Aidens perspektiv
Jag ser att hon tvekar, att hon håller tillbaka. Men vad är det som gör det? Det verkar ju ändå som att hon förlåtit mig en del? Eller?
Jag och Evelyn går in i huset som nu stått tomt i några månader. Eftersom jag inte bott i det någon gång men tänkte att jag och Evelyn någon gång skulle kunna flytta hut tillsammans. Nu flyttar vi ju hit, men det var inte riktigt på det sättet jag menade. Jag ville att vi skulle komma hit själva och få vara här själva, det var det det var menat till. Inte att Jason och Matt skulle med och att det skulle vara i en sådan här situation.
- It's really nice, like all your houses. Säger Ev och kollar sig omkring i den stora upplysta hallen som vi står i. Jag går och lägger min arm runt hennes midja och hon lutar sig mot mig och jag ler. Jag hoppas verkligen det kommer att ordna sig mellan oss och att det här kommer funka.
Jason och Matt kommer in också och Jason ser på mig uttryckslöst. Alltså jag förstår honom, liksom jag är inget fan av honom heller. Bara han inte gjort något mot Ev så är jag nöjd och så slipper jag döda honom. Sen vet jag också att Matt är kär i Evelyn men jag vet också att det inte gör så mycket längre. För jag vet vart Evelyn står på den fronten.
Jag leder Evelyn in i en korridor mot flera dörrar på sidorna och öppnar en av de stora vita dörrarna där vårat sovrum kommer att vara. Vårt master bedroom. Just nu vill jag bara lägga mig i vår säng och mysa hela dagen och glömma bort allt för en liten stund. Jag struntar i vad de andra två gör. Bara jag får vara själv med Evelyn ett tag.
- I really can't understand how you can afford all of this. Like, it's huge and so nice! Säger Evelyn och slänger sig på den stora sängen som är vinklad så att man ser ut genom de stora fönsterna. Jag skrattar löst och inspekterar den fina tjejen i sängen som jag älskar så himla mycket. Lite farligt mycket. Jag går mot sängen där hon ligger med ansiktet uppåt. Drömmandes med ögonen stängda. Jag lägger ner väskan jag hade med mig på golvet och kryper över henne. Hon öppnar sakta ögonen och ler mot mig.
- God you're beautiful. Mumlar jag och närmar mig hennes ansikte. Hon fnittrar som en liten flicka innan vi låter våra läppar krascha i varandra. Jag slickar lite på hennes läpp och hon släpper in mig snabbt. Sedan virar hon hennes ben runt min midja och krokar fast hennes armar runt min nacke. Allt för att gör kyssen mer intensiv. Vi drar ifrån för någon sekund och bara kollar på varandra medan vi andas tungt.
- I love you. Säger Evelyn och smeker mitt ansikte och följer mina konturer. Jag flinar åt henne.
- Even when I'm a asshole? Frågar jag och kysser henne på halsen, käken och i hela ansiktet. Hon skrattar och nickar.
- Even when you're a asshole. Konstaterar hon och jag fylls av värme innan jag vänder på oss så att hon sitter gränsle mig och kollar ner på mig medan hennes hår åker fram i hennes ansikte. Jag sätter försiktigt hennes hår bakom hennes öron så att jag får se hennes ansikte.
- I love you too sweety. Säger jag och hon böjer sig er och kysser mig nedanför örat och jag stönar lite svagt.
- Even when I mess things up? Säger hon och jag runkar på pannan. Van menar hon?
- What do you mean Ev? Frågar jag och tar tag om hennes ansikte och hon kollar sorgset på mig innan hon ler försiktigt.
- No, nothing. Don't worry about it. Säger hon och kysser mig löst på läpparna som jag genast förklarar. Om jag inte hade varit så myssugen så skulle jag inte gett mig utan en förklaring men nu kan jag inte motstå hennes läppar. Så det får lösa sig sen, om vad hon menade. Jag nickar svagt när vi släppt på kyssen och lägger in hand vid hennes nacke och låter våra läppar jobba med varandra. Tillslut blir allt mer hett och kläderna åker av. Som jag har längtat efter det här.
- I've missed this. Mumlar jag mot hennes bara hud. Hon ler mot min nacke och nickar.
- Me too. Säger hon. Jag vänder på oss igen och kysser henne innan vi går vidare till himlens paradis i några timmar.
>>>>>
Någon timme eller så senare ligger vi bara och vilar i den stora mjuka sängen. Tittandes på naturen utanför det stora fönstret. Evelyn ligger med huvudet på mitt bröst och med ena hennes arm på min mage som försiktigt ritar små cirklar med hennes finger på min mage. Med min högra arm om sig. Det låter rätt cheesy men just nu vill jag inget annat än att bara stanna tiden och för alltid stanna i det här.
Jag kysser henne mjukt på huvudet och hör precis hur det knackar på dörren till vårt sovrum och Matt kommer in med Jason på släptåg. Jag suckar högt och drar täcket som ligger löst på oss lite högre upp innan de hinner se allt för mycket av oss.
- What do you want? Säger jag med en dryg röst och kollar upp på de två killarna som just har stört mig i den här mysiga stunden.
- The other guys are here, I think it's good to have a meeting. Säger Matt och jag nickar och låter min blick åka över till Jason som stirrar ut Evelyn tills han ser min blick på honom. Då åker hans blick ner i backen igen. Och om jag inte såg fel så såg han rätt besviken ut? Vad har han att bli besviken över, jag menar, han kan ju inte tro att han skulle kunna få Evelyn? Hon är min och kommer alltid att vara det. Vad som än händer.
- I'll get dressed first, comming soon. Säger jag och Matt nickar innan de går ut ur rummet igen. Sedan krånglar jag ur Evelyns grepp om mig och går till den stora garderoben där jag tidigare lagt in lite kläder utifall vi skulle komma hit.
- I'm so tierd. Mumlar Evelyn bakom mig när jag sätter på mig ett par kallingar. Jag skrattar och flinar medan jag vänder mig om till henne.
- Yeah you should be after that. Säger jag och blinkar med ena ögat och duckar precis innan en kudde kommer flygandes mot mitt huvud. När jag tagit på mig lite mer kläder går jag fram till henne och kysser henne länge på munnen.
- See you after the meeting. Säger jag och går mot dörren.
- I want to come with you. Säger hon och jag flinar och nickar.
- But you have to get dressed first, nobody but me can see you naked.
-----------
Hello babes, ett fint och gulligt kapitel till er! Tyckte det var längesedan nu och att vi behövde det lite haha. Hoppas ni gillade kapitlet så ses vi! Puss och kram E<3
KAMU SEDANG MEMBACA
Fucked Up Life
Fiksi Remaja~ Det var det sista jag såg utav honom, hans ryggtavla fallandes mot marken. Död. Han dog framför ögonen på mig. Min älskade. Mitt allt. Min andra halva. Och nu, nu ska jag, ett år efter försöka börja om med mitt liv, ett liv utan honom~ - Andra del...