20

3.8K 98 1
                                    

,,Mio ty si musíš koupit.“ vykřikla úžasem Bella, když jsme vybíraly šaty. ,,Já nevím.“ ty šaty byly sice hezký ale podle mě moc hezký na to, že tam budu stejně sama. ,,Okamžitě si je půjdeš zkusit.“ jenom jsem protočila očima a vydala se do kabinky. Bella má pravdu, jsou krásný. A taky mají hezkou barvu- černou mám ráda. ,,Tak se ukaž.“ řekla Bella a když odtáhla závěs, otevřela pusu do O. ,,Vypadáš krásně. Ty si musíš vzít.“ ,,Když já nevim.“ ,,Žádný nevim. Dělej nebo zavolám Tobymu ať přijde.“ no to potěš koště. Ten by sebou vzal celou armádu, jenom pro to aby jsem si ty šaty vzala. ,,Ok. Beru to. Nikomu nevolej. A co ty ?“ ,,Já už šaty mám vybraný.“ mrkla na mě. No jasně, že se ptám.

,,Tak a teď jdeme do kadeřnictví. Potřebuju trochu zesvětlit konečky.“ bože za co mě trestáš. Ne že by mi vadilo trávit čas s mojí kamarádkou ale prostě dneska se cejtim jako šnek. A k tomu musim pořád myslet na Shawna. Co když se mnou už nepromluví?
,,Jo jasně jdeme. A potom půjdeme aspoň do kavárny.“ zeptala jsem se. ,,Jop. Jdeme.“ chytla mě za ruku a táhla bůh ví kam.

***
Bylo něco kolem sedmé hodiny, když se rozlehl domem zvonek. ,,Ty někoho čekáš?“ zeptala jsem se Belly. ,,Jasně to je Cam, odveze nás. Tak pojď.“ ,,Aha.“ ,,Pojď sluší ti to. To bude koukat.“ poslední větu spíš zašeptala.
Když jsem otevřela dveře, tak jsem zůstala stát, jako kdyby mě někdo přilepil žvejkou. Stál tam. Stál tam s tou jeho....krásou. (ha mysleli jste si s nějakou holkou že? :'D)
,,Jé ahoj Came. A Shawne.“ pozdravila Bella, která se objevila vedle mě. ,,Ahoj kotě vypadáš úžasně.“ mrknul na ní Cam. ,,Samozřejmě ty taky Mio. Že jo bro?“ otočil se na toho kluka s nejhezčíma očima ever. ,,C-co j-ne jo-oo vy- jsi vypadáš kr-ásně ehh totiž j-si krásná.“ vykoktal ze sebe. Samozřejmě se ti dva začali smát a já byla rudá snad i tam dole.

***
Bellči šaty ⬇

***Bellči šaty ⬇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Moje šaty ⬇

Moje šaty ⬇

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.
MessagesKde žijí příběhy. Začni objevovat