In dit hoofdstuk komt er een klein en erg kort stukje over intieme dingen om het mooi te noemen ;-) dus als je jonger bent dan (goh) 14 jaar ofzo dan zou ik aanraden er snel over te lezen :-) kus Ofie_x
-------------------------------------------------------------------------
Ik word wakker door het zonlicht dat door de ramen schijnt. En dan bedenk ik me; we zitten ondergronds, het is geen echt zonlicht. Hoe lang zou het geleden zijn dat ik nog echt zonlicht gezien heb, echte natuur…? Ik draai me nog eens om en zie dat het nog maar half 5 is. De trainingen zijn pas om half 6 gedaan.
Ik sta op en loop wat rond door de lege gangen. Opeens zie ik Jack op een bankje in de bibliotheek zitten. Er is niemand daar omdat iedereen aan het trainen of werken is. Ik heb Jack niet meer gezien sinds vanmiddag en heb met hem nog niet over het voorval kunnen praten. Ik loop naar hem toe en leg mijn hand rustig op zijn schouder. Hij schrikt even, draait zijn hoofd om en glimlacht even als hij mij ziet.
“Hey Jack, alles oké met jou?”, vraag ik.
“Met mij alles oké, maar hoe is het met jouw rug?”. Ik wrijf er even over en zeg dan: “Beter. Andromeda heeft me goed verzorgd! Euhm, kunnen we even praten over vanmiddag?”.
Jack laat zijn hoofd hangen en kijkt ietwat verdrietig. “Ik wil gewoon weten wat er gebeurde toen en ook daarvoor…”, zeg ik aarzelend. Hij kijkt me aan met zijn priemende kastanjebruine ogen en begint te vertellen: “Ik geef veel om je, Maybelle. En ik weet ook wat Tristan je allemaal al heeft aangedaan. Ik moest gewoon alles wreken wat hij gedaan heeft, omdat ik je leuk vindt en je graag gelukkig en blij wil zien. Je bent zo mooi als je lacht…”,
Ik lach expres omdat hij dat zegt en leun dichter bij hem aan. Eerst is wat bang en onzeker, maar daarna leunt hij ook dichter naar mij toe. Ik kus hem intens op de mond en hij neemt me vast rond mijn middel. Onze kussen stoppen niet en stilletjes aan duwt hij me tegen de boekenrek.
We blijven kussen en ik doe zijn bloes uit. Hij bovenlijf is erg gespierd, maar er staan vele littekens op van zijn verblijf in ‘De Kloof’. Ik wrijf er stilletjes over en geef er klein kusjes op. Dan doet Jack mijn bloesje uit en kust hij lief in mijn nek. “Weet je het zeker?”, vraagt hij bezorgd. Ik knik en rits zijn broek open. Even later zijn we allebei (half)naakt en dan voel ik dat hij in me komt. Ik kreun zachtjes en kus hem heftig terug. Door zijn enorme kracht, is hij wat ruw, maar dat kan me niet schelen. Ik hou van hem! Als we klaar zijn, doe ik snel mijn kleren terug aan.
“Alles oké?”, fluistert hij, “Heb ik je niet te veel pijn gedaan?”.
Ik glimlach lief en kus hem op zijn wang. “Nee hoor, ik ben oké. Je was geweldig! Ik hou van je, Jack…”. Hij kijkt me even angstig aan en fluistert dan in mijn oor: “Ik ook van jou…”.
Als ik de deur van de bibliotheek uitloop, hand in hand met Jack, zie ik dat de trainingen gedaan zijn. Iedereen loopt hongerig naar de kantine. Onder hen zie ik Maarten en wuif naar hem. Ik geef Jack een kus op zijn wang en zeg: “Tot straks?”. Waarop hij antwoordt: “Tot straks!”.
Ik loop snel naar Maarten toe. “Ik heb je iets erg belangrijks te vertellen. Na het eten moet ik je alleen spreken!”. Maarten knikt verward en we lopen samen naar de eetzaal.
-----------------------------------------------------------------
Oké, het viel nog mee eigenlijk, maar ik wil geen boze reacties krijgen van mensen ofzo. dus ja kan het altijd beter vermelden :-) OMG, Jack en Maybelle hadden seks!!! Wat vinden jullie van Mayjack?? REAGEER!!!!! :-D
Kus Ofie_x
JE LEEST
Divergent 2.0
Fiksi PenggemarDe tijd van het jaar is weer aangebroken. De Kiesceremonie komt er aan! Maybelle is enkele maanden geleden 18 jaar geworden en dus moet zij ook een keuze maken die bindend is voor haar hele leven. Wat zal ze kiezen? (Ik weet dat het normaal gezien...