Alec i Jace si šly pro výzbroj a vydali se k východovým dveřím kolonie, u kterých se shromáždili všichni lovci. Dveře se otevřely a všichni na příkaz vyšli ven, kde se rozdělili do předem určených týmů.
Alec a Jace měli společný tým, ještě se dvěma dalšími lovci. Clary Morgansternovou a Isabelou Lightwoodovou, které šly v čele.
„Tak co? Už jsi ji pozval na rande?" zeptal se Alec Jace.
„Ne! Nějak na to ještě nebyla vhodná chvíle. Vždycky když si s ní chci promluvit, tak se něco stane nebo někdo přijde a já to nedokončím a řeknu jen: tak si to povíme jindy." Alec se nad odpovědí pousmál. Podezřele pohnul obočím a beze slova pokračoval v chůzi.
„Co se směješ? Moje utrpení ti přijde vtipný?" poznamenal Jace.
„Ne, ovšem že mi to nepřijde vtipné. Jen mi přišla vtipná ta myšlenka, že Jace Herondale má problém pozvat jednu holku na rande." Odpověděl Alec a viděl Jace, jak se nadechuje, aby mu něco řekl, tak radši rychle pokračoval.
„Nicméně, asi by jsi si měl pohnout. Slyšel jsem, že jí chce pozvat na rande taky Raj Vargas." Jace na něj vyděšeně pohlédl.
„NO TO SNAD NE!? Ten idiot!? Je to největší blbec jakého znám! I kdyby jí pozval, stejně by s ním nikam nešla! Nemá ho ráda! To vím jistě! Určitě.......Teda myslím si to......Doufám." Alec už radši nic neříkal.
.
.
.
.
Došli k části domu plného kanceláří, kterou měli na starosti. Rozdělili se na skupinky po dvou a vydali se na průzkum. Jace s Clary a Alec s Izzy. Po chvíli se před Alecem objevil stínový démon. Rychle vytáhl meč a začal s ním bojovat. Izzy mu přiběhla na pomoc, ale Alec ho mezitím zabil. Hned na to se objevilo několik dalších démonů různé kategorie. Isabela šla do boje zblízka a Alec si našel správné, vyvýšené místo s dobrým výhledem a začal do boje posílat jeden šíp za druhým. Po chvíli oblast vyčistili a naštěstí se nikomu nic nestalo.
„Izzy jdi prozkoumat západní část a já půjdu prozkoumat východní část patra, ale nechoď daleko a v případě, že uvidíš démona, mě hned zavolej, jasné?" řekl Alec starostlivým hlasem.
Isabela přikývla a šla na průzkum.
Alec kontroloval pokoj po pokoji, co nejrychleji. Měl trochu strach o svou mladší sestru, i když věděl, že je výborný lovec stínů a umí se o sebe postarat. Jedny dveře byly uzamčené, tak je vyrazil. Udělal pár kroků do tmavé zchátralé místnosti. Směřoval k oknu, když uslyšel praskat dřevo pod svými nohami.
Než se stačil vzpamatovat, propadl se do spodního patra!
ČTEŠ
Magnus a Alec/Malec - Temná Dimenze
FanfictionAlec Lightwood se narodil do světa, kterému vládli démoni. Dávno předtím než se narodil, svět obývali Lovci stínů, podsvěťané a lidé, kterým Lovci stínů s oblibou říkali „cihlové". Byly to požehnané časy. Jednoho dne však začali démoni vyššího stupn...