45

3K 95 2
                                    

Ráno jsem se probudila jako první. Z kufru - ano z kufru, protože jsem líná si vybalit- jsem si vzala lehké černé obyčejné,ale přesto elegantní kraťasy. A k tomu béžové tílko, spolu se spodním prádlem a šla do koupelny. Všechno jsem si položila vedle umyvadla, sundala si oblečení a šla si dát krásnou, ranní, svěží sprchu. Po nějakých 10 minutách jsem vyšla. Jeden ručník si obmotala kolem těla a druhým jsem si sušila vlasy, když z nich netekly kapky vody, tak jsem si udělala turban, nebo jak se tomu nadává. Oblékla jsem si již připravené oblečení. Vyčistila si zuby, namazala jsem si obličej dětským krémem. Někdo nějaký problém? Nanesla jsem na sebe menší vrstvu řasenky. A rty jsem obohatila matnou rtěnkou, jejíž barva se podobala již zmíněnému tílku. Když jsem byla se svým vzhledem celkem spokojená, tak jsem si vyfénovala vlasy. Dlouho jsem přemýšlela, co bych si tak mohla udělat s vlasama, nakonec jsem zvolila jenom drdol, který nevypadal, že se chystá někam do společnosti. Ale tak to mám ráda, a tak se mi to líbí.  Konečně jsem mohla vyjít z této místnosti. ,,No hurá. Už jsme si mysleli, že nevylezeš.“ řekl podrážděně můj milující bratr. ,,Taky vám přeju krásné, dobré ráno.“ uchchtla jsem se. ,,Byl tady Nash, že za půl hodiny máme být před hotelem.“ tentokrát se ozval Matt. Jenom jsem přikývla a šla si sednout na postel.

,,Ahoj. Jak jste se všichni vyspali?“ zeptala jsem se, když už jsme spolu s Mattem došli jako poslední na místo, které bylo určené. ,,Úžasně.“ culil se Toby. Oh. Takže to byla asi divoká noc. ,,Jo, skvěle, jsem přišel z klubu a ty dva si to tam normálně rozdávali.“ kroutil nevěřícně Nash hlavou. To se začali všichni smát a pomalu jsme se vydali na snídani. ,,A co ty? Nějak celá záříš.“ rýpnula si Bella. Jenom jsem mávla rukou a zasmála se. ,,No povídej, mě to taky zajímá.“ ozval se Toby. ,,To nemůžu mít prostě jenom dobrej den?“ ,,Potom si promluvíme. Dlouho jsme spolu nemluvili.“ řekl můj nejlepší kamarád.

,,-no a potom jedeme k mamce. Sice tam budeme jenom jeden den, ale i tak. Chápeš ne?“ vykládá mi Toby, co budou dělat až odletíme zpátky domů. Už povídáme asi půl hodiny a popíjíme ledový kafe, prostě klasika. ,,Vím no. Tvoje mamka bude šťastná, že tě uvidí. Po tom, co se na vás tvůj táta vykašlal je chudák sama. Občas jsme k ní s mamkou zašly.“ ,,Jo. To říkala. Pořád mi volala a já jí. Mám jí fakt rád. Myslím, že mám opravdu štěstí, že jí mám. A táta. To snad není ani táta ne?“ Víte, když Toby oznámil jeho rodičům, že má kluka. Tak jeho táta byl zásadně proti. Zato jeho mamka ho podporovala. Vždycky mu říkala, že je to v pořádku, že ho má ráda pořád stejně. No ale zpět k jeho tátovi. Jeho otec mu začal říkat, že se za něj stydí. Že se nemůže ukázat na veřejnosti. Že by se všichni smáli. Přeskočíme několik dalších vět. Takže nakonec se od nich odstěhoval a ani Tobyho ani jeho mamku nekontaktuje. ,,To máš pravdu. Nechápu jak to mohl udělat. Vždyť jsi jeho syn. A je to úplně normální. Není to nic, co by bylo nějak špatné nebo tak. Je to jeho škoda, že opustil, tak skvělou ženu, jako je tvoje mamka. A tebe. Takovýho úžasnýho kluka. No kluka. Budeš už dospělej..“ zasmála jsem se a Toby se mnou.

,,Nepůjdeme už na pokoje? Myslím, že už jsou i oni po obědě.“ ,,Jo asi jo. Už jsou dvě hodiny.“ a tak jsme se vydali na cestu. ,,Co Thomas?“ zeptal se z ničeho nic. Pokrčila jsem ramenama. ,,Nic. Co by?“ ,,Ta fotka. Byla fakt krásná, ale myslím, že Shawn by se tam hodil víc.“ nadzvedla jsem jedno obočí. ,,Toby.“ ,,Mio. Známe se strašně dlouho. Udělali jsme toho hodně. Pomáhali jsme si v každé situaci. Poznám, když nejsi šťastná.“ ,,Jsem šťastná.“ poznamenala jsem. ,,Ne tak. Jako když tady byl Shawn. Když jste si psali. Když jsem vás potkal v té kavárně. To jak se na tebe koukal. A ty na něj.“ vyfoukla jsem všechen nepotřebný vzdych z plic. ,,Nějak nám to nesedlo. Asi bylo lepší, když jsme byli kamarádi přes zprávy. A kdyby opravdu chtěl, tak by mi něco napsal, zavolal. Prostě cokoliv.“ můj kamarád po mé levici, mě pořád poslouchal. ,,Mi. Bylo vám souzený. To že ti omylem napsal. To všechno. Ale zpět k Thomasovi. Sice je dost krutě hezkej. Má peníze. A jde vidět, že by pro tebe udělal cokoliv. Ale zase na tobě jde vidět, že tvoje srdce patří jenom jednomu. A Thomas to není.“ to máš pravdu. Achh

,,Nazdár!“ vykřikla jsem, když jsem skočila jako lachtan do postele. Těsně vedle Matta, který si s někým psal a usmíval se. ,,Stačilo to normálně. Ale jinak ahoj.“ zasmál se. ,,S kým si to píšeš, co?“ drkla jsem do něj. ,,Ále.“ mávnul rukou. ,,S nějakou holčinou?“ ptala jsem se dál. ,,S někým mnohem lepším. Ale nic ti neřeknu. Sama to uvidíš. Jo a přece bych tě nepodváděl. Vždyť víš jak tě miluju.“ mrkl na mě tajemně. ,,No dobře. Jdu si dát sprchu. Protože je strašný horko.“  přešla jsem ke kufru a vyndala z něj čistý prádlo a Tobyho tričko. Protože je mi delší, tak si nebudu brát ani kraťasy. Zašla jsem do velmi prostorné koupelny a svlékla ze sebe kraťasy a tílko. Potom mi něco došlo. A tak jsem šla zpět do pokoje. Ano jen ve spodním prádle. Vždyť tam je jenom Matt. A Matt. Je prostě Matt. ,,Jo a taky tě miluju.“ řekla jsem, když jsem mu dávala pusu na tvář. ,,Ehm. Ehm. “ odkašlal si někdo. A když jsem se podívala kdo. Tak jsem si všimla, že Matt nekouká na film jak jsem si myslela. Ale volá si na skypu se Shawnem. Zasekla jsem se a koukala jenom na obrazovku notebooku, kde seděl na posteli on. ,,Mio?“ zeptal se Matthew. Ale já nevnímala. Jenom jsem cítila jak mi navléká tričko. Až potom jsem se vzpamatovala. ,,Ježiši!“ řekla jsem a zakryla si rukou pusu. Potom jsem se podívala na sebe. A opravdu mě oblékl do jeho trička. ,,Promiň. Vůbec jsem si nevšimla, že..ehm.. že no já se půjdu teda osprchovat.“ tak to byl trapas pomyslela jsem si.

Již vysprchovaná, odlíčená a oblečená, jsem se vydala zpět do pokoje. Přece jenom jsem to Mattovi včera slíbila, že tam s ním budu. Otevřela jsem dveře a zpozorovala, že Shawn je pořád "tady". ,,Mohla sis nechat moje tričko.“ zašklebil se Matt. Sedla jsem si na postel a koukla na obrazovku notebooku. Shawn se na mě koukal takovým zvláštním způsobem. ,,Jo máš ho v koupelně.“ pořád se na mě koukal a já na něho. ,,Ehm. Shawne.“ řekl Matt. ,,Ehh. Ahoj, Mio.“ zamával mi ten kluk. ,,Ahoj, Shawny. Teda Shawne.“ ,,Potřebuju strašně na záchod. Tak to tady beze mne vydržet. Jo a Mio. Nech moje mňamky! Shawne dávej na ní pozor.“ řekl Matt a odcházel na záchod. Zase jsme na sebe koukali. ,,Jak se máš? Slyšel jsem, že máš.. někoho.“  odmlečel se na chvilku. ,,Jo. No dobrý. Mám se dobře. A kdo to řekl?“

MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat