěl dát Belle prostor. Proč? Protože si dali menší pauzu, kvůli Cameronovi a jeho zatajování. Stalo se tak pár dní po tom, co Shawn koupil ten dům. Proto jsme tu cestu odložili skoro o měsíc, aby se z toho dostala.

,,Už jsem si myslel, že to nestihneš." Dali si nějaký svůj pozdrav. ,,Čaute holky." Kouknul na mě a potom na Bell a usedl na místo vedle ní. ,,No, já už taky." Odpověděl Shawnovi. ,,Tak jak se těšíte?" Zazubil se a všechny si nás prohlédnul. ,,Moc. Nebudu myslet na nic. A budu si jenom užívat." Vydechla Bell a opřela se pořádně do sedačky. ,,Přesně tak. Užijeme si to spolu." Mrkla jsem na ni. ,,A co já?" Zvedal jsem pohled, abych na něj viděla. ,,Přece sis vzal s sebou Zacka." Mrkl jsem na něj. ,,Oh zlato. Tak uvidíme, kdo přijde." Mrkl na mě s úšklebkem. ,,Nevím, kdo tady měl krámy a nemohl si užít." Dodal. Výhrůžně jsem se na něj koukla a odtáhla se od něj. ,,Uu. Asi jsi to přehnal." Ozval se Zack. ,,Takhle se pošťchujou pořád." Řekla mu Bella se smíchem. Koukla jsem se na ní a hned ji ten smích přešel. ,,Věř mi, že na to tebe nepotřebuju." Moje slova mířila na Shawna. ,,Ne jo? Sama víš, že se sama neuspokojíš tak jako to umím já." Pošeptal mi do ucha. Odstrčila jsem ho od sebe. ,,Nápodobně." Usmála jsem se na něj a dala si do uších sluchátka. Po zbytek cesty s ním nehodlám mluvit.

,,Sweetie vstávej." Ozvalo se mi u ucha. Otevřel a jsem oči a rozhlédla se kolem. ,,Budeme přistávat." Řekl a poukázal na pásy. Převrátila jsem očima a zapoutala se. ,,Vypadá to, že budete mít tichou domácnost." Zachechtal se Zack. ,,Ještě, že tam nebydlíš úplně." Přidala se k němu Bella. Jenom jsem se na ně ušklíbla. ,,Na pokoji se usmirime." Usmál se pohodově ten vedle mě. Podívala jsem se na něj pohledem alá to čekej ,,Budu s Bell." ,,No, to ne!" Vypískla. Nechápavě jsem se na ní podívala. ,,Jsi sexuálně frustrovaná a měníš nálady jako pes. Takže si hezky zaš-" ,,Jsi strašná kamarádka." Zamračila jsem se na ní.

,,Jak teď?" Ptala se Bella, když jsme se dostali před letiště. Narážela na to, jak se dostaneme do hotelu. ,,Neboj, kluci mysleli na všechno, takže pojďte dámy." Řekl Zack a chytl Bell okolo ramen. ,,Pusa nebude?" Zeptal se vedle mě Shawn. ,,Za co, prosím tě?" ,,Že jsme přežili let." Uculil se. To je vážně debil! Nemůžu na něj být přece tak zlá. A ještě, když použil tenhle důvod.. Povzdychla jsem si a zastavila. Bella se Zackem šli pořád před náma aniž by si všimli, že jsme zastavili. ,,Nedělej, že ti to nechybí." Zašeptal mi u rtů. ,,Ne." Zasmál se. Naposledy, co jsem cítila jeho rty na těch mých bylo ráno u něj doma. ,,Miluju tě." Zašeptal než mě políbil. I po tak dlouhé době jsou pro mě jeho rty něco tak dokonalého. Něco tak nového. ,,Já tebe víc." Vydechla jsem, když jsme se od sebe odtáhli a pomalu jsme vyšli. ,,Věř mi, že víc už to nejde." Propletl si se mnou prsty na levé ruce. V té pravé jsem držela držátko od kufru. ,,To bych se hádala." Uchechtla jsem se. ,,Ok. Tak to vyřešíme tak, že se milujeme víc než jenom milujeme." Zasmála jsem se. ,,Zlato, to nedává žádnej smysl." ,,Mně jo." Mykl rameny a zazubil se.

,,Vidím to tak, že se půjdu najíst a spát." Vzdychla jsem, když jsme došli do pokoje. Bella se Zackem mají pokoj vedle toho našeho. Zajímalo by mě jestli budou spát na jedný posteli. Nebo se jeden vyspí na gauči?,,Jsi spala málo?" Smál se mi. ,,Jop." Lehla jsem si na postel a užívala si jak je krásně měkká. Bože to mi tak chybělo po tom dlouhým letu. Shawn skočil vedle mě a lehnul si na záda. Sebrala jsem veškeré svoje síly a šoupla se víc k němu, abych si na jeho hruď mohla položit hlavu. ,,No, vidíš. A kdo přišel jako první?" Zavibrovala mu hruď. Bouchla jsem ho a vydala nějakej nesmyslnej zvuk. ,,Ne, promiň lásko." Hrabal se mi ve vlasech. Jenom jsem spokojeně vrněla.

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat