,,Tak co teď?“ zeptala jsem se, když jsme nasedali do auta. Po náročném chození po různých památkách. ,,Momentálně je 17:00, tak co kdyby jsme zašli na jídlo ?“ optal se nás Shawn, i když předem věděl jaká je odpověď. Nastartoval a rozjel se směrem mě neznámo kam. Byla jsem fascinována tím jak se soustředil na cestu. Zatímco sledoval vozovku před náma, já sledovala jeho obličej. Vždycky se mírně zamračil, když někdo jel moc pomalu, nebo když mu slunce svítilo ostře do očí. Jinak byl naprosto klidný. Vypadal tak uvolněně, tak dokonale. Po chvíli mého pozorování, přemýšlení o tom jak je úžasnej a tichého štěbetání těch dvou vzadu, se na mě otočil. Když zjistil, že na něj přímo zírám, tak se usmál a svůj pohled stočil opět na silnici. ,,Co tak koukáš?“ zeptal se pobaveně. ,, Jsi krásnej.“ vyhrkla jsem. Hned na to jsem si uvědomila, co jsem vlastně řekla a zakryla si rukama svůj již rudý obličej. Shawn se opět zasmál. ,, Teď jsi mi to všechno zkazila. Tohle jsem ti měl říct já. Už jsem to měl všechno promyšlený.“ pořád jsem se neodhodlala dát ruce z mého obličeje, tak moc jsem se teď chtěla propadnout hluboko do země. ,,Ale no tak. Neměl bych tady být já ten, kdo by se měl červenat?“ zase se zasmál a dal mi ruku na mé holé stehno. V tu chvíli jsem dala ruce někam pryč a zírala jenom na jeho dlaň jak si v klídku leží na mém rozpáleném stehnu. Když si uvědomil, co udělal, tak ruku vrátil zpět na volant. ,, Promiň.“ koukl na mě. ,, V pohodě.“ dělala jsem jak mě to vůbec nerozrušilo a při tom jsem uvnitř celá hořela. ,,No, tak když je to v pořádku..“ nechal větu nedokončenou a svou pravou rukou nejdříve zvýšil hlasitost rádia, aby jsme neslyšely ty nadržený prasátka a potom jí dal zpět na mou nohu. Pořád jsem na něj koukala, ale on úplně v pohodě sledoval silnici a mě si nevšímal.
,, Dobrý den, máte vybráno?“ přišel k našemu stolu mladý číšník. Velmi pohledný mladý číšník. Velmi pohledný mladý číšníky, který na mě mrknul. Čímž způsobil to, že se Shawn vedle mě napnul. Bella s Camem řekli svojí objednávku. ,,A co ty zlato? Co si dáš?“ zeptal se mě hnědooček vedle mě, vzápětí si mě k sobě přitáhnul blíž. Trochu jsem se z toho vzpamatovávala a nadiktovala svoje menu. ,,A já si dám to stejný jako ty, lásko.“ mladík se jenom ušklíbl a zapsal si to. ,,Je to všechno?“ zeptal se. ,,Jo, všechno.“ odpálkoval ho Shawn. A já ho probodla pohledem. ,,Co nám uniklo?“ přeměřila si nás Bella pohledem. ,,Brouku, nech je žít.“ uchechtl se Cam a mrkl na Shawna. ,,Mio, ty mrcho. To si říkáš kamarádka? Já ti řekla všechny detaily i našem sexu. ÚPLNĚ všechny.“ zdůraznila moje nechápající kamarádka, která ale nebyla jediná, která Shawnovo chování nejspíš nechápala. Jeho chování mě také vyvedlo z míry. ,, Doufám, že jsi mi neubrala.“ řekl vystrašeně Cameron. To už se musel Shawn kousnout do rtu, aby zabránil brzkému návalu vlny smíchu. Ale s tím zkousnutym rtem vypadal tak sexy. ,,Broučku, neboj se. Pár centimetrů jsem ti přidala, aby jsem tě neztrapnila.“ sladce se na Cama usmála. Hned na to Shawn vybuchl smíchy ani se tomu nesnažil zabránit. Já s Bellou jsme si se smíchem plácly. ,, Kolik ti řekla?“ vydal ze sebe pořád smějící se Shawn. ,,To by mě taky zajímalo.“ pronesl nabručeně Cam. ,, Vážně se tady budeme bavit o tom, kolik má Cam podle Belly ?“ Zeptala jsem se jich. ,, Já chci jenom vědět, kolik ti řekla. Jestli chceš klidně ti řeknu, kolik má on.“ kývnul hlavou ke klukovi sedícímu vedle mě, který hned, když to Cameron dořekl, se přestal smát a nasadil vážný výraz. ,, Mě do toho nepleť chlape.“ zakroutil hlavou. ,,Nebo víš co? Klidně si to řekni. Já se nemám za co stydět.“ Mrknul na mě. V tu chvíli jsem byla vděčná, že nám donesli jídlo a my se hned do něj pustili.
,,Ne ale vážně chtěla bys to vědět?“ zeptal se mě Cam po chvilce. A já hned na to zrudla. ,,NE!“ Vykřikla jsem, což způsobilo, že se pár návštěvníků otočilo naším směrem. ,, Neříkej to.“ řekla mu Bella a pokračovala. ,, Já to chci vědět potom od ní.“ mrkla na mě. ,,Ehm. Nechcete se přestat bavit o mym Jerrym? Ještě když sedím hned vedle vás?“ ozval se konečně Shawn. ,,Jerrym?“ Zeptala se ho v záchvatu smíchu Bella. Musím říct, že já od toho neměla daleko. ,,Co je na tom vtipnýho? Vy si pojmenovávate ty vaše kopečky- ve vašem případě kopce- no a my naše nářadí.“ odpověděl v klidu. ,,Tak to by mě zajímalo, jak se jmenuje ten tvůj.“ přidala jsem se. ,,Tebe by to ale nemělo vůbec zajímat. K čemu by ti to bylo?“ zamračil se vedle mě Shawn. ,,A proč teda Bella může vědět to o tobě? Nebo Cameron? Jim to taky k ničemu není.“ ,, Pozor. Já to vím. A on taky ví, jak mu říkám.“ řekl Cameron. ,,Zlato, večer ti to zjistím.“ mrkla na mě Bella. ,,Sice jsem velice poctěn, že se o mě bavíte. Ale nechcete se bavit třeba o někom jiným?“ zeptal se Cam. ,, Lásko. My dvě si říkáme všechno. A o tobě se bavíme, protože nemáme o kom jiným. Jedině, že bych tě začala podvádět.“ mykla Bella rameny. ,,To v žádným případě. Ale co Mia? “ ,, Viděl si snad, že by někoho měla?“ zeptala se ho. ,, Jo, jo viděl.“ zadíval se na mě Cameron. ,,Dokonce jsem vás dvě slyšel.“ Cítila jsem jak Shawn ztuhnul a napjatě poslouchal, co bude dál. ,, Cože?“ dělala jsem blbou, přitom jsem moc dobře věděla nač naráží. ,, Ale no tak. Mluvme jako dospělí. Naštěstí jsme v Anglii, takže tady dospělí už jste.“ Teď se podíval na Shawna pohledem 'řekni to'. ,, Když už jsme u toho, tak..“ začal. ,, Prostě se taky jednou vyspal s Hailey.“ Dopověděl za něj Cam. Zklamaní, zlost, smutek..a pár dalších pocitů se ve mně probudilo, jakmile řekl poslední dvě slova. ,, Myslím, že si nemáte co vyčítat..“ ,,Jo chápu.“ řekla jsem Cameronovi a tím ho přerušila. Nádech, výdech. ,,Vyspala jsem se s Thomasem.“ zamumlala jsem, ale byla jsem si jistá, že mě Shawn slyšel. ,,Camerone. Proč si to musel začínat? Večer nic nebude.“ řekla mu Bella, která na mě hned potom upřela svůj soucitný pohled. ,,Mio?“ ozval se Shawn. ,,My půjdeme zaplatit.“ zvedla se Bella od stolu, tahající za sebou Camerona. ,,Ano?“ pohlédla jsem mu do očí. Do těch nejkrásnějších očí, které jsem na něm milovala. ,, Hoďme to za hlavu. Co bylo, to bylo. Čekal jsem, že se to stane. Ať už s ním nebo s jiným.“ řekl klidně, ale myslím, že ho to celkem mrzelo. Na druhou stranu jsme spolu nebyli, takže nevím proč se cítím, tak jakoby jsem ho podvedla přímo před jeho očima. ,,Uhm. Koneckonců v tom nebyli žádný city. Teda aspoň z mojí strany.“ ach ty jeho oči.. ,,Z mojí taky ne. Prostě-“ ,,ruka nestačila.“ Dopověděla jsem za něj, načež jsme se zasmáli. ,,Jo, tak nějak.“ ,,Jsem rád, že jsme si to řekli. Celkem mě stresovalo, že ti to budu muset někdy říct a ty se na mě třeba naštveš a bude povšem.“ Vydechl přebytečný vzduch. ,,Po všem? Jak to-“ přerušil mě tím, že mi dal ukazováček na rty. ,, Mám tě pořád rád.“ Usmál se na mě, těmi dokonalými rty. ,,Jedeme?“ Přerušila náš rozhovor Bella. ,, Jasně.“ Mrkl na mě Shawn.
,,Tak čau.“ Rozloučil se Shawn s Bellou a Camem, kteří vystupovali z auta. ,, Jdeš?“ Zeptala se mě Bella, když viděla, že sedím pořád v autě. ,,Jo. Běžte napřed. Hned jsem tam.“ Bella se jenom zašklebila a vydala se ke dveřím. ,, Dokážu si představit jakej budeš mít výslech.“ Zasmál se Shawn, když jsem se na nflněj otočila. ,, Myslím, že tohle si nedokáže představit nikdo. Ona by měla jít k FBI. Ti zločinci by se začali přiznávat sami.“ Kroutila jsem hlavou a představovala si všechny možný otázky, který mi bude pokládat. ,,Koukej jak je nenápadná.“ Kývl hlavou k oknu ze kterého vykukovala Belčina hlava. ,, Myslím, že bych měla jít. Nebo si pro mě přijde sama.“ ,,Asi bys měla, ale-“ Zastavil se a dal rádio víc nahlas. ,,-přece neodejdeš uprostřed-“ teď jsem ho přerušila já.. ,, Dneska je opravdu boží den. Já ty kluky prostě miluju.“ řekla jsem a hned na to jsem začala zpívat.
,,I need love to hold me closer
In the night, just enough
To feel my body come alive
When my bones start breaking, my heart starts shaking
I need love, need loveThe coffee's cold
He turns around and says "I hope you know
You're beautiful, have you been told?" Zazpíval tuhle větu a při tom se mi koukal do očí.
She's a little shy
As he walks away, she slowly breaks a smile
The skies are blue, haven't been for a whileShe looks into her mirror
Wishing someone could hear her, so loudI need love to hold me closer
In the night, just enough
To feel my body come alive
When my bones start breaking, my heart start shaking
I need love, need love.“,, Už bych měla jít.“ řekla jsem, když jsme se na sebe koukali nebezpečně dlouho. ,,Jo.“ přikývl. A tak jsem vystoupila a než jsem zaboucha dveře, tak.. ,,A Shawne?“ otočil se na mě. ,,Taky tě mám ráda.“ usmála jsem se na něj a on na mě. ,,Ahoj Mio.“
ČTEŠ
Messages
FanfictionCo když se spletete a napíšete někomu jinému než jste původně chtěli? Co když se nejznámější kluk -dalo by se říct světa- zamiluje do obyčejné dívky? Co když se obyčejné dívce změní z ničeho nic život? _a to všechno začalo jednou jedinou zprávou_