První kapitola - Temná Dimenze

664 19 0
                                    


Všechna práva na postavy vycházející z knih "Nástroje smrti" patří spisovatelce Cassandře Clare.



Alec Lightwood se narodil do světa, kterému vládli démoni. Dávno předtím než se narodil, svět obývali Lovci stínů, podsvěťané a lidé, kterým Lovci stínů s oblibou říkali „cihlové". Byly to požehnané časy. Jednoho dne však začali démoni vyššího stupně shromaždovat svou sílu. Chtěli se dostat do světa lidí a to se jim povedlo. Začali bez milosti zabíjet lidi a podsvěťany. Lovci stínů se je snažili ze všech sil zastavit.

Marně!

V boji zemřelo mnoho Lovců stínů, ale nakonec hrstky těch co zbyli, se museli skrývat a utíkat. Neměli šanci tuhle bitvu vyhrát. Během několika let démoni pozabíjeli milióny civilů a podsvěťanů. Některé zbylé kolonie civilů vzaly pod svá křídla Lovci stínů a jiné zase podsvěťané. Démoni se nadarmo snažili najít velmi dobře ukrytou kolonii Lovců stínů, proto se skrývali a využili každé nové šance, zabít dalšího Lovce stínů či podsvěťana. Vzhledem k probíhajícím událostem a faktu, že se Lovci stínů začali skrývat, podsvěťané, kteří spojili své síly v boji proti démonům, usoudili, že Lovci stínů neochraňují svět, tak jak by měli.

„Je to přeci jejich poslání a místo toho se skrývají, kdesi v podzemí, jako krysy", prohlásil jeden nejmenovaný podsvěťan.

Tak začala válka mezi podsvěťany a Lovci stínů!


.

.

.

.

.

.

V den kdy se Maryse a Robertovi narodil Alec, to bylo již přes 162 let od začátku velké války. Už od útlého mládí si musel vštípit, jak být neustále ve střehu a naučit se využívat všech výhod, které nabízí život lovce stínů. V těchto dobách musel hlavně přežit.

Vyrost ve statného, vysokého, tmavovlasého muže. Mohl se pyšnit ještě dvěma sourozenci. Isabelou a Maxem. Isabela byla o dva roky mladší, avšak Max byl o osm let mladší. Alec s Isabelou měli pocit, že ho musí neustále chránit. Hlavně Isabela, která vedla jeho výcvik. Nejbližším přítelem Aleca se stal Jace Herondale, jehož rodina měla ve společnosti vysoké postavení.

Alec netušil, proč si ho Jace všimnul a začal se s ním bavit. Stalo se to během tréninku boje zblízka. Lektor je určil jako dvojici. Alec byl odjakživa tichý a s Jacem příliš nemluvil, soustředil se na trénink. Jace Alec z nějakého důvodu zaujal a začal se s ním bavit. Následně Aleca vyhledal a začali spolu trénovat i po škole. Jace mu vždycky vyprávěl, co všechno doma zaslechl a jaké mise se chystají. Mluvil o tom, jak už se těší, až se na nějakou misi také vydá.

Alec ho vždy zaujatě poslouchal.

.

.

.

.

.

.

Po třech letech za ním Jace přišel s návrhem.

Pronesl něco jako:

„Nazdar Alecu, napadla mě skvělá věc. Mohli bychom se stát parbatai. Víš, co myslím, bratři na život a na smrt. Nedokážu si představit nikoho lepšího, kdo by se na to hodil, než nás dva." Alec stál trochu zaraženě.

„To myslíš vážně? Je to velká zodpovědnost. Už desítky let to nikdo neudělal" odpověděl.

„Já vím, právě proto bychom to měli udělat. Ukázat jak důležité je v temných časech mít někoho, kdo se o tebe vždycky postará" pronesl Jace sebejistě.

Alec si to nechal projít hlavou a po týdnu na Jacovu nabídku přistoupil. Ceremoniál se stal velkou událostí a oslavou, která vyvolávala v Jacovi úžasné pocity a v Alecovi nervozitu. Nejen proto, že neměl příliš v lásce tyhle velké okázalé slavnosti, ale proto, že si nikdy nebyl jistý ve svých citech k Jacovi.

Jace se vždy zajímal o dívky a Alec to věděl. Hluboko ve svém nitru doufal, ve změnu. Díval se na něj a říkal si:

„Třeba se to jednou změní, začne ke mně něco cítit, něco víc než jen přátelství. Co vlastně cítím já? Ani nevím co to láska je. Možná je to tohle. Měl bych mu to říct?"

„Ne!"

„Určitě by mě začal nenávidět. Nikomu to nesmím říct!"

Aleca sužoval pocit nejistoty a strachu z jeho citů. Spolek něco takového neviděl rád. Nechtěli mezi sebou nikoho, kdo se příliš odlišoval a Alec to věděl. Slíbil si, že v den ceremoniálu, spojením duše s Jacovou, uzavře své pocity, vůči Jacovi a jakýmkoli dalším mužům.

Musí to udělat, kvůli sobě, i pro svou rodinu!




Vysvětlivka:

Lovec stínů - Napůl člověk a napůl anděl. Stvořeni Andělem pro ochranu lidí před démony, kteří se dostanou na zem.

Podsvěťan - Může se jednat o Vlkodlaka (napůl člověk, napůl vlk), Upíra (nesmrtelní, živý se krvý), Čaroděje (napůl člověk, napůl démon, nesmrtelný) nebo o Vílu (napůl démon, napůl anděl, nesmrtelné, nemohou lhát).

Spolek - Vysoce postavení hodnostáři, ve společnosti lovců stínů. Jedná se o vůdce lovců stínů. Dají se považovat za vládnoucí orgán.



Tohle je moje první povídka, kterou zveřejňuji. Dlouho jsem se přemlouvala, abych to konečně udělala. Mám o sobě trochu pochybnosti.
Nicméně doufám, že se vám bude líbit a snad si spolu tuhle výpravu za životem v Temné Dimenzi společně užijeme. Ať už jste fanouškem knih, seriálu, anebo jste nezávislým čtenářem pouze povídky a s původním zpracováním nemáte žádné zkušenosti. :-)


Magnus a Alec/Malec - Temná DimenzeKde žijí příběhy. Začni objevovat